Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puolison pienen lapsen hoitaminen vauvakuumeessa. Onko ok kieltäytyä?

Vierailija
01.02.2016 |

Tähän saakka olen hoitanut miehen kanssa yhdessä, silloin kun lapsi täällä meillä on ollut. Haluaisin meille yhteisen lapsen, mutta mies ei halua lasta kanssani.

Tuntuu jotenkin todella pahalta, että minä täällä nyt sitten miehen kanssa hoitelen yhdessä tuota hänen ja exänsä lasta. Voinko mielestänne seuraavalla kerralla jättää hoitamatta ja sanoa miehelle, että sinun lapsi, hoidappa itse.

Olen aivan surun murtama kun mies ei halua lasta kanssani, hänen lapsilukunsa on kuulemma täynnä. Miestä en aio vaihtaa, joten olen sitten ilman lasta, entisestä liitosta minulla on pari lasta jo ennestään.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan on jo omia lapsia. Eikö ne riitä? Ymmärtäisin sua, jos sulla ei olisi ollenkaan omia lapsia. Mutta olet jo saanut kokea äitiyden, vauvan hoidon, vauva-ajan. Nyt sun elämässä on vauva, jota voit helliä ja hoitaa. Mä iloitsisin siitä. Itsellä on jo isot lapset, sairastuin enkä voi enää saada omaa vauvaa. Kauhee vauva-kuume. Ja hoivantarve. Mutta mä muistelen omien lasten vauva-aikaa, miten ihania ne lapset oli, oon kiitollinen siitä ajasta ja ihania ne on nytkin. Sustahan voi tulla isoäiti kohta. Mikset odottele sitä. Kaikkea elämässä ei saa ja sä oot jo saanut! Ja lisää pitäis saada, mulle mulle.

Vierailija
22/22 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tuon lapsen äiti sinusta, aloittaja, on mieltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla