Poikaystävä ei halua enää pussailla
Ollaan parikymppisiä ja seurusteltu muutama vuosi. Tässä noin vuoden sisällä poikaystävä on lähes kokonaan lopettanut pussailun. Hän saattaa antaa otsalle, poskelle tai huulille suukon mutta ei varsinaisesti pussaile/suutele. Mua tää harmittaa kovasti koska itse tykkään pussailusta ja tää pussailun loppuminen on varmaan myös yksi syy omien seksihalujen hiipumiseen. Ennen seksi lähti just siitä pussailusta mutta ei enää edes silloin pussailla.
Oon tehny alotteita ihan kyllästymiseen asti, mutta niistäkin tulee vaan paha mieli kun poikaystävä lopettaa aina mahdollisimman lyhyeen pussailun. Ollaan puhuttu tästä monta kertaa ja poikaystävä ei osaa sanoa miksi pussailu ei enää huvita. Kuulemma ei vaan enää alkuhuuman jälkeen tee mieli pusutella tai ei jaksa.
Onko muilla ollut samanlaista tilannetta? Miten on ratkennut? Tuntuu siltä että oon ihan umpikujassa kun mulle pussailu on tärkeä osa seurustelusuhdetta.
Kommentit (29)
Mun eksä sanoi, kun kyselin syytä seksin hiipumiseen, että se oli alkuhuumaa. Tuntui kuin märkä rätti olis lyöty kasvoille. Minä kuitenkin halusin häntä edelleen ja kerta viikossa tuntui kidutukselta, kun katselet ja haaveilet toisesta, joka on niin lähellä niin kaukana. Pussailun kanssa sama.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ite ollut saman miehen kanssa kohta viisi vuotta. Joku jossain sanoi, että suutelu on tosi intiimiä ja jopa jollain tasolla pitkässä parisuhteessa intiimimpää kuin yhdyntä. Itse ainakin huomaan, että jos ollaan etäännytty henkisellä tasolla, niin suutelusta tulee heti mulle ahdistavaa. Siihen on auttanut ainoastaan keskustelu ja asioiden selvittäminen. Jos taas suuteluun vaan "kyllästyy" niin oon huomannu että se toimii, että sovitaan, että joka päivä suudellaan vaikka kellon kanssa minuutin verran. Sit on yleensä aika pian alkanu olla taas ihan kivaa.
Kiitos vinkeistä, jotain tällaista kaipasinkin. Aika paljon me keskustellaankin mutta voisi sitä tietysti yrittää lisätä. Toi joka päivä pussailu on myös kokeilemisen arvoinen kunhan poikaystävä vaan lähtis mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun eksä sanoi, kun kyselin syytä seksin hiipumiseen, että se oli alkuhuumaa. Tuntui kuin märkä rätti olis lyöty kasvoille. Minä kuitenkin halusin häntä edelleen ja kerta viikossa tuntui kidutukselta, kun katselet ja haaveilet toisesta, joka on niin lähellä niin kaukana. Pussailun kanssa sama.
Musta tuntuu tällä hetkellä just samalta, että inhottavaa haaveilla pussailusta kun ei saa vastakaikua. Ja kuitenkin kun seurustelusuhteessa on niin musta se kuuluis asiaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt pussailua tai tarvetta siihen, muuten kuin juuri poskisuukkoina pikkulapsille tms. En saa siitä mitään mielihyvää, vaan se on vain kömpelöä ja omituista. Ehkä poikaystäväsikään ei saa siitä mitään, vaikka suhteen alkuhuumassa siihen lähti mukaan.
Hiukan ihmetyttää alapeukutus. Annoin yhden näkökulman, joka saattaa olla vastaus ap:n kysymykseen. Ei se minua haittaa että monet tykkää pussailusta, kyllä ihmiset saa pussailla keskenään jos haluavat. Toin vain esille, ettei se kiinnosta kaikkia. Ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä. Jos ap:n poikaystävä ei ole kiinnostunut pussailusta, niin sitten se ei ole. Kyse ei välttämättä ole siitä, että jotain olisi parisuhteessa tai ap:ssä suuremmin vialla.
onkohan tämä AV ihan oikea paikka sulle jos alapeukut menee noin tunteisiin?
Joo ei mene tunteisiin, mutta alapeukuista oletan, että olen tullut ymmärretyksi jollain tapaa väärin. Normaali terve ihminen ei dissaa sitä, että kaikki ei tykkää samoista asioista, joten täsmensin vastaustani. Saat toki alapeukuttaa jos siltä tuntuu.
Löytyiskö vielä lisää kokemuksia tai vinkkejä? Ap
Onhan se vähän turhaa hieromista ja huulten kuivattamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla pussailuhalut hiipuivat samaa tahtia kun aloin saamaan vähemmän seksiä. Kun saapaljon seksiä, varsinkin peppuseksiä, niin tekee mieli pussaillakin ihan eri tavalla
Ap on hetero, ei homo. Sinä voit peputella miten haluat, herra ruskean reiän ritari.
Myös heteronaiset nauttivat peppuseksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osoittaako poikaystäväsi (seksuaalista) kiinnostusta muilla tavoilla? Antaako ylipäätään läheisyyttä enää? Mä en kyllä kestäisi suutelemattomuutta. Kaipa se ainakin jotain kertoo suhteen tilasta?
Läheisyyttä meillä on paljon mutta seksi on vähentynyt. Mulla pussailu ja seksi liittyy osittain yhteen eli tahtoisin lämmitellä pussailulla niin pussailun loppuminen on myös ehkä osasyy seksin vähentymiseen. Välillä tietysti esileikkiä on ilman pussailuakin. Ap
Mun edellisessä suhteessa kävi noin. Mies selitti yhtäkkiä, ettei tykkää kielisuudelmista. Tuntui oudolta, kun suhteen alussa oli niin kiihkeää ja ihanaa. No, yritin vain tottua asiaan..mutta valitettavasti siitä lähti seksielämän alamäki. Yksityiskohtia en kerro, mutta lopulta kävi hyvin selväksi yksiselitteisesti että mieheni ei enää kiihottunut minusta (kertoi sen).Loppujenlopuksi tuli sitten ero.
Suutelu on ihanaa. Harmi ap puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Mun edellisessä suhteessa kävi noin. Mies selitti yhtäkkiä, ettei tykkää kielisuudelmista. Tuntui oudolta, kun suhteen alussa oli niin kiihkeää ja ihanaa. No, yritin vain tottua asiaan..mutta valitettavasti siitä lähti seksielämän alamäki. Yksityiskohtia en kerro, mutta lopulta kävi hyvin selväksi yksiselitteisesti että mieheni ei enää kiihottunut minusta (kertoi sen).Loppujenlopuksi tuli sitten ero.
Suutelu on ihanaa. Harmi ap puolestasi.
Kuulostaapa ikävältä, toivottavasti tää ei menis noin pitkälle. Tuntuu pahalta miettiä eroa tän takia kun muuten tuntuu menevän hyvin, mut mulle suutelu on iso osa suhdetta. Kiitos myötätunnosta. Ap
Mä oon ite ollut saman miehen kanssa kohta viisi vuotta. Joku jossain sanoi, että suutelu on tosi intiimiä ja jopa jollain tasolla pitkässä parisuhteessa intiimimpää kuin yhdyntä. Itse ainakin huomaan, että jos ollaan etäännytty henkisellä tasolla, niin suutelusta tulee heti mulle ahdistavaa. Siihen on auttanut ainoastaan keskustelu ja asioiden selvittäminen. Jos taas suuteluun vaan "kyllästyy" niin oon huomannu että se toimii, että sovitaan, että joka päivä suudellaan vaikka kellon kanssa minuutin verran. Sit on yleensä aika pian alkanu olla taas ihan kivaa.