Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita vatsatautineurootikkoja?

Vierailija
01.02.2016 |

Olen muuten hyvinkin rohkea ha reipas, mutta vatsataudin sihteen neuroottinen. Nyt sain kuulla, että ystäväperhe, joilla kyläilimme la, on vatsataudissa, eli meillä varmaan ensi yönä alkaa cembalot. Nyt en pysty muuta ajattelemaan ja etsin jo ämpäreitä ym hullua:D muut taudit eivät minua juuri hetkauta. Olenko ainoa tämän hulluuteni kanssa, pelkäähän joku muukin vatsatautia? Vertaistukea sekopäälle, pliis :D

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan ole ainoa. Minä kihisisin kiukusta tuossa vaiheessa.

Vierailija
2/13 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös! Ja oikeastaan kauheinta on odottaa, koska ykä alkaa. Sitten kun alkaa, ei se sitten enää niin kauheaa ole vaan hoidetaan tauti pois. Hullua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, et todellakaan! Mä olen työharjoittelussa päiväkodissa, vielä pienten ryhmässä, ja valmiiksi jo ihan paniikissa siitä, että se vatsatauti vielä iskee sinne (ja itseeni) jossain vaiheessa. Kuukausi olisi vielä jäljellä harjoittelua, ja yritän kovasti toivoa ettei se iskisi tänä aikana, vaikka tiedän että se on aika turha toivo... Mahatautia ei ole mulla ollut varmaan 4 vuoteen, en edes varmaan muista kunnolla miten hirveää se on :(

Mutta yhdyn kakkoseen siinä, että se ensimmäisen oksun odotus on hirveintä, ja ne pari ekaa kun vanhat ruuat tulevat. Sen jälkeenhän sitä melkein toivoo oksentavansa, kun olo on niin hirveä ettei tiedä miten päin olla.

Vierailija
4/13 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tää odottelu on pahinta... Et iskikö vai ei. Eikä todellakaan ole kyse siitä, etten tietäisi, että on yleensä vaaraton tauti. Oon vaan lapsesta asti pelännyt ja vihannut koko tautia. Jotenkin se kontrollin menettäminen on kamalinta:( Kyllä ihminen voi olla sitten pöllö näiden turhien ahdistustensa vuoksi. Pääsisköhän tästä jollain terapialla tai hypnoosilla eroon:D olisin ihan valmis koittamaan...

Vierailija
5/13 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en sinänsä pelkää että tuleekohan se, mutta sitten kun se tulee niin pelottaa. Kaksi viime kertaa (1,5 vuotta välissä) vei mut sairaalaan diabeettisen ketoasidoosin takia ja olin molemmilla kerroilla melkolailla lähellä loppua.

Vierailija
6/13 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään. Vuosi sitten jouduin tiputukseen sairaalaan. Ja nyt taas tautia kovasti liikkeellä.

Vierailija
7/13 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se teille tule, jos on alkanut vasta kun ootte lähteneet kylästä. Kyllä siihen sitä oksennusta tarvitaan :)

t. sh

Vierailija
8/13 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se teille tule, jos on alkanut vasta kun ootte lähteneet kylästä. Kyllä siihen sitä oksennusta tarvitaan :)

t. sh

Ei kyllä tarvita. Mahatautihan (ja muutkin taudit) voi tarttua henkilöstä, vaikka olisi tartunta, muttei vielä oireita.

Vierailija
9/13 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. sh

Ei kyllä tarvita. Mahatautihan (ja muutkin taudit) voi tarttua henkilöstä, vaikka olisi tartunta, muttei vielä oireita.

Nyt on kyllä koulut ja elämänkoulut jäänyt sh:lla käymättä. Nimimerkillä ei tarttenut oksennus-ripulitauti muutakun samassa asunnossa olon ihmisen kanssa joka sinä iltana alkoi oksentaa. Minä sitä seuraavana ja muu perhe perässä.

Täällä ylineurootikko.

Vierailija
10/13 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. sh

Nyt on kyllä koulut ja elämänkoulut jäänyt sh:lla käymättä. Nimimerkillä ei tarttenut oksennus-ripulitauti muutakun samassa asunnossa olon ihmisen kanssa joka sinä iltana alkoi oksentaa. Minä sitä seuraavana ja muu perhe perässä.

Täällä ylineurootikko.

Näin juuri. Siis pitäisikö jonkun mielestä ensin saada sitä toisen oksennusta suuhunsa, että se tarttuisi itseen vai? Kumman paljon tuntuu sellaista tapahtuvan :D

Vierailija
11/13 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille rantautui kunnon oksennustauti su-ma välisenä yönä. Poika oksensi kaaressa läpi yön. Nyt olen ihan fanaattisen siivoushullu, koska se on kaikista viimeisin tauti jonka haluan. Oksennuspyykki on pesty 70-90 asteessa, pinnat joissa ollut oksennusta klooripitoisella puhdistusaineella (teki varmaan parketille tosi hyvää), ovenkahvat, vessa, kylppäri jne. Toistaiseksi kukaan muu perheestä ei ole saanut tartuntaa. Kaikella todennäköisyydellä mulla se on seuraavaksi, koska olin se, jonka päälle poika oksensi ja siivosin oksennukset :( En tiedä onko tämän hetkinen vatsakipu vain korvien välissä, kun vain odotan koska se alkaa...

Vierailija
12/13 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille rantautui kunnon oksennustauti su-ma välisenä yönä. Poika oksensi kaaressa läpi yön. Nyt olen ihan fanaattisen siivoushullu, koska se on kaikista viimeisin tauti jonka haluan. Oksennuspyykki on pesty 70-90 asteessa, pinnat joissa ollut oksennusta klooripitoisella puhdistusaineella (teki varmaan parketille tosi hyvää), ovenkahvat, vessa, kylppäri jne. Toistaiseksi kukaan muu perheestä ei ole saanut tartuntaa. Kaikella todennäköisyydellä mulla se on seuraavaksi, koska olin se, jonka päälle poika oksensi ja siivosin oksennukset :( En tiedä onko tämän hetkinen vatsakipu vain korvien välissä, kun vain odotan koska se alkaa...

Ja piti vielä sh:lle lisätä, että ei olla oltu vatsatautipotilaiden kanssa tekemisissä, että ei sitä oksennusta aina tarvita tartuntaan.

Vierailija
13/13 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yks neurootikko. Jos lapsen kaverit olleet kylässä, niin desinfioin kaikki kahvat, vessat jne johon ne ovat voineet koskea sekä vaihdan pyyhkeet.

Jynssäön myös käteni joka välissä ja vahdin että muutkin pesee kätensä kun tulee kotiin jne.

Jos tauti iskee, alkaa desinfiointirumba ja pyyhkeiden vaihto.

Jos joudun siivoamaan oksennuksia, teen sen kumihanskat kädessä. Samoin desinfioin pinnat missä oksennusta ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi