Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Onko paikalla ketään yli 70v ?

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (15)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
60, parin kuukauden kuluttua 61.

Oletko ihan oikeasti? Jos olet, niin olispa minunkin äiti noin nuorekas ja nykyajassa kiinni, että palstailisi. Se ei varmaan edes tiedä, että tällaisia keskustelupalstoja on olemassa. Just ja just osaa etsiä ruokareseptejä netistä.

Ikää siis hänellä 62v.

Vierailija

Olen 71 vuotta ja käyn tällä palstalla aina silloin tällöin katsomassa, mitä seuraavan ja sitä seuraavan sukupolven päässä liikkuu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

I
Oletko ihan oikeasti? Jos olet, niin olispa minunkin äiti noin nuorekas ja nykyajassa kiinni, että palstailisi. Se ei varmaan edes tiedä, että tällaisia keskustelupalstoja on olemassa. Just ja just osaa etsiä ruokareseptejä netistä.

Ikää siis hänellä 62v.

Jestas, nyt tunnen itseni nammutiksi, vaikka en iso olekaan : D
Kyllä olen ihan oikeasti, syntynyt 1955.
Käytän tietokonetta työssäni koko ajan, kotona sitten tablettia ja älykännykkää.
Asun yksin enkä ole koskaan välittänyt isommin kyläilystä, tämä on minun kyläilyäni.
Ja ennen kuin joku älähtää, niin tänään on ihan ylitöillä tienattu vapaapäivä.
Ja vielä, minulle on moni sanonut, että olen hyvin oppinut koneen käytön, ikäisilleni se on tapahtunut työn ohessa.
Kiitos ystävällisestä kannanotostasi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

I

Ikää siis hänellä 62v.

Jestas, nyt tunnen itseni nammutiksi, vaikka en iso olekaan : D
Kyllä olen ihan oikeasti, syntynyt 1955.
Käytän tietokonetta työssäni koko ajan, kotona sitten tablettia ja älykännykkää.
Asun yksin enkä ole koskaan välittänyt isommin kyläilystä, tämä on minun kyläilyäni.
Ja ennen kuin joku älähtää, niin tänään on ihan ylitöillä tienattu vapaapäivä.
Ja vielä, minulle on moni sanonut, että olen hyvin oppinut koneen käytön, ikäisilleni se on tapahtunut työn ohessa.
Kiitos ystävällisestä kannanotostasi.

Anteeksi, ei ollut tarkoitus saada sua tuntemaan itseäsi mammutiksi. :D Ehkä enemmänkin niinpäin, että äitini on ikäisekseen liian mammutti. Monessa muussakin asiassa. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ikää siis hänellä 62v.

Olen kodinhoitaja (55v) ja uusi ja ennalta tuntematon asiakkaani oli reippaasti yli 90-vuotias nainen. Hän oli juuri muuttanut ja istui masentuneen näköisenä keittiön pöydän ääressä.

Ajattelin "piristää" ja kysyin voitaisko lähettää "oikein tekstari" hänen tyttärelleen. Rouva naurahti lakonisesti ja sanoi, että koko aamun on lähetellyt, mutta ei tytär vastaa. Kirota päräytti vielä päälle ja tokaisi kuinka harmittaa, kun tietsikka on viety vahingossa varastotiloihin, eikä täten pääse chattailemaan. Niinpä :/ Tuon päivän jälkeen ymmärsin hoitoaloilla yleisen "Älä koskaan oleta mitään"-neuvon! :D

Pyysin anteeksi typeryyttäni, mutta  rouva vaan nauroi ja hihkaisi, että viepäs mut vaikka kylille, mulla on vielä palveluseteleitä jäljellä. Oli ruutia siinä naisessa kyllä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ikää siis hänellä 62v.

Häh? Mun äiti (maatalon emäntä) on jo 81v ja ihan sujuvasti käyttää nettiä, googlella etsii vaikka mitä ja välillä tuhahtelee, kun pitäisi kirjautua johonkin. Hänellä on jopa 2 feikkisähköpostia nimillä Milma Harjamäki tms.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen 71 vuotta ja käyn tällä palstalla aina silloin tällöin katsomassa, mitä seuraavan ja sitä seuraavan sukupolven päässä liikkuu.

Olin juuri laittamassa, että olen 68-vuotias ja varma voitostani :) Mutta ylpeys käy lankeemuksen edellä. 

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat