Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihaks ja ÄKKIÄ

Vierailija
31.01.2016 |

Nopeita tapoja pudottaa painoa? Eikä mitään "kokonaisvaltainen elämäntapamuutos" -juttuja, kiitos! Mun paino on tullut nopeassa ajassa kun elämässä oli rankka tilanne ja olin paljon yksin eikä ollut muuta tekemistä kuin syödä. Nyt on taas noustu kuopasta ja haluan vanhan kroppan takaisin! Olen aina ollut hoikka joten en ole joutunut miettimään juuri syömisiäni niin tämä on uutta...Laihiskonkarit kaipaan vinkkejänne <3 Ja EI kaalikeittodieetti, olen allerginen kaalille.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain muuta tekemistä elämään kuin syöminen vaikka käelylenkit

Vierailija
2/74 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt vähemmän kaikkea ja juot paljon vettä, liikut enemmän....mitä muuta oikein odotit? Ihmettäkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetat palstailun ja lähdet lenkille.

Vierailija
4/74 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmin, mutta ei terveellisin, tapa pudottaa painoa on olla syömättä mitään.

Vierailija
5/74 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit vissiin jotain aineenvaihdunnan tappokuuria. Aina yhtä hyvä idea.

Vierailija
6/74 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jotain muuta tekemistä elämään kuin syöminen vaikka käelylenkit

No nyt onkin kun en enää ole ahdistunut. Urheilen siis mutta kaikki vinkit esim. mitä urheilua kannattaisi harjoittaa että laihtuu mahdollisimman nopeasti ovat tervetulleita. Nyt olen ruvennut käymään aamuisin lenkillä kun jostain kuulin että juuri aamulenkki olisi tehokkain.

Konkreettisia vinkkejä siis, ei vain "syö vähän". Onko joku tietty ruokavalio mistä ollut hyötyä? Kasvi? Vähähiilihydraattinen? Oon siis ihan urpo näissä en ole ennen elämässäni joutunut miettimään kiloja :(

AP

Vierailija
7/74 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsit vissiin jotain aineenvaihdunnan tappokuuria. Aina yhtä hyvä idea.

No en todellakaan! Vaan nimenomaa pyytäisin vinkkejä miten välttää tämä. Onko jotain laskuria olemassa että kun mulla kipeän avioeron aikana nousi paino 10kg neljässä kuukaudessa että kauanko menee että saa pois kilot??

Vierailija
8/74 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä kaikki turha syöminen pois ja pidä ateriat monipuolisina ja terveellisinä, ei valkoista viljaa ja sokeria, paljon kasviksia. Ateriaväli tasaiseksi, esim n. kolme tuntia. Lenkkeile, juokse tai käy hikoiluttavilla ryhmäliikuntatunneilla, kuten combatissa tai tanssillisissa. Juo paljon vettä! Eipä siihen sen kummempia ihmekonsteja taida olla...

Vierailija
9/74 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen siis AP!

Vierailija
10/74 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti mulla näkyy kilot vyötäröllä, jaloissa ei niinkään. Onko siihen jotain vinkkejä? AP

Vierailija
11/74 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kilon pudottamiseen voit laskea kolme kuukautta. Syö aamulla rahkaa ja marjoja, päivällä salaattia, lihaa ja keitettyjä kasviksia, välipalaksi hedelmä tai kuppi marjoja ja illalla jälleen kasviksia ja lihaa. Iltapalaksi voit vielä pienen marjarahkakupin ottaa. Jos syöt ulkona tai muualla kuin kotona jätät vain perunan ja riisin pois ja tilalle kasviksia. Ei yhtään leipää!

Vierailija
12/74 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 kilon pudottamiseen voit laskea kolme kuukautta. Syö aamulla rahkaa ja marjoja, päivällä salaattia, lihaa ja keitettyjä kasviksia, välipalaksi hedelmä tai kuppi marjoja ja illalla jälleen kasviksia ja lihaa. Iltapalaksi voit vielä pienen marjarahkakupin ottaa. Jos syöt ulkona tai muualla kuin kotona jätät vain perunan ja riisin pois ja tilalle kasviksia. Ei yhtään leipää!

Eikö oikeasti nopeampaa? :(

Vierailija
13/74 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei painoa pysty pudottamaan mistään tietystä kohtaa... suosittelen HIIT-tyylisiä treenejä (googleta jos et tiedä) esim. joka toinen päivä, ei vie paljoa aikaa ja polttaa rasvaa. Tietysti kuntosalitreenillä saisit kiinteyttä kroppaan.  Pidät vaan huolen, että syöt säännöllisin väliajoin, ei napostelua! aineenvaihdunta pysyy silloin hyvänä ja vettä pitää muistaa juoda. Paljon kasviksia, ei sokeria tai valkoista vehnää

Vierailija
14/74 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhannen kalorin vh dieetti. Ja voit jatkaa ja jatkaa. Eli ei aamupalaa, lounaaksi 150g lihaa/kanaa/kalaa ja 200g kasviksia, päivälliseksi sama. Katso arvot vielä Finelistä.

Vierailija
15/74 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopein tapa pudottaa painoa on leikata jalka irti.

Vierailija
16/74 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei painoa pysty pudottamaan mistään tietystä kohtaa... suosittelen HIIT-tyylisiä treenejä (googleta jos et tiedä) esim. joka toinen päivä, ei vie paljoa aikaa ja polttaa rasvaa. Tietysti kuntosalitreenillä saisit kiinteyttä kroppaan.  Pidät vaan huolen, että syöt säännöllisin väliajoin, ei napostelua! aineenvaihdunta pysyy silloin hyvänä ja vettä pitää muistaa juoda. Paljon kasviksia, ei sokeria tai valkoista vehnää

Kiitos! Mulla on nyt ollut tällainen ruokavalio:

1: kaurapuuroa veteen, maitokahvi ja kuitusmoothie

2: kasvissosekeittoa + kananmuna

3: kuppi uunikasviksia ja vähän pähkinöitä

4: kaurapuuroa ja ehkä teetä

Ja sitten juon paljon vettä ja kivennäisvettä

Vierailija
17/74 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvästele lihaksesi ja toivota tervetulleeksi mässäilyhimot.

Missä proteiini?

Vierailija
18/74 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvästele lihaksesi ja toivota tervetulleeksi mässäilyhimot.

Missä proteiini?

Eikö kasviksissa ja pähkinöissä ole proteiinia? Ja kananmunassa? En tykkää lihasta :( AP

Vierailija
19/74 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopea painonpudotus tuo yleensä kilot myös nopeasti takaisin. Ei kukaan voi syödä lopun elämäänsä marjoja, kaurapuuroa ja vettä.

Vierailija
20/74 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananmunat, pähkinät ja maitotuotteet ovat ihan hyviä proteiinin lähteitä