Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maailmankuvan äkillinen muuttuminen useasti ja sen kanssa eläminen

Vierailija
02.02.2016 |

Ahdistaa kovasti.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elätte täysin eri todellisuudessa kuin minä, ns. kuplassa. Maailma on niin paljon kummallisempi, kiemurteleva, kuin jättiläismeduusa. Lonkero lonkeroltaan kummallisempi, uskomatonta.

Vierailija
2/15 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei vastannut mitään. Miksi ihmeessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mielenkiintoiselta. Kerro lisää

Vierailija
4/15 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa mielenkiintoiselta. Kerro lisää

Suosittelen ihan ensiksi kävelemään kävelemään illalla valaisemattomalla maalaistiellä joka on kaukana kotoa ja tuntemattomalla alueella, jo se tekee ihmeitä.

Vierailija
5/15 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 viestiä... mammat pohtinee mitähän kummaa täällä tapahtuu ja tulevat!

Vierailija
6/15 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjänpäiväinen aloitus. Miten maailmankuvasi on muuttunut? Miksi se ahdistaa? Vai onko tämä taas niitä asioita, joista täällä ei tunnetusti saa puhua?

Vierailija
7/15 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän maailma onkin loputtoman monimutkainen ymmärrettäväksi. Sitten voi käyttää inhimillistä strategiaa ja yrittää keskittyä vain osaan asioista, että pystyy elämään. Ja antaa sumun peittää kaikkea muuta. Ei oikein muuta voi.

Vierailija
8/15 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vastaavasta syystä ahdistanut minuakin.

Vierailija
9/15 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kauhea että mua ahdistaa tämä epävarmuus kaikesta. Ihmiset, tämä yhteiskunta ja aatteet kaikki niin häilyväisiä. Kaipaan simppeliä maailmankuvaani, mutta olen nyt valaistunut eikä paluuta entiseen ole.

Vierailija
10/15 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tämä mystinen tykkääjä on?

Vierailija
11/15 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi kauhea että mua ahdistaa tämä epävarmuus kaikesta. Ihmiset, tämä yhteiskunta ja aatteet kaikki niin häilyväisiä. Kaipaan simppeliä maailmankuvaani, mutta olen nyt valaistunut eikä paluuta entiseen ole.

Moi! Ahdistuksesi on tärkeää ja jopa erittäin tervettä tämän kaiken epävarmuuden ja häilyväisyyden keskellä - aivan kuten osuvasti kuvailit. Ja "simppeli" ja "valaistunut" (mitä sitten milloinkin tarkoittavatkaan) eivät välttämättä sulje toisiaan pois :) vaan joskus juuri kaikkein syvimmät, suurimmat ja arvoikkaimmat asiat voivat olla myös yksinkertaisia eli paremminkin nöyrällä, avoimella sydämellä kuin ylpeällä järkeilyllä ymmärrettäviä.Itselleni ja toki lukemattomille muillekin aikojen kuluessa on epävarmuuden ja häilyväisyyden keskellä löytynyt suureksi ja kestäväksi ns. ankkuriksi ihmistä suurempi rakkaus, toivo ja voima esimerkiksi niin kuin tässä koskettavassa videossa on kuvailtu:

Vierailija
12/15 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäitkö työttömäksi ? Eikö tekevälle löytynytkään työtä ?

Vierailija
13/15 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elätte täysin eri todellisuudessa kuin minä, ns. kuplassa. Maailma on niin paljon kummallisempi, kiemurteleva, kuin jättiläismeduusa. Lonkero lonkeroltaan kummallisempi, uskomatonta.

Kuule, jos luulet, että ulottuvuuksia on vain kolme, olet ihan hukassa. Mielikuvasi on aika simppelin mielen tuottama. Muttaei se toki haittaa.

Vierailija
14/15 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, jos luulet, että ulottuvuuksia on vain kolme, olet ihan hukassa. Mielikuvasi on aika simppelin mielen tuottama. Muttaei se toki haittaa.

1. Ääni

2. Kuva

3. Ohjaaja

4. Leikkaaja

t. Truman

Vierailija
15/15 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on deterministinen. Ulottuvuuden ja kuplat ovat illuusiota.

t. Truman

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi