Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ei synnytys edes satu!

Vierailija
31.01.2016 |

XDD mun täti joo sano noin joskus ja kyllä hän on synnyttänyt. Ja voin sanoa että om kyllä sisua naisella..

Joo mutta oli mulla asiaakin te jotka luulette että synnytys sattuu alapäähän ku se repeää nii väärässä ootte. Kysyin äidiltä nii se sano että se ei tunnu miltään ainoa mikä sattuu on se kohtu joka repeää siellä SISÄLLÄ. halusin vaan valaista teitä. Rakkaat ihanat(not)

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jestas.... Ymmärrän kyllä että synnytykseen liittyy monenlaisia harhaluuloja, mutta en ole koskaan kuullutkaan siitä että joku luulisi alapään olevan tunnoton, ettei edes sen repeäminen satu.

Voi kyllä se alapään repeäminen sattuu, eikä se kipu lopu edes siihen kun lapsi on syntynyt. 

Kohtu sijaitsee ihan eri paikassa ja se kipuileekin ihan eri tavalla kuin alapää.

Vierailija
42/47 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap ei koskaan lisäänny, tuollaisten ihmisten takia Suomi on suossa. Kaksi lasta olen synnyttänyt ja ainoa kipu oli supistukset, edes alapäässä ei ollut mitään tuntemuksia ja epiduraalin jälkeen supistuksetkaan ei tuntuneet enää miltään ja vauvat vain "pullahtivat" tunnottomasta kropasta ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei keskenmeno tunnu missään, voisin väittää. Mikä siinä on niin kamalaa, kun mullakaan ei tuntunut missään...:D

Vierailija
44/47 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse repesin koko matkalta, kolmannen asteen

Vierailija
45/47 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään hävisi ap aika äkkiä keskustelusta, kun ei ollutkaan miellyttäviä vastauksia. Toivottavasti ei tyttöparka liikaa säikähtänyt, kun kuuli totuuden synnytyskivuista. Toivottavasti hänelle ei asia ole vielä pitkään aikaan ajankohtainen.

Vierailija
46/47 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on takana kolme luomusynnytystä (eikä todellakaan sen takia että olisin halunnut vaan koska synnytykset ovat olleet nopeita). Mitään repeämiä ei ole tullut mutta luojani, olen luullut kuolevani siihen kipuun. Viimeisessä synnytyksessä mieskin pelästyi kun olen kuulemma suorastaan huutanut (itselläni on vain jotain pätkittäisiä muistikuvia). Että juu, aikana kaukana ollut kivuttomat synnytykset.

Vierailija
47/47 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kysyin äidiltäni, joka on tekniikan tohtori, että onko vaikeaa suunnitella tietoliikenneverkkoja ja hän sanoi ettei ole! Että en käsitä miksi ette suunnittele niitä ja lakkaa valittamasta pienistä tuloista. Noista hommista saa hyvää palkkaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi