Sinä nainen jolla on leveät hartiat
Mikä on pituutesi ja kengänkokosi?
olen huomannut että leveäharteisilla on usein myös iso jalka. Itsellä on myös. Olen 165 cm ja kengänkoko 41.
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
166 cm ja 41 .olisihan koon 36 räpylä tässä kropassa hassunnäköinen :D
166 on melko lyhyehkö, joten pienehkö jalka sopis siihen ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Kaikista hirveimpiä on sellaiset "naiset", joilla on leveät hartiat ylhäällä, ja alhaalla alaselkä ja perse sellaista yhtenevää massaa. Leveä alaselkä jossa vähän tai paljon jenkkakahvoja ja perse joka saman levyinen ulkonäöllisesti.
Siis aivan jäätävän hirveän näköinen kombo naisilla!
Ja mitähän ihminen voi ruumiinrakenteelleen?
172, 41-43 kengistä riippuen. Kun miehelläkin on ladon ovet, poika syntyikin urheilijan näköisenä ja jalkaa piisasi. Ihmiset luulevat minun painavan 10-20 kiloa vähemmän kuin painan, koska hartiat ja leveä lantio plus isot tissit tekevät vyötärön silloinkin kun sitä ei paljon ole.
181cm ja 40-41.
Leveäharteisuuteni on ihan salilla hankittua, jostain syystä liha tarttuu hartioihin ja yläselkään tosi hyvin. On todella vaikeaa ylävartalolle istuvia vaatteita - sellainen joka on muuten sopiva, kinnaa hartioista ja kainaloaukoista (onko oikea termi, keksin itse), semmoinen taas joka mahtuu noista kohdin, on muuten aivan löysä ja epäpukeva. Erityisesti juhlamekkojen ostaminen on täyttä helvettiä. Ennen saliharrastusta mahduin ilmeisesti keskivertomuottiin ja vaatteita löytyi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikista hirveimpiä on sellaiset "naiset", joilla on leveät hartiat ylhäällä, ja alhaalla alaselkä ja perse sellaista yhtenevää massaa. Leveä alaselkä jossa vähän tai paljon jenkkakahvoja ja perse joka saman levyinen ulkonäöllisesti.
Kiitos tästä :( en itsekään pidä mutta minkäs teet... ei saa lihota, muuten peppu on alavartalon kapein kohta. Minulla on pitkät jalat ja kapea vyötärö, mutta kun peppu ei kasva millään. Heti vyötäröstä ylöspäin olen aika tulevaa tekoa, isot kylkiluut, tissit, hartiat ja pääkin. Tulipas paha mieli.
Ja itse kysymykseen 163, 36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
167 ja 39. Myös iso pää ja isot tissit.
:D
Hah hah niin muuten on!
Tissi, pää, hartialinjaa löytyy...168 ja 42
Oho. Oletko tarkistanut jalkojesi väliin? Kuulostat mieheltä. Tosin lyhyeltä sellaiselta. Aika hirveät kanootit noi sun jalat.
Ei nyt mennä sinne jalkoväliin, jaloista piti puhella.
:D tarkista kellosta alkaako seuraava tunti jo pian :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai jalan koolle? Järkyttäviä kommentteja taas.
172 ja kengät on 41-43 riippuen mallista.
Onko muilla sama ongelma että kädet on niin pitkät, etteivät naisten paidat ja takit sovi. Hihat jäävät naurettavan lyhyiksi :/
Miesten puolella on tosin paremmat takit.
On taskuja ja tarpeeksi pitkät hihat.
Paidoissa vaan ärsyttää..
Juu, on niin leveät hartiat, että tekee tiukkaa mahtua bussin penkille, jos viereen tulee ei-pieni henkilö. Jos istun ikkunapaikalla, yritän nojautua ikkunaan päin, siitä saa lisätilaa. Ja leveät hartiani johtuvat ahkerasta yläkropan treenaamisesta salilla ;)
164 ja 38. Onneksi on muuten kiva kropanmalli, niin ei hartiat haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä :( en itsekään pidä mutta minkäs teet... ei saa lihota, muuten peppu on alavartalon kapein kohta. Minulla on pitkät jalat ja kapea vyötärö, mutta kun peppu ei kasva millään. Heti vyötäröstä ylöspäin olen aika tulevaa tekoa, isot kylkiluut, tissit, hartiat ja pääkin. Tulipas paha mieli.
Ja itse kysymykseen 163, 36
Sopusuhtaisuutta saat helposti leveähelmaisilla hameilla! Kun sinulla on kapea vyötärö, pystyt hyvin tasapainottamaan kokonaisuutta (ja halutessasi häivyttämään pepun pienuutta ;)) esim kellohelmaisella hameella :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai jalan koolle? Järkyttäviä kommentteja taas.
No kai sitä ihminen saa kuitenkin mielipiteensä sanoa? Kyllä teille lättäjalkaisille neliöperseillekin joku ottaja löytyy, ainakin jos naama ja tissit on muuten säädyllisissä kunnoissa. Eli ei hirvee finninaama ja pesisräpylätissi.
Minä olen tällainen. :( Leveät hartiat, pitkä selkä, lyhyet jalat. Takamukseen ei myöskään saa muotoa millään. 158 ja se kengän koko 37. Saman pituinen ystäväni, joilla kapeat hartiat ja pitkät jalat, näyttää sirolta ja hoikalta vaikka painoa reilusti enemmän.