Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä nainen jolla on leveät hartiat

Vierailija
02.02.2016 |

Mikä on pituutesi ja kengänkokosi?

olen huomannut että leveäharteisilla on usein myös iso jalka. Itsellä on myös. Olen 165 cm ja kengänkoko 41.

Kommentit (135)

Vierailija
61/135 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on edellä linkatun mittataulukon mukaan superleveät hartiat (en tiedä mittasinko sittenkään oikein...). Hartioiden leveys 37,5 cm!

Olen kaikkialta siroluinen. 166 cm pituus, 50 kg paino, 36 kengän koko (eli ei pidä aloittajan oletus paikkaansa minulla), 90 cm lantion ympärys, 84 cm rinnan ympärys, 64 cm vyötärön ympärys.

Minun kokoluokkani ja vartalotyyppini naisilla on n. 30 cm (jos oikein muistan) hartialeveys!

En ole koskaan ennen tajunnut tätä, hyvä että nyt tuli tietoon.

Toisaalta vaatekoo'on 34 yläosia käytän eikä koskaan kiristä hartioiden kohdalta. Joten nyt mietin, mittasinkohan sittenkään oikein.

Lisäksi, tuossa mittataulukossa oli mitattu keskimääräiset pituudet ikäryhmän 16-64 naisilta! Sehän on jo noteerattu, että vanhemman sukupolven naisilla hartiat on kapeammat kuin nuorten sukupolvien naisilla, joten vanhojen naisten mukaan laskeminen saattaa vetää keskimääräistä hartioiden leveyttä alemmas.

Vierailija
62/135 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on edellä linkatun mittataulukon mukaan superleveät hartiat (en tiedä mittasinko sittenkään oikein...). Hartioiden leveys 37,5 cm!

Olen kaikkialta siroluinen. 166 cm pituus, 50 kg paino, 36 kengän koko (eli ei pidä aloittajan oletus paikkaansa minulla), 90 cm lantion ympärys, 84 cm rinnan ympärys, 64 cm vyötärön ympärys.

Minun kokoluokkani ja vartalotyyppini naisilla on n. 30 cm (jos oikein muistan) hartialeveys!

Toisaalta vaatekoo'on 34 yläosia käytän eikä koskaan kiristä hartioiden kohdalta. Joten nyt mietin, mittasinkohan sittenkään oikein.

Lisäksi, tuossa mittataulukossa oli mitattu keskimääräiset pituudet ikäryhmän 16-64 naisilta! Sehän on jo noteerattu, että vanhemman sukupolven naisilla hartiat on kapeammat kuin nuorten sukupolvien naisilla, joten vanhojen naisten mukaan laskeminen saattaa vetää keskimääräistä hartioiden leveyttä alemmas.

Vaatekoo'on!? Helpomminkin olisi onnistunut: vaatekoon. :D Älä suutu, olen vain hämmentynyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/135 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisit katsoa väärin, 30 cm kapeat hartiat on vaan lapsilla...

Vierailija
64/135 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

171 ja 40.

Vierailija
65/135 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, muistin väärin (tosin vastaaja 64:kin taisi vähän liioitella: 30 cm kapeita hartioita on naisilla taulukon mukaan).

Minun pituus-, vartalotyyppi- ja kokoluokassani hartialeveys on n. 35 cm, kun minulla on tosiaan tuo 37,5 cm. Joten leveäharteinen olen, siinä ei tapahtunut muutosta, vaikka senttilukemat oikeaksi korjattiinkin.

Mutta tajusin toisen mielenkiintoisen jutun. Minun luokassani keskimääräinen selän leveys on 34 cm taulukon mukaan, ja minulla selän leveys taas on vain 29 cm!

Tämähän menee mielenkiintoiseksi. Minulla on siis poikkeuksellisen leveät hartiat, mutta heti sen alapuolella selkä on poikkeuksellisen kapea. Nyt muistan, että molemmat siskoni ovat joskus tästä maininneetkin, molemmat eri kerroilla, kun istuin heidän edessään jakkaralla, mutta aiemmin en ottanut sitä vakavasti. No, en nytkään ota sitä vakavasti, kunhan kiinnostaa.

Vierailija
66/135 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, muistin väärin (tosin vastaaja 64:kin taisi vähän liioitella: 30 cm kapeita hartioita on naisilla taulukon mukaan).

Minun pituus-, vartalotyyppi- ja kokoluokassani hartialeveys on n. 35 cm, kun minulla on tosiaan tuo 37,5 cm. Joten leveäharteinen olen, siinä ei tapahtunut muutosta, vaikka senttilukemat oikeaksi korjattiinkin.

Mutta tajusin toisen mielenkiintoisen jutun. Minun luokassani keskimääräinen selän leveys on 34 cm taulukon mukaan, ja minulla selän leveys taas on vain 29 cm!

Tämähän menee mielenkiintoiseksi. Minulla on siis poikkeuksellisen leveät hartiat, mutta heti sen alapuolella selkä on poikkeuksellisen kapea. Nyt muistan, että molemmat siskoni ovat joskus tästä maininneetkin, molemmat eri kerroilla, kun istuin heidän edessään jakkaralla, mutta aiemmin en ottanut sitä vakavasti. No, en nytkään ota sitä vakavasti, kunhan kiinnostaa.

Joku on antanut sinulle miinuksen, joten annoin vastapainoksi plussaa. Nämä jutut ovat oikeasti mielenkiintoisia. Mitä enemmän näistä asioista tietää, sitä enemmän muun muassa kummastelee sitä, miten hanakasti mainostajat kuvailevat esimerkiksi housuja "hyvin istuviksi". Eivät ne kaikille istu, kuten ei yhdenkoon mikään sovi kaikille.

50

Vierailija
67/135 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

170 ja 38.

Mulla on isot rinnat ja ja leveät hartiat, ja mini-mini alaosa. Mekot ja hameet tasapainottaa.

Vierailija
68/135 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

174cm. Kenkä 40-41.

Vierailija
69/135 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

169 cm, jalankoko kengistä riippuen 39-40. Pienet tissit leveiden hartioiden kanssa ei ole kovin naisellinen yhdistelmä, onneksi ei sentään ole lautaperse...

Vierailija
70/135 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

160cm ja 35

Toki olen leveäharteinen vain omaan kokooni nähden.

Vierailija
71/135 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikista hirveimpiä on sellaiset "naiset", joilla on leveät hartiat ylhäällä, ja alhaalla alaselkä ja perse sellaista yhtenevää massaa. Leveä alaselkä jossa vähän tai paljon jenkkakahvoja ja perse joka saman levyinen ulkonäöllisesti.

Siis aivan jäätävän hirveän näköinen kombo naisilla!

Ja mitähän ihminen voi ruumiinrakenteelleen?

Tota noin, vaikka laihduttaa. Yleensä nämä tuon "malliset" naiset on ylipainoisia, se kaikki extra kertyy näillä siihen yläkroppaan ja keskivartaloon eikä perinteisesti perseeseen ja reisiin.

Vierailija
72/135 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikista hirveimpiä on sellaiset "naiset", joilla on leveät hartiat ylhäällä, ja alhaalla alaselkä ja perse sellaista yhtenevää massaa. Leveä alaselkä jossa vähän tai paljon jenkkakahvoja ja perse joka saman levyinen ulkonäöllisesti.

Tota noin, vaikka laihduttaa. Yleensä nämä tuon "malliset" naiset on ylipainoisia, se kaikki extra kertyy näillä siihen yläkroppaan ja keskivartaloon eikä perinteisesti perseeseen ja reisiin.

Ei laihduttamalla leveät hartiat muutu kapiksi eikä lantio leveäksi.

Vierailija
73/135 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä :( en itsekään pidä mutta minkäs teet... ei saa lihota, muuten peppu on alavartalon kapein kohta. Minulla on pitkät jalat ja kapea vyötärö, mutta kun peppu ei kasva millään. Heti vyötäröstä ylöspäin olen aika tulevaa tekoa, isot kylkiluut, tissit, hartiat ja pääkin. Tulipas paha mieli.

Ja itse kysymykseen 163, 36

Mulla samat mitat ja ylä- ja alavartalo ihan eri paria. Edestäpäin katsottuna kroppa on ihan suht ok, vaikkakin hartia, käsivarsi, kylki ja rinnat näyttääkin leveiltä ja lantio on kapea. Mutta auta armias sivusta päin.. persettä on, mahaa on ja oikeastaan olen yhtä leveä kuin edestäpäinkin, mallia tynnyri, lantio 105, rinta 110 ja vyötärö 92.. :-(

Vierailija
74/135 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

171 ja 41-42

Vierailija
75/135 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

172 ja kengät on 41-43 riippuen mallista.

Onko muilla sama ongelma että kädet on niin pitkät, etteivät naisten paidat ja takit sovi. Hihat jäävät naurettavan lyhyiksi :/

Miesten puolella on tosin paremmat takit.

On taskuja ja tarpeeksi pitkät hihat.

Paidoissa vaan ärsyttää..

Siis täh. Mä oon taas just ihmetellyt naisten vaatteiden pitkiä hihoja ja miettinyt kuvitteleeko suunnittelijat että ihmisen kädet kasvaa samalla pituutta jos/kun lihoo.

Vierailija
76/135 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

153,5 cm, kenkä 36. Ylävartalo on tasapaksu, pienet rinnat ja iisot hartiat. Peppu sentään on pieni ja pyöreä. Nilkat, pohkeet ja ranteet ovat kapeat.

Vierailija
77/135 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei laihduttamalla leveät hartiat muutu kapiksi eikä lantio leveäksi.

Ei tietenkään, mutta kun se selkäpanssari ja jenkkakahvat sulaa pois niin se kroppakin näyttää ihan erilaiselta.

Vierailija
78/135 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutumis vinkkejä? Hartiani omasta mielestäni hieman liian leveät lantioon nähden, melko iso /keskikoko luusto, pituus 176 cm, alle 60 kg, jalat ei lyhyet, rinnat nippanappa b-kuppi. 

Hyväksi havaittuja: musta yksinkertainen yläosa (huomiota herättämätön, suoramalli naisten t-paita vartalonmyötäinen tai pitkät tai 3/4 hihat, kaulaaukko muu kuin vene tms, ei mielellään spagettiolkaimia) yhdistettenä lyheen hameeseen polven yllä tai shortseihin. Hame tai shortsin voivat olla harmaat tai denim mustat tai muu väri tai kuvio. Niissä voi olla koristeitä vyötäröllä tai helmassa/punteissa.  Pitkähköt Hiukset auki, neuletakki suoramalli auki edestä. Talvitakki, musta, ei mitään huomiota herättävää hupussa tai kauluksessa, suora malli, tai maihari joka vyötäröä korostaa. Iso huppu, jonka karva musta, joka peittää hartioita. Liivit super pushup tai bikineissä sama. Alastin hiukset auki mieluiten. Tissien suurennus tai lantion/pepun treeni auttaisi, tai lihominen kai. Kenties päivetys auttaisi jotta hartiat ei olisi valkoiset.

N-43

Vierailija
79/135 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

162 ja 39. Hartiat on kuin uimarilla (ja rinnat isot) ja ikävä kyllä olen työssä, jossa tarvitaan jakkuja.

Aargh, otan osaa. Nimimerkillä 160 cm, leveät hartiat ja isot rinnat. Jakun osto on yhtä painajaista. Olen jo luopunut niistä kokonaan, onneksi ei töissä tarvita.

Vierailija
80/135 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N-43 kirjoitti:

Pukeutumis vinkkejä? Hartiani omasta mielestäni hieman liian leveät lantioon nähden, melko iso /keskikoko luusto, pituus 176 cm, alle 60 kg, jalat ei lyhyet, rinnat nippanappa b-kuppi. 

Hyväksi havaittuja: musta yksinkertainen yläosa (huomiota herättämätön, suoramalli naisten t-paita vartalonmyötäinen tai pitkät tai 3/4 hihat, kaulaaukko muu kuin vene tms, ei mielellään spagettiolkaimia) yhdistettenä lyheen hameeseen polven yllä tai shortseihin. Hame tai shortsin voivat olla harmaat tai denim mustat tai muu väri tai kuvio. Niissä voi olla koristeitä vyötäröllä tai helmassa/punteissa.  Pitkähköt Hiukset auki, neuletakki suoramalli auki edestä. Talvitakki, musta, ei mitään huomiota herättävää hupussa tai kauluksessa, suora malli, tai maihari joka vyötäröä korostaa. Iso huppu, jonka karva musta, joka peittää hartioita. Liivit super pushup tai bikineissä sama. Alastin hiukset auki mieluiten. Tissien suurennus tai lantion/pepun treeni auttaisi, tai lihominen kai. Kenties päivetys auttaisi jotta hartiat ei olisi valkoiset.

N-43

Tarkoitin ettei yläosa ole säkkimäinen, mutta ei tarkalleen aivan vartalonmyötäinen kuitenkaan. Tarpeeksi pitkä yläosa. Tosin edestä solmittava bolero, lyhyt musta on hyvä mustan topin kanssa ja super pushuppien kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän