Mitä deittipalvelua alle kolmekymppiset ja lapsettomat naiset käyttää?
Kommentit (32)
Suomi24 itsellä huonot ensikokemukset. Ensimmäinen nainen jolle laitoin viestin, poistaa profiilinsa, toisen kanssa viestittelin ja ei ole sen jälkeen kirjautunut takaisin. Saa nähdä tuleeko tästä mitään.
ei ap
Mä olen kyllä löytänyt seuraa sekä Suolikaksnelosesta että Iskurista aikanaan, siis pidempiaikaista seuraa kuin yhden illan juttuja. Mutta mä olenkin jo yli 30v.
Vierailija kirjoitti:
Suomi24 käyttää kaikki yh-mammat.
No ihan yhtä heikkotasoisia ne miehetkin siellä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Ei ole pakkomiellettä deittailla ketään. Jos ei oikeassa elämässä tule vastaan, niin olkoon tulematta.
Mä treffailen netissä, koska en halua mitään "oman kylän poikaa".
Ok. Mun "omassa kylässä" on n. 8 miljoonaa asukasta, joten niistä ehkä kelpaa joku mullekin.
Vierailija kirjoitti:
Tinderiä. Kyllä sen avulla on muutakin kuin seksisuhteita muodostettu.
Juuri näin. Omani mukaan lukien tiedän viisi Tinderissä syntynyttä vakavaa seurustelusuhdetta, ja otantani on suhteellisen pieni, sillä suurin osa ystävistäni on paritunut jo ennen Tinrderiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
suomi24
Siellä on yh-mammat.
No ei mulla ainakaan ole lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Ei ole pakkomiellettä deittailla ketään. Jos ei oikeassa elämässä tule vastaan, niin olkoon tulematta.
Mä treffailen netissä, koska en halua mitään "oman kylän poikaa".
Ok. Mun "omassa kylässä" on n. 8 miljoonaa asukasta, joten niistä ehkä kelpaa joku mullekin.
Anteeksi kun kysyn, mutta miksi sä ajattelit, että sulla olisi jotain annettavaa tähän ketjuun? Jos käyttäisitkin deittipalvelua, se tuskin olisi suomi24 tai muu sellainen, jota olisi realistista suositella meille Suomessa asuville.
Minkä ikäinen ap on ja minkälaista naista etsii? Niiden tietäminen saattaisi auttaa
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen ap on ja minkälaista naista etsii? Niiden tietäminen saattaisi auttaa
Olen jonkin verran alle kolmekymppinen mies ja 20-30v naista. Ihan tositarkoituksella, joko opiskelevaa tai jo töissä käyvää. Itse olen rauhallinen ja urheilua harrastava, joten samaa toivon naiselta.
Ap
Täällä olis 25v kiva jätkä vailla treffiseuraa :) missäs päin vaikutat? Itse Uudeltamaalta. Laita mailia jos haluat keskustella lisää Kaunotar_team@netti.fi
Mitä erästä naista tapailin, niin ei hänen tarvinut olla kuin facebookissa niin miestä oli tyrkyllä harva se päivä.
Käsitykseni on, että OKCupidissa oli melko nuorta, akateemista, kaupunkilaista porukkaa, mutta en ole tästä varma. Niillä on kyllä paras mätsäysalgoritmi.