Huomenta! Mitä aamuunne kuuluu? :)
Itse juon peiton alla vielä aamukahvia ja pian lähtö töihin. Räntää on satanut tiet täyteen, pöh!
Kommentit (22)
Sain touhuta aamutoimet rauhassa kun ei tarvinnut lasta herättää ja patistaa kouluun. Lapsi flunssassa. Flunssainen mies lähti jo 5.30 töihin. Itse nyt matkalla töihin. Metrossa istun. Muuten normipäivä, mutta iltapäivällä lapsen ilmoittautuminen yläasteelle. Unohdin lomakkeen tietty kotiin.
Mä olen vasta käymässä nukkumaan. Rytmi sekaisin ja sydänsuruja. Ero miesystävästä. Saisinpa mielenrauhan! Hyvää yötä mulle, hauskaa päivää teille. Toivottavasti en nuku iltaan asti. Tai no haittaisiko tuo toisaalta.
Juon kahvia töissä. Takana 24h työvuoroa, edessä 8.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen vasta käymässä nukkumaan. Rytmi sekaisin ja sydänsuruja. Ero miesystävästä. Saisinpa mielenrauhan! Hyvää yötä mulle, hauskaa päivää teille. Toivottavasti en nuku iltaan asti. Tai no haittaisiko tuo toisaalta.
Älä sitä nukkumista sure!
Kun on muuta murhetta sinulla :). Nukutaan yhdessä, minäkin samaa yritän ja monta päivää mennyt jo tähän säätämiseen.
No sujuu se loma näinkin, täytyy pysyä toiveikkaana, että saan käännettyä...
Hyvää yötä!
Vierailija kirjoitti:
Juon kahvia töissä. Takana 24h työvuoroa, edessä 8.
Miten ihmeessä jaksat? Oletko lääkäri tai hoitaja? Kysyy sydänsuruinen
Alkoi hymyilyttää tuo etusivun aloitus "ARVOSTELKAA PIIRTÄMÄNI SEKSIKÄS MUUMIPAPPA". :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on muuta murhetta sinulla :). Nukutaan yhdessä, minäkin samaa yritän ja monta päivää mennyt jo tähän säätämiseen.
No sujuu se loma näinkin, täytyy pysyä toiveikkaana, että saan käännettyä...Hyvää yötä!
Viestisi lämmitti mieltäni. Ja sai itkemään. Mulla aina työttömyyskausina kääntyy rytmi ylösalaisin. Yritetäänpäs nyt kummatkin saada unta. Hölmö tällainen rytmi! Hyvää yötä!
Tähän aamuun kuuluu huonoa. Joku mahatauti pääs näköjään yllättämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sujuu se loma näinkin, täytyy pysyä toiveikkaana, että saan käännettyä...Hyvää yötä!
Viestisi lämmitti mieltäni. Ja sai itkemään. Mulla aina työttömyyskausina kääntyy rytmi ylösalaisin. Yritetäänpäs nyt kummatkin saada unta. Hölmö tällainen rytmi! Hyvää yötä!
😘
Heräsin ihan liian aikaisin, kuudelta. Nukahdin jotain yhden ja kahden välillä. Noo toissa yönä tuli nukuttua ruhtinaalliset 9 tunnin unet niin kyllä tämä tästä. Kahvii, röökii ja netin selausta.
Miksi piti laittaa hymiö aloitukseen? Etkö osaa ilmaista itseäsi? Pitäisikö mennä takaisin alakouluun? Oletko sinä tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi piti laittaa hymiö aloitukseen? Etkö osaa ilmaista itseäsi? Pitäisikö mennä takaisin alakouluun? Oletko sinä tyhmä?
En voinut vastustaa :-).
Ja sitäpaitsin tiesin, että tulet taas kyttäämään tänne, heti kun mielensäpahoittamiseltasi ehdit... :-*
Oletko sinä viisas? Palstan viisain =-O
Aamulenkki tehty: 50 min / 10 km. Nyt kaurapuuroa ja mustikoita naamaan. Kohta duuniin.
Mua väsyttää. Piti mennä aamusalille ennen lounasta ystävän kanssa (mulla on vapaapäivä), mutta en jaksa. Tarvii lepopäivän.
Muuten olen onnellinen. Elämä hymyilee, mulla on ihana puoliso, mukava lapsi ja kaikilla terveyttä. Tuntuu kuin palaset olisivat loksahdelleet kohdilleen.
Kohta otan toisen kupin kahvia ja sitten alan pikkuhiljaa pukeutumaan. Tämä aamu tuntuu hyvältä. :)
Syön tässä aamupalaa. Tein kuopukselle majan, se tuossa kerrankin leikkii suht rauhallisesti. Esikoinen lähti hoitoon (käy 2 krt viikossa hoidossa, koska asumme haja-asutusalueella ja täällä on tosi vähän leikkikavereita, kivittäkää vain). Lähden kohta kävelylle, vien samalla kaverille vesirokkolääkettä.
Minä heräsin neljältä 4h yöunien jälkeen, oli niin kurkku kipeä ja vähän kuumeinen olo. Luin kirjaa, söin parikin kertaa yöpalaa, kun aina yritin nukkumista välillä (eikä se onnistu jos on nälkä), katoin poliiseja ruudusta ja nyt yritän nukahtaa taas. Vapaapäivä, ni unirytmillä ei väliä.. Mikähän siinä on, että aina flunssassa valvon yön, vaikka pitäis järjen mukaan väsyttää enemmän? Päivällä pitää kuitenkin käydä hoitamassa viimesiä koulujuttuja koululla, että valmistuisikin joskus..
Huomenta :) Hyvää kuuluu. Ihan normaali arkiaamu. Käytin ensin koiran aamulenkillä ja sen jälkeen menin vielä takaisin sänkyyn katsomaan aamuteeveetä. Sitten laitoin aamiaisen, kannoin sen tähän läppärin viereen ja nyt syön aamiaistani samalla kuin vastailen päivän ensimmäisiin sähköposteihin. Yhdeksältä aloitan varsinaisesti työnteon.
Istun sohvalla ja nautin hiljaisuudesta. Mies lähti töihin seiskalta, teini ryntäsi bussille puol tuntia sen jälkeen ja kuopus lähti kouluun kasilta. Minä yritin vahtia, että lapset pysyvät aikataulussa. Itse järkkäilin äsken vähän kaoottisia nurkkia ja istuin sohvalle. Kohta syön aamupalan ja alan tehdä lähtöä jumppaan. Töihin vasta iltapäivällä. Kaikenlaista rästihommaa tehtävänä ennen sitä. Vähän ressaa..
Normiaamu. Aamupala, kuopus kouluun. Mies lähti jo, mulla lomaviikko. Ajattelin lähteä laskettelemaan. Pyykkikone pyörii, ja kun olen saanut pyykit kuivumaan, niin auto starttaa kohti mäkeä.