Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan saanut orgasmia poikaystäväni kanssa :(

Vierailija
01.02.2016 |

Ollaan seurustelu nyt noin 8 kk ja en ole tosiaan koskaan saanut orgasmia hänen kanssaan. Aina, kun nähään (ei asuta vielä yhessä) ja harrastetaan seksiä, mies saa yleensä 4-5 orgasmia illan/yön/aamun aikana. Seksi tuntuu hyvältä ja nautin siitä, mutta en saa orgasmia vain panemalla, tarvitsisin aika paljon klitoriksen kiihotusta tullakseni. Mies kyllä nuolee ja sormettaa, mutta ei tarpeeksi kauan. Tiedän, että miestä harmittaa, kun en tule ja olen selittänyt, mitä siihen vaadittaisiin, mutta ei...

Kerran mainitsin, että mulla menee noin 15-30 min, että saan orgasmin masturboidessa ja hän siihen, että kyllähän me niin kauan pannaan. Joo, niin pannaankin, mutta se ei riitä. En pysty keskittymään itseni hiplailuun samalla, kun mies panee. Päällä ollessa tuntuu hyvältä hinkata klitorista häntä vasten, mutta ei sekään riitä. Ehkä pitäisi joskus pyytää, että hän nuolisi pidempään, mutta tulee sellanen olo, että se on liikaa vaadittu, koska jos yhtään stressaan sitä orkkua, niin en ainakaan saa. Luulen, että myös nelisen kuukautta sitten alottamani e-pillerit on vienyt hiukan klitoriksen herkkyyttä pois, vaikka muuten ne ei oo seksihaluihin vaikuttaneet.

Onko täällä kohtalotovereita, naisia, jotka ei oo koskaan lauenneet kumppaninsa kanssa? Mua asia ei niin kovasti häiritse, koska saan orkkuni sitten yksin, mutta tiedän, että asia harmittaa miestä. Onko jotain vinkkejä, miten treenata orkun saamista nopeammin? Olen siirtynyt masturboimaan pääasiassa vain sormin, jotta klitoris vastaisi herkemmin ei niin kovaan paineeseen. Ehkä pitäisi vaatia tiukemmin sitä pidempää nuolentaa joskus. Mieskin saa siis joka seksikerralla myös suuseksiä.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko kokeillu miehenkaa sillee ett käytätte dildoa ja nuolentaa samaa aikaa?.Itse tykkään just tosta pystyy naisen kiihotuksen mukaa lisäämää jompaa kumpaa enempi.Mikä sillä hetkellä tuntuu hyvältä.Imeekö miehes sun häpyhuulia samalla kans.Kun ne turpoavat pikkuhiljaa kiihotuksen aikana?Tuletko miten märäksi?Tossa nyt tuli jotai mielee.T.m36

Vierailija
2/35 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla dildoa kokeiltu, vähän luulen, että mies ei ehkä suostuis... Koska yritin kerran varovasti ehdottaa, et käytetään mun vibraattoria, mut ei mies oikeen lämmenny. Hän sillon kysy, et onko se isompi kuin hänen peniksensä. :-D Selitin, että ei oo, se on tarkotettu klitoriksen kiihotukseen, ei kullin korvikkeeksi. Musta vähän tuntuu, että tää asia ottaa miehen itsetunnon päälle ja hän kokee kaikki seksilelut uhkana, mikä on harmi. Tuntuu kyllä ihan taivaalliselta, kun mies nuolennan ohella työntää sormia emättimeen ja stimuloi myös g-pistettä. :-P Eli dildo vois toimia myös. Mies usein kysyy seksin jälkeen, että miltä se tuntu ja joskus sanoo, ettei usko, vaikka en valehtele. Hän ei ehkä osaa kuvitella, että nainen voi nauttia seksistä myös ilman orgasmia.

Mies imee myös häpyhuulia, mikä tuntuu hyvältä. Nuolee ihan joka puolelta muutenkin. Ja kostun kyllä ihan märäksi, mies sitä aina kommentoi tyytyväisenä. :-D

Nyt rupes sitte panettamaan, kun tätä kirjotin...

