Mihin pankkiin vaihdan? Missä ei ole verkkopankista maksuja? :/ Haluan säästötilin missä ei ole kuukausimaksuja verkkopankin käytöstä.
Nyt minulla on tili Danske Bankissa mutta siihen tulee huhtikuussa 3 e verkkopankkimaksu. En näe mitään järkeä maksaa siitä kun käytän tiliä todella harvoin mutta tarvitsen sen kuitenkin.
Kommentit (29)
S-pankit ei ole hyviä sillä ensin pitää maksaa 100 euroa ja sitten vasta saa sellaisen tilin. Ei se ole maksuton.
ei näin kirjoitti:
Idiootti, etkö osaa itse katsoa pankkien sivuilta ja kilpailuttaa?
Ei voi käsittää miten uusavuttomia ihmisiä täällä av:lla pyörii, ei mitään tietoa siitä miten yhteiskunta pyörii ja mitään medialukutaitoa.
KVG, en kerro vastausta, vinkki: alkaa s-kirjaimella ja päättyy sanaan pankki
Joka toista haukkuu on ite.
ei näin kirjoitti:
Ei voi käsittää miten uusavuttomia ihmisiä täällä av:lla pyörii, ei mitään tietoa siitä miten yhteiskunta pyörii ja mitään medialukutaitoa.
Jotkut eivät vello tuollaisessa ylemmyyden tunnossa, vaan kysyvät neuvoa/kokemuksia asioista. Jos psyykesi ei tätä kestä, ohita, niin ei tarvitse tuhlata energiaa nimittelyyn. Hyi millainen olet! :( Vinkki: Sanan alku on 'urea' ja loppu on 'pää'... ohis
S-pankit :D ai niitä on nykyään montakin??
hitto sä olet pihalla kuin retardi - s-pankin asiakkaaksi liittymiseen tarvitsee olla s-ryhmän jonkun osuuskaupan jäsen ja jäsenmaksu on 20-35€ ja sen saa takaisin jos luopuu omasta omistusosuudestaan :D
Mietin ihan samaa mutta S-pankki ei käy sillä asun ulkomailla, pitää olla vakituinen osoite Suomessa. Vähän tuntuu olevan vaihtoehtoja :(
Vierailija kirjoitti:
Jotkut eivät vello tuollaisessa ylemmyyden tunnossa, vaan kysyvät neuvoa/kokemuksia asioista. Jos psyykesi ei tätä kestä, ohita, niin ei tarvitse tuhlata energiaa nimittelyyn. Hyi millainen olet! :( Vinkki: Sanan alku on 'urea' ja loppu on 'pää'... ohis
Ureaahan sitä suonissa toki velloo - jos olisit joskus opiskellut koulussa biologiaa niin tietäisit että ureaa on verenkierrossa ihan luonnostaan ja siten myös päässä :D
Tästä teidän itkemisestähän suorastaan saa energiaa!
Vierailija kirjoitti:
Onko Nordea maksuton?
Ei ole
Säästöpankissa ne ainakin veloittavat kaikesta vaikka olisit kanta-asiakaskin (lainaa,säästöjä,jne.)
Osuuspankissa saat niillä kertyvillä bonuksilla maksettua nuo eli on käytännössä ilmaisia, mutta vaatii sen että on lainaa, sijoituksia ym.
Säästötilin verkkopankkiin liittäminen on useimmissa pankeissa ilmaista jos sulla on siinä samassa pankissa jo joku käyttötili, johon on verkkopankkitunnukset. Esim mulla on OP:ssä neljä eri tiliä (ja lisäksi mun verrkopankissa näkyy kaksi mun miehen tiliä) , mutta en mä tietenkään maksa niistä kuin yhdet verkkopankkimaksut - vaikka kaikkia voi käyttää samassa verkkopankissa.
Mutta siitä käyttötilistä menee kuitenkin ne normaalit kuukausimaksut ja mahdollisesti verkkopankkimaksut jos on verkkopankkitunnukset.
Nordea on maksuton, jos on 18v - 28v check in asiakas
ei näin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ureaahan sitä suonissa toki velloo - jos olisit joskus opiskellut koulussa biologiaa niin tietäisit että ureaa on verenkierrossa ihan luonnostaan ja siten myös päässä :D
Tästä teidän itkemisestähän suorastaan saa energiaa!
Sitä tarvitsetkin, kun noinkin iso määrä kyseistä nestettä suonissasi kiertää. Tuolla energialla olisit jo voinut alentua vastaamaan kuten fiksu ihminen.
Tutustuppa Utajärven Op. En ole paikkakuntalainen mutta tuolta pankkipalvelut. Ei mene maksuja.
Nordea. Mulla ei mene siellä palvelumaksuja.
Mitä pahaa ap:n kysymyksessä on. Ei mitään. Kukaan ei menetä mitään jos kertoo tietävänsä pankin missä ei ole käyttömaksuja. Jos ei tiedä niin ei tarvitse sanoa mitään eikä varsinkaan haukkua ap:tä!
Munkin tekisi mieli vaihtaa pankkia, kun danske muuttuu maksulliseksi. Ei se muuten niin paha olisi, mutta kehtaavat kutsua tuota joksikin helvetin ETUOHJELMAKSI. Eihän tuosta tule euta kenellekään muulle kuin pankille.
Mulla on OP:ssa maksuton, kun on sen verran asiointia. Eli maksut hoituu niiden bonuksilla.