Suomalaisten naisten suu ja huulet.
Miksi suomalaisten naisten huulet ja suu ovat omituisen näköisiä? Ja omituisen näköistä on se, miten he suutaan ja huuliaan käyttävät. Huulet laitetaan omituisessti tötterölle esim. valokuvissa. Hieman lipstikkiä huuliin ja mutrustellaan silleen oudosti. Mutrun matrusti huulet törrölleen. Törrötellään sitten tuolla ulkona huulilla ja ollaan omituisen näköisiä huulet törröllään ja mutrullaan.
Minun mielestä se ei ole kaunista eikä hyväksyttävää. Toista se on kauniilla etelän kaunottarilla.
Mutta jos suomalaiset naiset luulevat olevansa kauniita huuliensa kanssa niin johan se suu sitten muikeaksi menee. HYI!
Kommentit (36)
Sä oot hassu höpönassu <3
Jos osaisin, mutrustelisin, matrustelisin huulet törröllään sulle :)
*huutonaurua*
Yksi kaikkien aikojen älyttömimmistä aloituksista! Kauanko olet pohtinut asiaa ennen kuin päätit kirjoittaa?
Mutrustelkaa jos haluatte mutta kaunsita se ei ole missään nimessä .Matrusti mutrustelu on kamalan näköistä ja ei etelän kaunottaret niin tee.
Onkohan tämä se sama kirjoittaja joka joskus kirjoitti suomalaisten naisten tavasta syödä pastilleja suu mutrulla, samankuuloista settiä. :D Löytyisiköhän keskustelu vielä...
Vierailija kirjoitti:
Mutrustelkaa jos haluatte mutta kaunsita se ei ole missään nimessä .Matrusti mutrustelu on kamalan näköistä ja ei etelän kaunottaret niin tee.
Mitä väliä? Eihän suomalaiset naiset muutenkaan kuulemma ole kauniita toisin kuin venäläiset jne.
Suomalaisten ylähuulet ovat järjestään ohuita ja menettävät muodon kun nainen hymyilee, hyi :C
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten ylähuulet ovat järjestään ohuita ja menettävät muodon kun nainen hymyilee, hyi :C
Miehillä sitten ei, kun suomalaiset miehet ei hymyile?
Vierailija kirjoitti:
Laitappa joku anonyymi esimerkkikuva, en ihan ymmärtänyt :D
Tottahan se on. Olen itse ohuthuulinen akka, ottaisin heti täytettä, jos varat sallisivat. Tämä kyllä pätee myös Suomalaisiin miehiin; samanlaisia huulettomia hekin ovat.
Mulla on paksut huulet ja pidän niitä usein mutrulla. Sori, ne vaan menee silleen!
Itse asiassa tää on suomalainen ilmiö. En ole huomannut ulkomaalaisten tekevän duckface-virnettä. Pahinta siinä on, ettei sitä enää esiinny ainoastaan yläasteikäisten lissutyttöjen instagrammissa vaan ihan julkisuuden henkilötkin käyttää sitä. Ja naiset tuolla kadulla. Kai se tulee halvemmaksi kuin botox (mikä on myös erittäin typerän ja halvan näköistä). Joillain on semmoinen kesto-duckface. Kamalat rypyt saavat varmaan jo 25-vuotiaina.
Sentään eivät onneksi kaikki naiset tee tätä, mutta surullisen moni tekee. Ja se näyttää siltä, että ÄO ei yllä henkilöllä edes 60 pisteeseen.
AV-taiteilija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googleta Minttu Virtanen. Se on kuin eri ihminen niissä kuvissa joissa se hymyilee vapautuneesti. Ylähuuli siltä häviää just kokonaan ja ihan kuin koko kasvot muuttuisi, kun on oma itsensä. Useimmissa kuvissa se kun pitää sitä totista ilmettä, ei nyt ehkä mutristele (heh!) mutta jotenkin teennäinen se ilme.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tää ole enemmänkin eurooppalainen/skandinaavinen piirre? Mä olen ymmärtänyt, että eurooppalaisiin piirreisiin kuuluu ohuet huulet, luiseva nenä ja valjuus. Suomalaisilla puolestaan on yleensä venäläisemmät piirteet, eli paksut huulet, pyöreät silmät jne. Huomaan ainakin lähipiirissäni, että itäsuomalaisilla on paksut huulet ja länsisuomalaisilla ohuet. Omassa suvussani myös on kaikilla paksut huulet ja hiukset.
Ohuet huulet on oikeastaan valkoihoisten piirre, ei vain suomalaisten.
Tursuttamalla muuten niukat huulet vääristyneeseen "duck face" ilmeeseen haetaan suun alueelle täyteläisyyttä, jota sieltä muuten puuttuu. Samalla kasvot käännetään hieman alaspäin, jolloin kuvitellaan, että pienet, elottomat ja mongolipoimulla varustetut silmät näyttäisivät suuremmilta suhteessa muihin kasvojen alueisiin. Lopputulokset näkyvät tuhansissa kohteensa epävarmuutta kirkuvissa selfie-kuvissa.
AV-taiteilija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä sulle useampia kun olet noin typerä:
Perus: https://www.instagram.com/p/BAb5QiCxlhn/
Hymy: https://www.instagram.com/p/BA7Fno-xloG/
Perus: https://www.instagram.com/p/9HVylfOCsy/
Hymy: https://www.instagram.com/p/BAAA55QOCt6/
Miesvihaa itkevä lassukka yrittää jälleen.
Juu. Tuo tapa ei ole millään muotoa suomalaisten nuorten naisten luomaa perinnekulttuuria.
Eikö vieläkään lähtenyt provo lentoon? Kyllä se siitä. Me naiset olemme kärsivällisiä. Jaksamme odottaa. :)
Ei taida olla mikään suomalainen juttu.