teen jauhelihapasteijoita, ja nyt nää pirkka-ohjeet ei täsmää
En raasta munia, enkä tee hiirenhäntiä, kuten pirkkaohje käskee,.
Mulla on nyt 400g jauhelihaa paistumassa, ja 500g ohuita taikinalevyjä huoneenlämmössä, nyt sitten äkkiä ohjeita kiitos!
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Niistä semmosia neliöitä ja taittelet vaikka kolmion mallisia. Eli yksi neliön pää vastakkaiseen. Täytettä väliin. Voitele kananmunalla ja tökkää haarukalla muutaman kerran siitä päältä.
JES! Tämä ratkaisi parikin ongelmaa, kiitoksia. Onko ihan varma että ne pitää voidella munalla?keltuaisella valkuaisella vai pitääkö me vispata..?
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niistä semmosia neliöitä ja taittelet vaikka kolmion mallisia. Eli yksi neliön pää vastakkaiseen. Täytettä väliin. Voitele kananmunalla ja tökkää haarukalla muutaman kerran siitä päältä.
JES! Tämä ratkaisi parikin ongelmaa, kiitoksia. Onko ihan varma että ne pitää voidella munalla?keltuaisella valkuaisella vai pitääkö me vispata..?
-ap
Tuu tänne munaa vispaamaan.
Sinkkumies
Ne on nyt tossa vaiheessa http://aijaa.com/WA2Lnr pitääkö ne nyt vielä munavoidella? Viele ehditte, laitoin uunin vasta lämpeemään.
-ap
Sympaattinen kuva, tulee mieleen joku paskamutsi-blogin postaus.
Itse voitelisin mutta en ole tehnyt pasteijoita niin pitkään aikaan että muistaisin.
Rutistin munan vasempaan käteen ja nypein äkkiä kuoret roskiin, ennenkuin se ehti valumaan, laitoin kädet yhteen ja sekoitin munan keltuaisen valkuaisen mössöksi, tiputtelin käsien välistä sen tulevien pasteijoiden päälle..nyt ne on uunissa, jää nähtväksi mitä siitä tulee
Ps, en ole mikään paskamutsi, olen kännäävä ihan perheetön mies.
-ap
Eikä röistäkään. Naiset ne vaan on kaikkien alojen ammattilaisia.
Sinkkumies