Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lenkkeileekö muut myös vesi,räntä ja lumisateessa?

Vierailija
31.10.2023 |

Itse menen silloinkin lenkille. Liukkaus on ainoa joka rajoittaa, että silloin vaan kävellään.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kaikilla säillä kesät talvet. Ukkonen on ainoa, kun pysyn pois, jos tiedän ukkosen tulevan päälle. Kovat pakkaset on mun suosikkikeli. 

Vierailija
2/11 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tai oikeestaan kunnon vesiloska säät on ainoita millon en jaksa vaivautuu yleensä

Vierailija
4/11 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mulla on nastalenkkarit liukkaille keleille ja lumi- tai vesisade ei sinällään haittaa, mutta kovin paksussa ja märässä hangessa juoksemista vältän, koska se on pirullinen alusta mun rikkinäisille nilkoille. Löytyy kyllä juoksumatto kotoa, mutta jotenkin keli ei ole koskaan ahdistanut, käytän juoksumattoa lähinnä kovilla pakkasilla kun ulkona juokseminen ottaa liikaa keuhkoihin tai sitten intervallitreeneihin. 

Vierailija
5/11 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeilen. Muistan viime talvena kun kävin aamulla aikaisin juoksemassa ja kotiin tultuani luin aamupalan ohessa palstaa, niin täällä oli kaikkia ”Helsingissä myrsky”-aloituksia ja tajusin vasta silloin, että jaa siellä oli joku myrsky! 

Ei siis kovin paha ollut, kun en tajunnut. Harvemmin on mitään kovin voimakkaita. 

Vierailija
6/11 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää kun pyöräilen työmatkat vuoden ympäri, kaikilla keleillä. Eilinen työmatka oli suoraan helvetistä, yhtäkään tietä ei ollut aurattu. Sain hiki hatussa työntää pyörää umpihangessa ja pyörät lukkiutuivat pakkautuneesta lumesta. Meinasi itku päästä 🥺

Vierailija
7/11 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen enemmän, nykyään vähemmän. Ja nykyään riippuu aika paljon siitä, kuinka paljon vettä/räntää/lunta oikein tulee.

Jos on kunnon kaatosade siten, että esim kengät ja sukat on ihan likomärät vartin ulkoilun jälkeen, tai sataa vaakatasossa jäätihkua niin kovaa, ettei eteensä näe, niin ei siinä hommassa silloin ole mitään järkeä. Vähän jos sataa, niin ei haittaa.

Vierailija
8/11 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan lievästi sataa niin sitten kyllä. En mihinkään kunnon kaatovesi/räntäsateeseen lähde. Kuivaa kunta jos tupruttaa niin silloin voin mennä.

Tosin asun maalla joten maantie on ainoa missä lenkkeillä ja ohiajavat autot sitten räiskyttävät oikein kunnolla jos on satanut vettä tai räntää eli tämäkin seikka vaikuttaa asiaan.

Vierailija
9/11 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän kävelystä säällä kuin säällä. Mutta kun oikeat varusteet, niin ei haittaa, koska kun on ollut ulkona, niin on paljon energisempi ja lisää kuntoa sekä pitää sitä yllä. Ulkoilu vaikuttaa paljon myös mielialaan ja pitää virkeänä. 

Vierailija
10/11 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Tänään kymmenen sentin vesiloskassa ja vesisateessa 1h 45 min koirien kanssa peltoja ja joen törmää, matkaa kertyi ehkä 6-7 km, oli aika vaikeakulkuista pitkän tauon jälkeen tarpoa lumessa. Mutta kivaa oli silti ja jälkikäteen olo paljon pirteämpi kuin jos oltaisiin jääty sisälle hengailemaan.

Vierailija
11/11 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla monesti joku vesi/lumisade tai muu intensiivinen sääilmiö nostaa kiinnostusta ulkoilua kohtaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän