Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

äidin rentoutuminen tölkillisellä olutta, lapset kotona. mielipiteenne?

Vierailija
03.02.2016 |

Iseillehän tämä on kauan ollut jo yleisesti hyväksyttyä! vaan entäpä jos äiti tekee saman? Hakee lapset tarhasta, alkaa laittaa ruokaa.. ja juo siinä sivussa oluen tai kaksi ehkä kolmekin. Ei mitään
kännejä vaan pari rentouttavaa kylmää olutta.

Kommentit (126)

Vierailija
1/126 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Tätähän tapahtuu jo. Tosin viinilasi on yleensä oluen tilalla.

Vierailija
2/126 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei kai siinä mitään. tee mitä haluat, ei tarvi muitten mielipiteistä välittää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/126 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä voit sen yhden tölkillisen vetää. Enintään kaksi. Ei kolmea!

Vierailija
4/126 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 olisi kyllä mulle liikaa, 2 menee raja. Olen tottumaton juomaan ja olisin 3sta jo humalassa.

Vierailija
5/126 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin OK mielestäni. Mutta kaloreita siitä kertyy...

Vierailija
6/126 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei kuulosta minun korviini yhtään haitalliselta.

Vierailija
7/126 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin OK mielestäni. Mutta kaloreita siitä kertyy...

Kaloreita? Hui kamala!

Vierailija
8/126 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei, kunhan pysyy ajokunnossa..

Vierailija
9/126 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kyllä kuullut että kukaan olis huolestunut kenenkään tölkillisestä olutta? :D tietty sit jos se tarvii ottaa joka päivä tai hilluu kotona kännissä mutta että yksi tai kaksi joskus ja jouluna olis muka ongelma? Itse ostin pari viikkoa sitten muutaman siiderin lasten kanssa kaupassa ollessa ilman että kukaan kattoi kieroon, olen niistä yhden vasta juonut viime viikon perjantai-iltana elokuvan ääressä ;) hui kamala!

Vierailija
10/126 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole tottunut, että mikään alkoholillinen olisi juoma vaan nautintoaine jota käytetään silloin tällöin. Siksi esim. joka päivä olutta juova on minusta epäilyttävä. Olut joskus on ok ottaa sen sitten äiti tai isä.

Ymmärrän, että minulla on vanhanaikainen suhtautuminen alkoholiin.

Vierailija
11/126 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei asu landella. Taksi vie kaupungissa ihan mukavasti. 

Vierailija
12/126 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on tarve ottaa olutta rentoutuaksesi, kannattaa vähän tarkkailla juomistasi ja suhdettasi alkoholiin.

Vierailija
13/126 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai siinä mitään, mutta kyllä kolme olutta kuulostaa mun mielestä aika paljolta ihan normaalin arki-illan rentoumiseksi. Vaikkei siis edes känniinkään tulisi, mutta itselläni ainakin tuollainen määrä vaikuttaa jo unen laatuunkin.

Vierailija
14/126 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin ok. Itsekin otan aika usein 1-2 annosta/pv juurikin kestääkseni väsymystä ja vitutusta ruuhkavuosissa. T sossu

Vierailija
15/126 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei asu landella. Taksi vie kaupungissa ihan mukavasti. 

Aina edes kaupungissa ei taksia saa nopeasti.

Vierailija
16/126 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä jos pari kaljaa rentouttaa. Mä olen mies enkä koe paria kaljaa rentouttavana. Humalan puolelle pitää ottaa että helpottaa. Arkisin se ei onnistu.

Vierailija
17/126 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet esimerkkinä lapsillesi. Nuo ipanat hoksaavat kaikki ja huomaavat äidin tissuttelun. Koska se on sinulle sallittua, ne aloittavat itsekkin hyvin varhaisessa vaiheessa alkholilla läträämisen ja kokeilut. Vaikka kuvittelet juovasi salassa, se ei onnistu. Lapsilla on ilmiömäinen kyky havaita asioita.

Ei siitä, muutaman oluen tissuttelusta, varmaan itsellesi mitään haittaa ole, mutta pikkuisille jää aina mielikuva juomatottumuksista, joita ne ovat nähneet kotona. Sen minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa.

Vierailija
18/126 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole tottunut, että mikään alkoholillinen olisi juoma vaan nautintoaine jota käytetään silloin tällöin. Siksi esim. joka päivä olutta juova on minusta epäilyttävä. Olut joskus on ok ottaa sen sitten äiti tai isä.

Ymmärrän, että minulla on vanhanaikainen suhtautuminen alkoholiin.

Olen ihan samaa mieltä. Joka päivä on liikaa.

Vierailija
19/126 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on tarve ottaa olutta rentoutuaksesi, kannattaa vähän tarkkailla juomistasi ja suhdettasi alkoholiin.

Ihan samaa ajattelin. Jos ajatellaan, että vaihtoehtona on vesi. Ei sitä viitsi ruuanlaiton kera juoda montaa tölkkiä. Alkoholia sujahtaa mukavasti heti useampikin. Itse olisin kolmesta kännissä, joten yksi riittäisi rentoutukseen.

Vierailija
20/126 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo kyllä kuullut että kukaan olis huolestunut kenenkään tölkillisestä olutta? :D tietty sit jos se tarvii ottaa joka päivä tai hilluu kotona kännissä mutta että yksi tai kaksi joskus ja jouluna olis muka ongelma? Itse ostin pari viikkoa sitten muutaman siiderin lasten kanssa kaupassa ollessa ilman että kukaan kattoi kieroon, olen niistä yhden vasta juonut viime viikon perjantai-iltana elokuvan ääressä ;) hui kamala!

Katoitko lasten kanssa leffaa vai oliko lapset jo nukkumassa?

Siinä on mielestäni se ero.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi