mulla on hyvä numeromuisti sekä kuvamuisti, mihin työhön sopisin?
Muistan numerosarjoja hyvin silloin kun saan ne kuvatallennukseen. Lisäksi kuva-ja kasvomuisti on hyvä.
Saatan muistaa 20 vuoden takaa kaverin antaman tilinumeron ja sen minkälaiselle lapulle se oli kirjoitettu.
Missä hyödyntäisin tätä kaikkea?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Sulla on paljon mahdollisuuksia, mikä sua kiinnostaa? Miten muuten kuvailisit itseäsi?
Etsivän työ;)
Olen myös tarkka ja hyvä huomiokyky.
Kirjanpitäjä? Se tosin tuntuu tylsälle.
Ei toi ole mikään erityisominaisuus. Mäkin olen pystynyt kehittämään oman muisti- ja havainnointikykyni äärimmilleen, vaikka ennen luulin että mulla on huono muisti. Nykyään muistan lähes kaiken, minkä vain näen.
Vierailija kirjoitti:
Ei toi ole mikään erityisominaisuus. Mäkin olen pystynyt kehittämään oman muisti- ja havainnointikykyni äärimmilleen, vaikka ennen luulin että mulla on huono muisti. Nykyään muistan lähes kaiken, minkä vain näen.
No toiset ei muista omia puh.nroitaan. Mä
muistan ihmisten numerot ja tilinumerot.
Vierailija kirjoitti:
On kai siitä silti eri ammateissa hyötyä :D
Sulla on paljon mahdollisuuksia, mikä sua kiinnostaa? Miten muuten kuvailisit itseäsi?