Mitä ihmettä The Voice radiokanavalle tapahtui? :(
Juontaja Niina kertoi että tästä eteenpäin the voicen keskipäivän Mariannen korvaa joku toinen ja Niina jatkaa ilman Lauria keskipäivässä... Mitään perusteluita ei sanonut. MIKSI? Lauri oli huippu..
Kommentit (24)
Novalla Oku pitää retroperjantaita klo 18-23
Ihan käsittämätön yhtäkkinen lopetus. Ei kyllä kuuntelijoita arvosteta yhtään kun tosta vaan pistetään hanat kiinni. Kuuliko kukaan että viimeisenä voice-päivänä juontajat olisi saaneet heippoja sanoa? Taisi tulla heillekin aika puskista. Ihan virsi kyllä tuo Kissin paluu. Aika moni muistaa kanavan massiiviset sekoilut.
Todella käsittämätöntä! Eilen yritin aamupäivällä kuunnella the voicea, mutta sitä ei löytynytkään. Ja se kiss mikä tilalla oli, no, pelkkää musiikkia monen tunnin ajan. En jaksanut kuunnella.
Illemmalla klo 18 maissa meinasin aloittaa retroperjantain kuuntelua, mutta hemmetti, eihän sitä ollutkaan kissillä! Yritin ja katsoa netistä kissin ja the voicen sivuilta infoa asiasta, mutta mitään ei löytynyt. Jäi jotenkin paha maku tästä kanavamuutoksesta. Lähes olematon tiedotus ja puuf, koko kanava juontajineen katoaa vaan johonkin.
Täältä onneksi sai tietää, että Oku ja retroperjantai on novalla nykyään. Tekisi mieli tukea Okua ja kuunnella häntä novallakin, mutta jos mainosten määrä on tosiaan sama kuin novalla ennen (jonka takia kanavan kuuntelu on loppunut), niin tiukkaa tekee.
Pääsisipä Oku yleX:lle hommiin!
Tänään illalla perinteisesti käänsin radion voicelle,kuten lähes jokaikinen ilta. Kuuntelin jonkin aikaa. Tuli mainoksia ja musiikkia. Ei puhetta. 20 minuuttia ihmettelin. Hätäännyin. Aloin Kanavasurffailemaan. Missä Oku!?missä mun iltojeni ilo..
sitten löysin tämän enkeli äänisen miehen novalta. Olin helpottunu mutta silti niin ihmeissäni. Voicen sivuilla ei ole minkäänlaista ilmoitusta näistä kanava muutoksista. Ja miten tulee käymään retroperjantait ja tän vuoden puolella tuli uutena Okun levylaukku.
Nyt novalla Oku ei ehdi edes puhua kun vaan kertoo soittolistan esittäjät ja niitä pirun mainoksia on 80 % illasta. Jatkossa aion kuunnella novan iltaa Okun takia vaikka ne mainokset raiskaa mun aivoja. Toivottavasti Oku saisi soittaa samaan tyyliin kuin voicella.