Minkälainen persoonallisuus naisella viehättää teitä miehiä?
kysymys otskossa
voitte myös kertoa mitkä persoonallisuuden piirteet ovat kauhistus/deal breaker naisessa
Kommentit (28)
Tunne-elämältään vakaa, ei kovin neuroottinen, spontaani, positiivinen, järkevä, empaattinen, maanläheinen.. lista on pitkä ja osittain ristiriitainen, sitten sen tietää kun kolahtaa :)
käppyrä- kirjoitti:
pidän persoonasta joka on hauska,flirttaileva,aidosti puolison mielipiteistä kiinnnostunut ja asiosta helposti innostuva eloisa luonne ja pilkettä silmäkulmassa pitää olla,(ei mikään masentunut).
Entäs sitten niissä elämän alamäissä, jos iskee masennus jostain syystä tai vaikka syöpä? Oletko luikkimassa karkuun kun elämä ei aina olekaan onnea ja auvoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa perehtyä siihen, mitä tarkoittaa sanonta "tuntea oma paikkansa". Se ei tarkoita mitä ilmeisesti luulet.
Ikävää jos sinä haluat käyttää sitä negatiivisessa mielessä. Minä taas mielummin positiivisessa. Toisaalta minun lähtökohdassani nainen ei ole hellan ja nyrkin välissä.
Ikävää jos sinä luulet että voit päättää mitä sanonnat tarkoittavat ja on ikävää että käytät tuollaista passiivis-aggressiivista hyökkäystä. Se on hyvin ikävää ja tekee minut hyvin surulliseksi. Tulen myös surulliseksi aina, kun ihminen ei osaa reilusti myöntää että teki virheen, vaan alkaa selitellä.
Vähän sekopää, intensiivinen, vekkuli, älykäs, tuhma
M25
Söpöilystä tykkäävä nörttinainen on parasta
pringlesviikset kirjoitti:
Huumorintajuiset ja hyvän tilannetajun omaavat naiset ovat lähes poikkeuksetta saaneet aina jonkinlaisia tuntemuksia. Enkä tarkoita siis mitään kirjasta opeteltuja pikku kalle vitsejä vaan ihan spontaania tilannekomiikkaa, joka voi olla tarkoituksellista tai joidenkin ihmeellisten yksilöiden kohdalla jopa tietyssä
Mä olen juuri tällainen tilaukomiikan nainen ja kolahtaa heti kun huomaan miehen ymmärtävän huumoriani. Kaikki eivät todellakaan ymmärrä! Tilannekomiikka ja sen mukainen huumori on yksi tärkeimmistä piirteistä jonka mieheltä haluan. Ei ole helppoa löytää!
Ihan eniten viehättää semmoinen hahmo kuin Meg Griffin joka on familyguy piirretyssä. Jos olis oikee vastaava nainen niin kosisin heti.