Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinkkuuteni oletetaan olevan ongelma?

Vierailija
01.02.2016 |

En ole ikinä seurustellut ja joillekin ihmisille se tuntuu olevan joku ongelma. Jatkuvasti kysellään, että mitäs miesrintamalla (joo, ei mitenkään tälläkään kertaa) ja oletetaan, että etsin hikihatussa itselleni miestä "kun se on kuulemma elämänlaatua parantava asia". Lisäksi oon varmasti kyyninen ja katkera vanha piika. Mitä jos viihdyn ihan hyvin yksin ja en ota stressiä mistään kumppanin löytämisestä. Tulee, jos on tullakseen.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sää sille mitään voi et jos ei löydy niin ei löydy..

Tää on sarjaa,miksi kaikki ihmettelee mun sporttista kroppaa,ruokavaliota..

Ihmiset nyt vaan ihmettelee.

Miksi kaikki ihmettelee sitä että mulla on mies ja neljä lasta ja miksi kaikki ihmettelee et miksi asutaan maalla ja miksi kaikki ihmettelee sitä että pesen pyllyni kun käyn kakalla.

Just joku soitti afrikasta ja ihmetteli mulle näitä asioita.

Kuljen kadulla niin joku pysähtyy kyselemään kaikkia näitä asioita..ihan KAIKKI!!!

Vierailija
22/27 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sinä näet small talkina esitetyn kysymyksen ongelmana. Luulet, että tilanteesi poikeaa jotenkin ihanteesta ja normista ja luulet siinä olevan jotain erityistä. Eli luulet vaan tilanteesi olevan ongelma muille.

Ongelma on se, että samat ihmiset kyselevät ja sitä ei suostuta uskomaan, että olen tyytyväinen näin. Kuulemma en voi mitenkään olla

Ehkä joku sinun käytöksestäsi paljastaa, että kaikki ei ole ok. Ehkä puolustelet liikaa "heikkouksiasia" ja se kuulostaa lähinnä siltä, että yrität puhua mustaa valkoiseksi.

Jaa. No saathan sinä analysoida sen vaikka noinkin.

Itse en tunne sinua mitenkään henkilökohtaisesti vaan peilaan lähinnä omien kokemusten kautta aihetta. On tavaton määrä sinkkuja, jotka lähinnä yrittävät vakuuttaa itseään, että asia ei ole ongelma. Ehkä sitten ystäviesi elämä pyörii sinun "ongelman" ympärillä, että sinun pitää suositella heille terapiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen ollut hyvässä parisuhteessa mutta eron jälkeen totesin että viihdyn sinkkuna melkein paremmin. Yhteen muuttaminen on kamala ajatus. Seksiä saan vakituisesti joten sekään ei ole ongelma. Tottakai jos joku täydellinen kävelee syliin niin annan mennä mutta en etsi parisuhdetta itse.

Mistä sitä seksiä saa vakituisesti?

Ikisinkkumies

Panokavereilta. Löytyy hyvä tyyppi baarista, jos seksi toimii niin hommaa jatketaan selvin päin. Mun mielestä mukavan helppo suhdemuoto, välillä voi jopa nukkua kimpassa tai kattoa jotain sarjaa. T 3 (N23)

Vierailija
24/27 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun mielestä ne on aina nää sinkut/eronneet jotka aloittaa suhteita ja lopettaa ja sitten kun jotain on meneillään sitä hehkutetaan niin että siitä tietää naapukylän erkkikin.Johtuisko tästä että kun sun kanssa ei keksitä muuta jutskattavaa niin kysytään tuota?

Kysyn ainakin työkaverilta joskus että mites sinne suunnalle kun en enää muista onko sillä menossa pekka vai jouko vai ilkka ja muuten se rupee puhumaan jostain alapää vaivastaan jos ei ole muuta juteltavaa.

Ja sinkuilla on aina joku hyvä tarina kerrottavana siitä kuinka eksyi jonkun hoidon kanssa kummaan kaupungin osaan ja nyt tussu kutiaa kun ei oikein muista mistään mitään.

Mikä oletus sekin on, että kaikki sinkut harrastaisivat yhden illan juttuja? Kokeilin joskus , ei ollut minua varten. Vähäiset seksikerrat miesten kanssa eivät ole olleet kovin kummoisia, joten seksiäkään en kaipaa. Omin käsin pääsee paremmin onneen. :)

ap

Vierailija
25/27 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen ollut hyvässä parisuhteessa mutta eron jälkeen totesin että viihdyn sinkkuna melkein paremmin. Yhteen muuttaminen on kamala ajatus. Seksiä saan vakituisesti joten sekään ei ole ongelma. Tottakai jos joku täydellinen kävelee syliin niin annan mennä mutta en etsi parisuhdetta itse.

Mistä sitä seksiä saa vakituisesti?

Ikisinkkumies

Panokavereilta. Löytyy hyvä tyyppi baarista, jos seksi toimii niin hommaa jatketaan selvin päin. Mun mielestä mukavan helppo suhdemuoto, välillä voi jopa nukkua kimpassa tai kattoa jotain sarjaa. T 3 (N23)

Onhan se tiedossa, mutta eipä ole löytynyt. Ehkä pitää antaa rahaa, niin joku nainen suostuu viettämään aikaansa kanssani.

Ikisinkkumies

Vierailija
26/27 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun mielestä ne on aina nää sinkut/eronneet jotka aloittaa suhteita ja lopettaa ja sitten kun jotain on meneillään sitä hehkutetaan niin että siitä tietää naapukylän erkkikin.Johtuisko tästä että kun sun kanssa ei keksitä muuta jutskattavaa niin kysytään tuota?

Kysyn ainakin työkaverilta joskus että mites sinne suunnalle kun en enää muista onko sillä menossa pekka vai jouko vai ilkka ja muuten se rupee puhumaan jostain alapää vaivastaan jos ei ole muuta juteltavaa.

Ja sinkuilla on aina joku hyvä tarina kerrottavana siitä kuinka eksyi jonkun hoidon kanssa kummaan kaupungin osaan ja nyt tussu kutiaa kun ei oikein muista mistään mitään.

Mikä oletus sekin on, että kaikki sinkut harrastaisivat yhden illan juttuja? Kokeilin joskus , ei ollut minua varten. Vähäiset seksikerrat miesten kanssa eivät ole olleet kovin kummoisia, joten seksiäkään en kaipaa. Omin käsin pääsee paremmin onneen. :)

ap

Mä ainakin haluan olla sinkku juuri sen takia että ei tarvitse harrastaa seksiä :)

Vierailija
27/27 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sinä näet small talkina esitetyn kysymyksen ongelmana. Luulet, että tilanteesi poikeaa jotenkin ihanteesta ja normista ja luulet siinä olevan jotain erityistä. Eli luulet vaan tilanteesi olevan ongelma muille.

Ongelma on se, että samat ihmiset kyselevät ja sitä ei suostuta uskomaan, että olen tyytyväinen näin. Kuulemma en voi mitenkään olla

Ehkä joku sinun käytöksestäsi paljastaa, että kaikki ei ole ok. Ehkä puolustelet liikaa "heikkouksiasia" ja se kuulostaa lähinnä siltä, että yrität puhua mustaa valkoiseksi.

Jaa. No saathan sinä analysoida sen vaikka noinkin.

Itse en tunne sinua mitenkään henkilökohtaisesti vaan peilaan lähinnä omien kokemusten kautta aihetta. On tavaton määrä sinkkuja, jotka lähinnä yrittävät vakuuttaa itseään, että asia ei ole ongelma. Ehkä sitten ystäviesi elämä pyörii sinun "ongelman" ympärillä, että sinun pitää suositella heille terapiaa.

Vai kuvitteletko sinä omasta näkökulmastasi asiaa peilatessasi että he vain yrittävät vakuuttaa? Minä ainakin olen ihan täynnä selittämään kaikille, miksi olen sinkku. Ja miksikö selitän? Siksi, kun minulta kysellään ja jankataan asiasta. Muuten voisin mieluusti olla puhumatta aiheesta. Mitä minun valintani muille edes kuuluvat. Usein tunnutaan ajattelevan tämän olevan jokin ongelma, joka pitäisi ratkaista. Minulle vaan tässä ei ole mitään ongelmaa.

Ap