Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heterot homobaarissa

Vierailija
01.02.2016 |

Mitä mieltä olette, onko mautonta, että heterot käyvät homobaareissa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
2/22 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ne silloin mitään heteroita ovat jos jossain hompskubaarissa käyvät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
4/22 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos vaikka menee jonkun homokaverin seuraksi iltaa istumaan.

Vierailija
5/22 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö homot saa siis käydä mielestänne normi baareissa?

Vierailija
6/22 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mua joskus siellä vähän katteltu kun oon mieheni kanssa mennyt. Mutta ehkä johtuu siitä että Turku niin pieni kaupunki kuitenkin, että kantaporukka varmaan tuntee toisensa, ja ollaan sitte niille harvinaisempia naamoja.

Mutta en ymmärrä miks se olis mautonta. Ukomailla nuorelle naiselle turvallisimpia paikkoja...

Vierailija
7/22 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja samalla voi saada itsekin jotain kivaa pakariin.

Vierailija
8/22 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, se vain todistaa hetskujen ennakkoluulottomuutta`ja homojen hyvää bailukulttuuria. Ainoa vaan, että voi käydä samoin kuin entiselle Lostarille, että ajan myötä homot katoavat ja joutuvat etsimään uuden mestan. Voisi kai puhua homobaarien gentrifikaatiosta eli keskiluokkaistumisesta.

Missä muuten on hyviä homobaareja muualla kuin Helsingissä?

Vierailija
9/22 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai eikö homot ja heterot saa viettää aikaa yhdessä?

Vierailija
10/22 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja samalla voi saada itsekin jotain kivaa pakariin.

Kuulostaa kivalta. Mikä se pakari on?

Vierailija
11/22 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt, useasti. Ei siinä sen kummempaa. Yhtälailla homot saavat käydä hetskubaareissa. Miksei sais?

Homobaarissa ei ainakaan kukaan käy perseelle. Tanssilattiallakin saa olla rauhassa ilman lääppijöitä. Toisin on tavallisissa yökerhoissa. Mielelläni käyn esim setan discossa jos haluan käydä kavereiden kanssa vähän karkeloimassa.

Vierailija
12/22 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mautonta, käyn itsekin välillä yhden bi-kaverini seurana. Olen vain joskus kuullut, että joitain homoseksuaaleja hieman 'ärsyttää' heterot homobaareissa, tuskinpa mitenkään suurta osaa kuitenkaan.

Vierailija
13/22 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitkaa jokin heterobaari. Mä en ole kuulut yhdestäkään. Käsittääkseni homot ja heterot saa käydä kaikissa baareissa. Homobaarit on vain sitä varten homobaareja, että sinkkuhomoilla olisi suurempi todennäköisyys törmätä toiseen sinkkuhomoon.

Vierailija
14/22 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mautonta, käyn itsekin välillä yhden bi-kaverini seurana. Olen vain joskus kuullut, että joitain homoseksuaaleja hieman 'ärsyttää' heterot homobaareissa, tuskinpa mitenkään suurta osaa kuitenkaan.

Vai oikein bi kaveri? Jännä kuinka moni homo leikkii alussa bitä kunnes tulee reilusti kaapista.

Vierailija
15/22 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö homot saa siis käydä mielestänne normi baareissa?

Onko normi baarit heterobaareja vai normibaareja?

Olen ehkä joutunut todistamaan liian usein rasistista homoläppää, mutta mulle tulis mieleen että jos ei seuraksi mene niin joku juntti änkisi homobaariin vain naureskelemaan sille mitä siellä näkee...

Vierailija
16/22 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai oikein bi kaveri? Jännä kuinka moni homo leikkii alussa bitä kunnes tulee reilusti kaapista.

Mä olen edelleen bi. En tästä muuksi muutu.

Vierailija
17/22 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyny turistina pällistelemässä, ja oli kyllä hurja meno! Ja vau mitä tanssijoita ne kauniit pojat, ilman paitaa jorasivat.

Vierailija
18/22 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan sitä, kun heterot menevät homopaikkoihin just tollai "turistina pällistelemään". Ei siinä mitään, jos homokaveri pyytää seuraksi ja osaatte olla ihmisiksi, mutta miksi sinne pitää ängetä pelkässä heteroporukassa? Ihan kuin me hlbt ihmiset oltaisiin jotain friikkejä sirkuksessa. Te voisitte mennä ihan mihin vaan muuhun baariin, miksi pitää tunkea juuri siihen Suomen ainoaan paikkaan, joka on meille homoille tarkoitettu? Ja sitten loukkaannutaan, jos saman sukupuolen edustaja tulee siellä juttelemaan. Ei helvetti. Kyllä nolottaa teidän puolesta.

Vierailija
19/22 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, jos käyttäytyvät ihmisiksi, pätee tavallisiinkin baareihin.

Toisinaan kyllä ärsyttää, myönnän, että jos yrittää etsiä "omaa" seuraa on hieman vaikea tunnistaa kuka on lesbo/bi heteroiden seasta. Naiset usein ottavat flirttailun kohteliaisuutena ja  sanovat olevansa heteroita, kiva juttu, no hard feelings, mutta toisinaan sitä ajattelee, että "eikö noi olisi voinut valita mitään muuta baaria?"

Vierailija
20/22 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla rauhassa miesten lähentelyiltä. Saa vain rauhassa tanssia ja nauttia hauskasta illasta ilman seksin hakijoita.

Monesti tanssi-illat menee pilalle seksin hakijoiden takia. Heille on mahdotonta tajuta että naiset haluavat vain tanssia ja viettää iltaa.