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oikeasti jaksaa nuolla pi**ua yhtäjaksoisesti yli puoli tuntia? Johan siinä menee niskat nurin ja kieli jumiin. Nyt äkkiä jotain värinäleluja tai omaa sormea avuksi.

Vierailija
4/35 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan sille, että täytyy nuolla pidempään.

Vierailija
5/35 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja jos dildo vie itsetunnon niin onhan niitä kaikenlaisia perhos ym. värinäleluja. Selitä miehelle, että hän on myös tärkeä osa kanssakäymistänne. Ymmärrän tietyllä tavalla miestäsi, koska eksälläni oli tapana hankkia sellaisia käsivarrenpaksuisia dildoja vaikka yritin heinovaraisesti vihjailla että on niitä fiksumpiakin vaihtoehtoja. No väljähän se värkki oli, ei siitä mihinkään pääse. En kuitenkaan halunnut loukata häntä. Ero tuli muista syistä.

Vierailija
6/35 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika opettaa ja parantaa seksiä. Varmasti vielä tulet huutaen monta kertaa yössä. Meillä toimii parhaiten tehokas vibra yhdynnän,oraalin sekä sormetuksen kanssa. Eli jos sulta löytyy jo sellainen päristin millä tuut hyvin niin ota se rohkeasti leikkiin mukaan. Käytät sitä vaikka ensiksi mieheesi jos et kehtaa muuten ottaa esille. Kyllä se mieskin sen varmasti lopullisesti hyväksyy sen jälkeen, kun eka kerran tuntee sun tulevan sormilleen samalla kun vibrailet.

Vierailija
7/35 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, 8 kk yritetty, joten tuskinpa se siitä enää kummenee.... Miestäsi ei vain kiinnosta tarpeeksi sinun tarpeesi.

Vierailija
8/35 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olla dildoa kokeiltu, vähän luulen, että mies ei ehkä suostuis... Koska yritin kerran varovasti ehdottaa, et käytetään mun vibraattoria, mut ei mies oikeen lämmenny. Hän sillon kysy, et onko se isompi kuin hänen peniksensä. :-D Selitin, että ei oo, se on tarkotettu klitoriksen kiihotukseen, ei kullin korvikkeeksi. Musta vähän tuntuu, että tää asia ottaa miehen itsetunnon päälle ja hän kokee kaikki seksilelut uhkana, mikä on harmi. Tuntuu kyllä ihan taivaalliselta, kun mies nuolennan ohella työntää sormia emättimeen ja stimuloi myös g-pistettä. :-P Eli dildo vois toimia myös. Mies usein kysyy seksin jälkeen, että miltä se tuntu ja joskus sanoo, ettei usko, vaikka en valehtele. Hän ei ehkä osaa kuvitella, että nainen voi nauttia seksistä myös ilman orgasmia.

Mies imee myös häpyhuulia, mikä tuntuu hyvältä. Nuolee ihan joka puolelta muutenkin. Ja kostun kyllä ihan märäksi, mies sitä aina kommentoi tyytyväisenä. :-D

Nyt rupes sitte panettamaan, kun tätä kirjotin...

AP

Ah kuulostaa aika seksikkäältä toi teidän homma.Itse kans vähän eka dildo ostos tyttikselle.Ett pelkääkö ett se on joku korvike.Mutt hyvin se sen otti .Loistava lelu esileikin aikana myös panojen välissä toimii.Tykkään just tollee nuolla ja keskisormi sisää ja etusormen ja nimettömän väliin hellästi häpyhuulet.Siinä ne turpoo ja samalla nuolla ja imeä niitä varovasti alussa pikku hiljaa nostan imua ja sormetuksen nopeutta.No arvaa alkoko mua pan..?Ootko yksi kotona nyt?

Vierailija
9/35 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ennen samanlainen "ongelma". Toisaalta orgasmi ei ollut minulle kovin tärkeä asia, ajattelin, että voin hoitaa sen sitten lopulta itse. Sen saaminen oli vaikeaa ja olisi kestänyt todella pitkään. Tuota jatkui n. 1,5v.

