Ovatko ihmiset hylänneet Stockan?
Kävin Turun Stockan Herkussa tänään tuossa klo 16 jälkeen eikä siellä ollut juuri ketään. Oli tosi outo fiilis, kun yleensä bussit ainakin tuohon aikaan ovat tupaten täynnä eli kyllä ihmisiä keskustassa ainakin liikkuu ja sieltä pois. Useimmiten jos Stockalle menee tuohon aikaan, saa ruokakaupassa jonottaa vaikka ja kuinka.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Kun Stocka pitää Herkkua aina alakerrassa, se vähentää asiakasmääriä.
Helsingissä sama ilmiö.
Ne ruokakaupat jotka ovat maan tasalla, vetävät ihmisiä kuin nielu.
Turun keskustassa on kaikki muut ruokakaupat maan alla paitsi Lidl... ap
Alennusmyynnit on juuri loppuneet tai ihan viimeisillään, kukaan ei jaksa vähään aikaan mennä ryysimään.
Helsingin keskustan Stokkalla on ainakin tosi paljon porukkaa.
Oulun Stocka kuulemma suljetaan, tosin onhan tämä vasta 3 kerta tästä uutisesta. Liekkö sitten toimittajien laiskuutta, vai totta.
http://www.kaleva.fi/uutiset/oulu/nyt-se-varmistui-stockmann-lopettaa-o…
Vierailija kirjoitti:
Oulun Stocka kuulemma suljetaan, tosin onhan tämä vasta 3 kerta tästä uutisesta. Liekkö sitten toimittajien laiskuutta, vai totta.
http://www.kaleva.fi/uutiset/oulu/nyt-se-varmistui-stockmann-lopettaa-o…
Hauskinta tässä on se, että kävin Oulun Stockmannilla vuonna ´99.
"Tavaratalon johtaja Pentti Korhosen mukaan lopettaminen on kova isku niin työntekijöille kuin koko Oululle."
Harmin paikka ;)
Minä olen joutunut hylkäämään Helsingin keskustan Stockan. Olen ollut uskollinen asiakas, en minkään statuspuolen vuoksi, vaan siksi että tavaratalosta on löytynyt mieluisimmat merkit ja yleensä palveluakin on saanut. Nyt tilanne on muuttunut, kun henkilökuntaa on vähennetty reilusti. Eniten on harmittanut se, että oikein hyvä elektroniikkaosasto ulkoistettiin Expertille ja vielä enemmän se, että lemmikkiosasto, jossa oli tosi hyvä valikoima ja löytyi aina jotain mitä muualla ei ollut, korvattiin Mustilla ja Mirrillä. Saakelin M&M, mikään muu ei tunnu enää pysyvän pystyssä ja niillä on niin tylsät valikoimat.
Viimeksi olin menossa karkkiosaston suklaatiskille hakemaan harmaan päivän piristykseksi konvehtirasiaa irtovalikoimasta. Vaan sitä tiskiä ei enää ollut, eikä missään lukenut että onko se siirtynyt vai kokonaan poistunut. Mitään laaturasioitakaan ei ollut tarjolla, vain tylsää Fazeria. Plääh. Onneksi Kampissa on sentään Kaakaopuu. Joo, ei nämä mitään isoja ongelmia tietenkään ole noin elämän mittakaavassa, mutta kyllä minulta jää nyt Stocka-lisä maksamatta, asioin sitten Sokoksella, Anttilassa ym. kun niistä saa ihan yhtä hyvää palvelua ja riittävän laadukkaita tuotteita edullisemmin kuin nykyiseltä tylsältä bulkki-Stockalta.
Stockan herkku kauppahallin kanssa ainoa ruokakauppa tampereella missä käyn. Saa niin paljon parempaa ruokaa kuin mistään Lidlistä ja Prismasta. Maksaa enemmän joo, mutta päivittäinen hyvä ruoka on päivittäinen onnenlähde.
Vierailija kirjoitti:
"Tavaratalon johtaja Pentti Korhosen mukaan lopettaminen on kova isku niin työntekijöille kuin koko Oululle."
Harmin paikka ;)
Mitenköhän Oulussa nyt pärjätään? Voiko elämä enää jatkua tästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmin paikka ;)
Mitenköhän Oulussa nyt pärjätään? Voiko elämä enää jatkua tästä?
Varmaan ainakin niillä irtisanotuilla työntekijöillä on tuonsuuntaisia mietteitä.
Jep. Jo yli kymmenen vuotta sitten.
Stocka suljetaan ja tilalle perustetaan Vok.
Viimeksi kun kävin Helsingin keskustan Stockalla, olo oli todella turvaton. Olin elektroniikkapuolella hoitamassa liittymä-asiaa myyjän kanssa, joka vaikutti olevan yksin koko osastolla. Sisään tuli kamala määrä tummaihoisia teinejä, poikia, ja aloittivat levottoman vaeltelun, huutelun ja myyjältä kyselyn kesken asiointiani. Myyjä vaikutti tottuneelta kys. tilanteeseen...yksityisyydensuoja ei ainakaan ollut kummoinen, kun kesken esim. osoitetietojen täyttämistä nuo pojat ja muutkin asiakkaat tunkivat selkäni taakse odottamaan vuoroaan! Myyjä ei ohjeistanut näitä mitenkään, vaikka vuoronumerolla pelattiin ja tilaa odottaa olisi ollut kauempanakin.
Suklaatiski on Herkun puolella. Ei sielläkään kyllä aspaa näy.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Olisin ennen joulua ostanut konvehteja Herkun suklaatiskiltä, mutta vaikka otin vuoronumeron, ja vieressäni oli kaksi myyjää hyllyttämässä, kukaan ei koskaan saapunut tiskille asti! Odotin viisi minuuttia kunnes luovutin, olisivat edes ne kaksi voineet sanoa jossei siinä saa palvelua!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen joutunut hylkäämään Helsingin keskustan Stockan. Olen ollut uskollinen asiakas, en minkään statuspuolen vuoksi, vaan siksi että tavaratalosta on löytynyt mieluisimmat merkit ja yleensä palveluakin on saanut. Nyt tilanne on muuttunut, kun henkilökuntaa on vähennetty reilusti. Eniten on harmittanut se, että oikein hyvä elektroniikkaosasto ulkoistettiin Expertille ja vielä enemmän se, että lemmikkiosasto, jossa oli tosi hyvä valikoima ja löytyi aina jotain mitä muualla ei ollut, korvattiin Mustilla ja Mirrillä. Saakelin M&M, mikään muu ei tunnu enää pysyvän pystyssä ja niillä on niin tylsät valikoimat.
Viimeksi olin menossa karkkiosaston suklaatiskille hakemaan harmaan päivän piristykseksi konvehtirasiaa irtovalikoimasta. Vaan sitä tiskiä ei enää ollut, eikä missään lukenut että onko se siirtynyt vai kokonaan poistunut. Mitään laaturasioitakaan ei ollut tarjolla, vain tylsää Fazeria. Plääh. Onneksi Kampissa on sentään Kaakaopuu. Joo, ei nämä mitään isoja ongelmia tietenkään ole noin elämän mittakaavassa, mutta kyllä minulta jää nyt Stocka-lisä maksamatta, asioin sitten Sokoksella, Anttilassa ym. kun niistä saa ihan yhtä hyvää palvelua ja riittävän laadukkaita tuotteita edullisemmin kuin nykyiseltä tylsältä bulkki-Stockalta.
Olet sitä valittajatyyppiä jolle ei mikään kelpaa. Parempi jos pysyt poissa meiltä, etkä näytä sitä hevosen turpaasi enää.
t. väsynyt ylityöllistetty virkailija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Olisin ennen joulua ostanut konvehteja Herkun suklaatiskiltä, mutta vaikka otin vuoronumeron, ja vieressäni oli kaksi myyjää hyllyttämässä, kukaan ei koskaan saapunut tiskille asti! Odotin viisi minuuttia kunnes luovutin, olisivat edes ne kaksi voineet sanoa jossei siinä saa palvelua!
Yksi viimeisiä kertoja, kun mä kävin stockalla, niin lihatiskillä kaksi nuorta vittuili yhdessä vanhalle mummolle, siis oikeasti vittuili.
Mulla harmittaa vieläkin etten sanonut mitään, säikähdin/hämmennyin niin paljon, että menin ihan hiljaiseksi.
Kyllähän stockan mummot osaa olla veemäisiä ja hankaliakin, mutta ihan ihme porukkaa sinne palkattu viime vuosina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit käynyt sanomassa heille, että saisinko palvelua...
Kun Stocka pitää Herkkua aina alakerrassa, se vähentää asiakasmääriä.
Helsingissä sama ilmiö.
Ne ruokakaupat jotka ovat maan tasalla, vetävät ihmisiä kuin nielu.