Vierailija

Lapsi on kipeä, ja kieltäytyy nyt kolmatta päivää ruoasta, muutenkin todella huono syömään ja käy todella pienellä ruoalla. Kaikkea mahdollista on tarjottu ja koitettu antaa. Muutama mehujää on mennyt, nesteestä suostuu vain juomaan maitoa. (lääkäri varattu)

Eli palstan mammat... mitä teidän lapsenne syö kipeänä? tai mitä suostuuvat syömään?
Tai onko teillä kikkoja millä saatte lapsen syömään edes muutaman suupalan?
Itseltä loppuu jo ideat, eikä oma pääkään enää toimi kun on täynnä räkää.

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (6)

Vierailija

Mun muksut rakastaa mustikkakeittoa kun ovat kipeitä. Sitä sokeriversiota, ei aspartaamimyrkkyä. Kipeenä saa syödä sitä mikä alas menee. Jäätelöä, mehuja, maitoa, ... Ei lapsi kuole siihen ettei pariin päivään syö, ja sun stressaaminen asialla vaan pahentaa syömättömyyttä. Ilmeisesti uhmaikäisestä kyse kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Meillä pelastus on banaanipirtelö. Mä en laita maitotuotteita mutta halutessa niitäkin. Meillä siihen tulee hyvin kypsä banaani( ettei tule lapsen vihaama liimamainen ja kitalakeen tarttuva koostumus), pakastemustikoita tai muita pakastemarjoja ja kookoshiutaleita.

Suolaa yritän saada menemään syöttämällä suolapähkinöitä kun menee välillä pelkäksi veden kittaamiseksi.

Vierailija

Anna olla syömättä, ei se ihan oikeasti nälkään kuole. Mitä enemmän stressaat, sitä kamalampaa itsellesi ja lapselle. Syö kyllä taas kun tervehtyy.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei se kuole vaikka ei syökkään. Anna juotavaa. Syö kyllä kun paranee.

Ei se kuole mutta kyllä syömättömyys mun mielestä voi aiheuttaa myös ongelmia. Usein on käynyt lopulta niin että lasta on ruvennut syömättömyys pyörryttämään ja on saatu tilanne korjattua syömällä. Viime yönä meidän potilas koki elämänsä ensimmäisen suonenvedon ja takuulla johtuu parin päivän paastoamisesta, en millään ole meinannut saada sitä syömään tällä kertaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat