Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan ihastunut sellaiseen henkilöön johon et kuvitellut ihastuvasi?

Vierailija
01.02.2016 |

?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa ollessa ihastuin toiseen mieheen ja mies ei täytä yhtäkään niistä kriteereistä, joita teini iässä listasin unelmamiehelle. Elämä voi yllättää.

Vierailija
22/38 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatte mut haluamaan parisuhteen <3

Vierailija
24/38 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatte mut haluamaan parisuhteen <3

Niin se minäki parisuhteeseen haluaisin, mut enpähän taida tuosta kaverista johon olen nyt näemmä sit menny ihastumaan saaha mitään suhdetta itelleni.

Harmittaa, ärsyttää, ahistaa ja veetuttaa ihastua mahdottomaan, mut minkäs teet. Tää on tätä mun elämää ja en voi sille mitään. :'(

Vierailija
25/38 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin! Ajattelin aina tyyppini olevan sellainen älykkö nörtti, mutta ihastuin ja rakastuin ihmiseen, joka rassaa prätkää, harrastaa taistelulajeja ja bodausta, eikä lue kirjoja kai koskaan... Mutta sydän täyttä kultaa.

Vierailija
26/38 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin naimisiin sellaisen kanssa. :D Kuka olisi uskonut menevänsä miehen kanssa naimisiin, jolla on kolme ex vaimoa ja näiden kanssa yhteensä viisi lasta ja on vielä alkoholistikin. 

Vierailija
27/38 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin aivan oudosti lyhyeen ja luisevaan mieheen. Kertaakaan ei juteltu tai oltu tekemisissä, mutta punastuin nolosti aina hänet nähdessäni. Joskus vieläkin näen häntä unissani, vaikka ei olla törmätty aikoihin. Aivan selittämätön magneetti aivan vieraaseen ihmiseen. Ehkä parempi, ettei koskaan tutustuttu. Olisi voinut illuusio särkyä.

Vierailija
28/38 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin palavasti itseäni 15 vuotta nuorempaan mieheen, jossa ei ole ulkoisesti mitään ihmeellistä. Mutta se sisin... niin avoin, viaton ja rehellinen, vaikka ei hänkään enää ihan poikanen ole. Ei siitä mitään tullut, mutta itsetuntemus kasvoi puolin ja toisin. Ja minä ihastun todella harvoin, tähän mennessä keskimäärin kerran 20 vuodessa.

Vierailija
29/38 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kilttiin poikaseen :)

Vierailija
30/38 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Sellaiseen pinnallisen oloiseen naiseen, koska oli minulle ystävällinen. Viddu midä gaggea kun ihastuu noin herkästi. Yleensä ihastun sellaisiin naisiin joiden kanssa huumorintaju natsaa kohtuullisen kivasti, että saa sitten pahimmillaan käkättää suunnilleen kuset housuissa. 

Terveisin Naispelko22

Vierailija
31/38 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ihastunut ja useasti täysin odottamattomiin ihmisiin! Ja tällä hetkellä yksi niistä on oma rakas :)

Vierailija
32/38 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!!! Tällä hetkellä seurustelen semmosen kanssa joka ulkoisesti ei vastaa mun tyyliä/miesmakua... Mutta meillä vaan synkkaa todella hyvin ja ohan se komeakin.

Vierailija
33/38 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain. Ammattikoulussa meille opetti matikkaa nuori ja kuuma mies. Ainoa vaan että inhosin häntä yli kaiken. Oli tiukka, tunnilla hyvä kun sai penkillä kääntyä ettei saanut jotain nasevaa kommenttia. Kolme vuotta valmistumisen jälkeen törmäsin häneen kaupungilla, tunnisti ja jäätiin juttelemaan. Vaihdettiin siinä samalla numerot, ja nykyään ollaan kihloissa. :)

Hyvä ystäväni, jonka kanssa oltiin amiksessa samalla luokalla, meinas pyllähtää sijoiltaan kun kerroin ketä olin alkanut tapailla.

Vierailija
34/38 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen  enkä ymmärrä laisinkaan, että miksi?  Hän ärsyttää, on ajattelematon, sivistymätön, outo, aika rumakin,  näitä nyt voisi jatkaa.

Outoudessaan on..todella outo. Tiedättekö niitä ihmisiä, ketä kuunnellessa miettii, miltä planeetalta he ovat kotoisin? Jokin siinä katseessa häiritsee (ja kiehtoo), kun katsoo maailmaa kuin lapsen silmin ihmetellen.

Tästä kun vielä puuttuu, että hän itsekin selittää olevansa ufo..

Mitäpä tähän lisäämään. 

Vierailija
35/38 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen  enkä ymmärrä laisinkaan, että miksi?  Hän ärsyttää, on ajattelematon, sivistymätön, outo, aika rumakin,  näitä nyt voisi jatkaa.

Outoudessaan on..todella outo. Tiedättekö niitä ihmisiä, ketä kuunnellessa miettii, miltä planeetalta he ovat kotoisin? Jokin siinä katseessa häiritsee (ja kiehtoo), kun katsoo maailmaa kuin lapsen silmin ihmetellen.

Tästä kun vielä puuttuu, että hän itsekin selittää olevansa ufo..

Mitäpä tähän lisäämään. 

Jatkan vielä. Toisaalta oma taipumukseni analysoimaan ihmisiä, kiinnostus psykologiaan jne. ja hänen..omalaatuisuutensa taitavat sopia yhteen edes jollain tasolla. Siinä on kyllä sellainen ihminen(?), että jatkuvasti saa haasteetta miettiä, mitä hänen mielessään tapahtuu. 

Tai ehkä minäkin olen yhtä hullu.

Vierailija
36/38 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillisesti katseeni hakeutuu lyhyehköihin, tummiin, hoikkiin, kenties ruskeasilmäisiin miehiin.

Ja nyt olen lääpälläni pitkään, vaaleaan, sinisilmäiseen, rotevaan mieheen.

Harmi etten voi häntä saada.

Vierailija
37/38 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin naimisiin sellaisen kanssa. :D Kuka olisi uskonut menevänsä miehen kanssa naimisiin, jolla on kolme ex vaimoa ja näiden kanssa yhteensä viisi lasta ja on vielä alkoholistikin. 

Menit jännämiehen kanssa naimisiin ? Miksi?

Vierailija
38/38 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyi nyt h*lvetti!