Mutta nykyään saan orgasmin joka kerta, kun poikaystäväni tulee käymään. Ja nuolemalla. Olemme yhdessä "kehittäneet poikaystävän nuolemistaitoja", eli toisin sanoen, olen vain neuvonut ja kertonut, että mikä tuntuu hyvältä, niin kauan, että nuolemisesta on tullut täydellistä. Välillä menee pidempään, että saan ja välillä vähemmän aikaa. Kannattaa siis satsata siihen suuseksiin ja rauhassa etsiä ne kaikki itselle sopivat tekniikat, kohdat jne.

Nykyään poikaystäväkin on paljon tyytyväisempi, kun saa minut tulemaan. Molemmat ovat onnellisia ja suuseksi tuntuu nykyään aivan taivaalliselta.

Vierailija
10/35 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista! :) Joku tuolla kyseli, et kuka jaksaa nuolla puol tuntia... Joo, ei ehkä jaksakkaan, mutta voihan siinä käyttää välillä sormia ym. Ja jos hän ihan oikeasti haluaa saada minut tulemaan ilman apuvälineitä, niin se ottaa aikansa, en voi sille mitään.

Ehkä ehdotankin miehelle seuraavalla kerralla, et meil on suuseksipäivä. Ensin hoitelen hänet ja sitten hän saa hoidella minut... ;-) Pitää vaan yrittää olla stressaamatta, koska muuten siitä orkusta tulee suoritus ja se jää varmasti saamatta. Äh, välillä kyllä niin toivon, että olisin niitä naisia, jotka tulee helposti tai saa orkun myös panemalla. :( Mieskin on ehkä vähän epävarma, mutta olen suuseksin aikaan aina ihan hurmiossa, eli tuntuuhan se hyvältä. Pitää vissiin ottaa ne opettajan taidot käyttöön ja vähän opastaa toista. ;-) Kiva siis kuulla, että jollain on toiminu tollanen opetustaktiikka. :)

Vierailija
11/35 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, 8 kk yritetty, joten tuskinpa se siitä enää kummenee.... Miestäsi ei vain kiinnosta tarpeeksi sinun tarpeesi.

Meni alkuun 4 vuotta harjotellessa kunnes eka kerran tulin miehen kanssa. Nyt saan 5-10 orgasmia joka kerta riippuen moodista. Eli sanonta seksi paranee iän myötä pitää paikkansa ainakin minun kohdalla. Maltti on valttia seksissäkin.

Vierailija
12/35 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sormettamalla orkun saa, kun välillä vaihtaa tahtia ja sormien määrää

Vierailija
13/35 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tyttö kontilleen ja peukku kakkoseen ja muut ykköseen, siitä tärisyteleen

Vierailija
14/35 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka oikeasti jaksaa nuolla pi**ua yhtäjaksoisesti yli puoli tuntia? Johan siinä menee niskat nurin ja kieli jumiin. Nyt äkkiä jotain värinäleluja tai omaa sormea avuksi.

Kyllä sitä naista kuule nuollaan niin kauan, että se saa orgasmin. Suurin ongelma näillä nuoremmillä on se, että ne oottavat, että milloin se tulee. Ei niin, vaan keskity naisen nautintoon, nauti itsekin pillun nuolemisesta, kaikessa rauhassa. Silloin nainen tuntee itsensä halutuksi, kiihottuu ja saa.

t. m-50

Vierailija
15/35 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mäkään en saa ilman klitoriksen stimulointia yhdynnässä. Ja saan vain ollessani päällä tai takaapäin ja sormettamalla itseäni samalla. Mies antaa kyllä suuseksiä hyvin ja kauan mutta en vaan laukea kuin oman käden avustuksella.

En koe tätä kuitenkaan ongelmaksi. Rohkeasti vaan kokeilemaan! Ainakin mun miestä kiihottaa kun koskettelen itseäni ja hän katselee:)

Vierailija
16/35 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laukeaa parissa minuutissa ja usein jopa puolessa minuutissa kun mies sormettaa yhdynnän aikana. Yhtä nopeasti kuin jos itse hieron itseäni, mutta rajummin. Ala Ap harjoitella runkkaamalla säännöllisesti itse niin kyllä se orkku alkaa helpommin irrota. Älä käytä hormonaalista ehkäisyä ja treenaa lantionpohjan lihaksia. Seksissä on parasta kuulemma miehellekin se kun saa naisen laukeamaan...

Vierailija
17/35 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suristin peliin vaan. Kyllä miehellä pitää olla sen verran itsetuntoa, että kestää apuvälineen mukaanoton punkassa. Minäkin kävin ostamassa sellaisen ihan itse kun naisystävä kysyi kiinnostaako. Ja hauska laitehan se on. Tosin en olekaan enää parikymppinen, niin ehkä tässä ikä on tehnyt tehtävänsä.

Vierailija
18/35 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko IKINÄ saanut orgasmia suuseksistä, kenenkään kanssa?

Mä en suosittele vibran ottamista mukaan. Ainakin itsellä, kun olin aikoinaan ensimmäiset orgasmini oppinut saamaan joko suihkupäästä tai vibrasta, meni KAUAN ennen kuin opin saamaan orgasmin pelkillä sormillani. Olin niin tottunut siihen todella vahvaan paineeseen ja vibraan, se ehkä vähän turruttaa. Sanoisin, että sormet ovat lähempänä sitä toisen suuta/kieltä, kun vibraattori, jossa on sitä voimaa huomattavasti enemmän.

Erikoista, että miestäsi harmittaa sun orgasmin puute, mutta ei siltikään jaksa (?) nuolla kauempaa. Ihme tyyppi. Meillä mies harvemmin nuolee mua, mutta ei ilmaise ainakaan olevansa kovin huolissaan. Musta tuntuu normiseksikin tarpeeksi hyvältä ja voin saada orgasmini yksinkin...... Mä en sitä halua erikseen pyytää, jos toinen ei välttämättä kauheasti pidä siitä, ei se silloin tunnu oikealta tai kiihottavalta.

Aikaisemmassa suhteessa todettu (jossa suuseksiä joka päivä), että ne ekat kerrat kestää sen 20-30 minuuttia about... Kun totut siihen tunteeseen (tarkoittaa, että sitä pitää harrastaa USEIN), nopeutuu orgasmin saanti, esim. 10-15 min. Jos pitää pitkää taukoa ja kokeilee, tulee taas paljon hitaammin. Sormet/sormi pillussa ja/tai pepussa nopeuttaa myös orgasmin saamista.

Vierailija
19/35 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep täällä. Eläessäni en ole toisen kanssa lauennut.

Mutta en enää tässä vaiheessa pidäkään sitä niin tärkeänä.

En aio väittää ettenkö teeskentelisi orgasmia - kyllä feikkaan. Mutta se ei haittaa itseäni koska tosiaan se laukeaminen ei ole minulle seksissä tärkeä asia.

muistakaa että jokainen ei pysty laukeamaan esimerkiksi pelkällä yhdynnällä.

itse olen tullut sinuiksi tämän asian kanssa ja keskittynyt ennemmin miellyttämään toista senkin edestä.

En tunne tarvetta kertoa kumppanille etten laukea koska asialle ei tod.näk voi mitään joten antaapi olla.

Vierailija
20/35 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minni_hiiri112 kirjoitti:

Hep täällä. Eläessäni en ole toisen kanssa lauennut.

Mutta en enää tässä vaiheessa pidäkään sitä niin tärkeänä.

En aio väittää ettenkö teeskentelisi orgasmia - kyllä feikkaan. Mutta se ei haittaa itseäni koska tosiaan se laukeaminen ei ole minulle seksissä tärkeä asia.

muistakaa että jokainen ei pysty laukeamaan esimerkiksi pelkällä yhdynnällä.

itse olen tullut sinuiksi tämän asian kanssa ja keskittynyt ennemmin miellyttämään toista senkin edestä.

En tunne tarvetta kertoa kumppanille etten laukea koska asialle ei tod.näk voi mitään joten antaapi olla.

No kyllä se aika tärkeä asia on kun aloituksenkin teit ja orkun teeskentely on väärin poikaystävääsikin kohtaan. Lisää runkkausta ja harjoittelua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi