Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin pankkiin vaihdan? Missä ei ole verkkopankista maksuja? :/ Haluan säästötilin missä ei ole kuukausimaksuja verkkopankin käytöstä.

Vierailija
01.02.2016 |

Nyt minulla on tili Danske Bankissa mutta siihen tulee huhtikuussa 3 e verkkopankkimaksu. En näe mitään järkeä maksaa siitä kun käytän tiliä todella harvoin mutta tarvitsen sen kuitenkin.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordea on maksuton, jos on tarpeeksi hyvä asiakas.

Vierailija
22/29 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nordea. Mulla ei mene siellä palvelumaksuja.

Niin jos on avain- tai kanta-asiakas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä ei kysytty. Mistäpä minä voin tietää millainen asiakas ap on kun ei avaa asiaa aloituksessa yhtään?

Pointtini on se että näihin kysymyksiin ei ole koskaan yksiselitteistä vastausta ja pankkipalvelut on räätälöityjä. En maksa palvelumaksuja koska olen Premium-asiakas. Olen myös OP:n asiakas enkä maksa sielläkään palvelumaksuja koska ne kuitataan saavutetuilla bonuksilla.

Vierailija
24/29 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiakas kirjoitti:

Tutustuppa Utajärven Op. En ole paikkakuntalainen mutta tuolta pankkipalvelut. Ei mene maksuja.

Tosiaankin:

https://www.op.fi/op/op-ryhma/op-ryhma/osuuspankit/oma-pankkisi/palvelu…

Vierailija
25/29 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä ei kysytty. Mistäpä minä voin tietää millainen asiakas ap on kun ei avaa asiaa aloituksessa yhtään?

Pointtini on se että näihin kysymyksiin ei ole koskaan yksiselitteistä vastausta ja pankkipalvelut on räätälöityjä. En maksa palvelumaksuja koska olen Premium-asiakas. Olen myös OP:n asiakas enkä maksa sielläkään palvelumaksuja koska ne kuitataan saavutetuilla bonuksilla.

Rauhoitu hyvä ihminen. Ongelma ei ole se mitä sanoo vaan miten sen sanoo. Jos ei pysty ilmaisemaan asiaansa ilman vittuilua ja haukkumista, niin anna muiden hoitaa se.

Mä ymmärtäisin sun kiihtymyksen,jos meidän pitäisi nyt porukalla valita mikä johto pommista katkaistaan räjähdyksen estämiseksi, ja sua ei kuunneltaisi, mutta nyt keskustellaan pankin palvelumaksuista. :D

Vierailija
26/29 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mainitset vain, että sulla ei Nordeassa mene palvelumaksuja, olisit voinut mainita tuon Premiumin vastaukseesi perusteluinesi. Muuten siitä voi saada väärän kuvan, kuin että kuka tahansa voi saada Nordaen palvelumaksuttomat palvelut.

Vierailija
27/29 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minkä ikäinen olet??

Jos 28 tai alle, niin NORDEA.

Vierailija
28/29 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä töksähtävän ja  omituisen asenteellisen vastauksen muistan täällä lukeneeni joihinkin perintömietteisiin liittyen, alkaen sitä ei kysytty. Etteikö vaan olisi villapipo kutistunut pesussa.

Vierailija
29/29 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä se avaimuus sitten maksaa? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme