Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras kotitekoinen leivonnainen jonka tiedät?

Vierailija
31.01.2016 |

Hakusessa uusia vinkkejä ja ajatuksia. Kerro siis paras leivonnainen jonka tiedät ja joka valmistuu kotitekoisena suht helposti :)

Itse olen hurahtanut pätkiskakkuun!

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulutortut, kermakakku, johon tulee vaikka banaania ja mansikkaa täytteenä, mustikkapiirakka, ei kuitenkaan mitään rahkapohjaista.

Vierailija
22/34 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piri Tiinan mokkapalat ja jälkkäriksi hänen sitruunapiirakkaa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikke Sumarin mustikkapiirakka, tosin maistuu parhaalta kesällä. Sopii myös maitoa ja munia karttaville (kaveriksi Oatlyn valinjakastiketta, superhyvää!)

Valkosuklaakakku, mutakakku

Mug brownie kanelilla pikaiseen herkkunälkään, kannattaa jättää kunnolla kosteaksi ja kyytipojaksi kylmää maitoa.

Vierailija
24/34 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisilmäpulla

Vierailija
25/34 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt tiedä onko paras, mutta oman makuun on mokkapalat joissa kaakaota ei ole säästelty. 

Vierailija
26/34 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä myös ääni Siken mustikkapiirakalle! Myös Siken galette perougienne on hyvää.

Mokkapalat, unelmatorttu ja kristallipullat on mun ikisuosikkeja ja mokkapaloille kiva muunnos on Tuuloman torttu.

Vierailija
27/34 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaleivonnaisita pannukakku, jossa omenaa, kanelia, hiukka kardemummaa ja tehty kerma-maitoon.

Mieluisinta kuitenkin vähemmän pikaiset eli karjalanpiirakat, kukkoset ja lanttu-lihakukko.

Vierailija
28/34 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään ihan tällasista "vanhanajan" lemppareista, eli murokakkupohjaan tehty mustikkapiirakka (ilman rahkaa!) Ja raparperipiirakka (ilman rahkaa sekin). Sellasia mitä äiti/mummi teki kun olin pieni, sen syöminen on aina muistomatka siihen ihanaan lapsuuteen <3 jos jotain nopeeta herkkua haluaa niin kaurakeksejä!

Vierailija
29/34 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin wienerit

Vierailija
30/34 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin tekemä täytekakku, jossa on täytteenä banaania ja mansikkaa, päällä persikoita.

Vierailija
31/34 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkkilaiset Täytetyt Rullat (Sigara Böreği)

https://www.reiluleipomo.fi/sigara-boregi/

Tää on paras mun mielestä :)

Vierailija
32/34 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sutruuna-marenkitorttu tai lämmin amerikkalainen mustikka-pai vaniljajäden kanssa

Vierailija
33/34 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkin tylsiä mun lempparit: mokkapalat ja tiikerikakku, kärkeen menee myös britakakku sekä banaani-suklaakuivakakku. Suolaisista suolaiset muffinsit ja peltilihapiirakka, kotitekoinen pitsa.

Vierailija
34/34 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän