Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihaks ja ÄKKIÄ

Vierailija
31.01.2016 |

Nopeita tapoja pudottaa painoa? Eikä mitään "kokonaisvaltainen elämäntapamuutos" -juttuja, kiitos! Mun paino on tullut nopeassa ajassa kun elämässä oli rankka tilanne ja olin paljon yksin eikä ollut muuta tekemistä kuin syödä. Nyt on taas noustu kuopasta ja haluan vanhan kroppan takaisin! Olen aina ollut hoikka joten en ole joutunut miettimään juuri syömisiäni niin tämä on uutta...Laihiskonkarit kaipaan vinkkejänne <3 Ja EI kaalikeittodieetti, olen allerginen kaalille.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala vegaaniksi. Itse laihduin 3kg/kk ja yhteensä 7kg ilman suurempia rehkimisiä. Nykyään painoni on 60kg ja olen 169cm pitkä. Herkut pois ja teet itse hyvää ruokaa, saat syödä kuinka paljon vaan jaksat ja ei ole nälkä eikä lisäkiloja kartu. Jo kolme vuotta takana elämää ilman eläinperäisiä tuotteita enkä ole koskaan ollut terveempi ja virkeämpi. Omien kokemuksieni perusteella myös lihakset ja voima ja kestävyys kasvavat nopeammin kuin sekasyöjänä ollessani.

Vierailija
62/74 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala vegaaniksi. Itse laihduin 3kg/kk ja yhteensä 7kg ilman suurempia rehkimisiä. Nykyään painoni on 60kg ja olen 169cm pitkä. Herkut pois ja teet itse hyvää ruokaa, saat syödä kuinka paljon vaan jaksat ja ei ole nälkä eikä lisäkiloja kartu. Jo kolme vuotta takana elämää ilman eläinperäisiä tuotteita enkä ole koskaan ollut terveempi ja virkeämpi. Omien kokemuksieni perusteella myös lihakset ja voima ja kestävyys kasvavat nopeammin kuin sekasyöjänä ollessani.

En ole ap, mutta olen aloitteleva vegaani. Osaatko neuvoa mistä saisin parhaiten proteiinia, kun en voi erään autoimmuunisairauden vuoksi syödä linssejä tai papuja? Totta kyllä, että tekee hyvin virkeäksi ja on hyvä mieli kaikinpuolin tästä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihduttanut joskus 9 kg 14 vuorokauden aikana sairaaladieetillä. Jatkoin normaalia terveellistä ruokavaliota ja laihduin vielä 2 kg seuraavan vuoden aikana. En kuitenkaan suosittele. Uskon että dieetti voi olla jopa vaarallinen. Itse olin noin painoindeksissä 28.5 kun aloitin.

Vierailija
64/74 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laihdutin 8kg kuudessa viikossa varsinaisesti rajoittamatta muuta kuin kalorit, 1500-1900kcal/päivä, riippuen siitä paljonko liikuin eli 1500 päivinä ei paljon lenkkeilty (sali meni silloinkin) mutta 1900 pystyi normi 6-8 km lenkkejä juoksemaan. Seuraavan kahden kk aikana putos vielä 4kg. Niin ja tosta on kolme vuotta eikä oo tullu takas. Tietty syömisiäni tarkkaillu koko ajan sen jälkeenkin ja esim. leipää syön mahd vähän, ihan siks et se on se millä vetäisin överit helposti.

Vierailija
65/74 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä saisi jatkuvasti olevan pienen nälän ja aterioiden jälkeisen tyytymättömyyden (=ei-kylläisyyden) pois vegaanisella ruokavaliolla? Vaikka söisin miten isoja aterioita, joissa on hiilaria, rasvaa, prodea ja ruokamääriä tarpeekis, kunnollista kylläisyyden tunnetta ei vain tunnu saavan millään :( Lähtee ainoastaan jollain lihalla... :(

Vierailija
66/74 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaamalla kilot lähtee yleensä nopeasti, mutta tulee takaisinkin, jos siirtyy taas syömään hiilareita enemmän. Tosin tarkoituksena onkin elämäntapa, ei pikakuuri.

67/74 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juot paljon vettä ja syöt mahdollisimman puhdasta ruokaa. Proteiinia ei tarvitse tankata kuin hullu esim. kasvikunnanproteiini on ihan tarpeeksi. Terveydellisistä (+ekologisista ja eettisistä) syistä suosittelisin kääntymään edes osa-aikavegaaniksi. Puhdasta ruokaa voi syödä aika paljon verrattuna prosessoituun paskaan.

68/74 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lempparit protskuna on just pavut ja vihreät kasvikset pinaatti sopii melkein kaikkeen ja parsakaali erinomaisesti niihin mainitsemiisi sosekeittoihin. Nam

69/74 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä saisi jatkuvasti olevan pienen nälän ja aterioiden jälkeisen tyytymättömyyden (=ei-kylläisyyden) pois vegaanisella ruokavaliolla? Vaikka söisin miten isoja aterioita, joissa on hiilaria, rasvaa, prodea ja ruokamääriä tarpeekis, kunnollista kylläisyyden tunnetta ei vain tunnu saavan millään :( Lähtee ainoastaan jollain lihalla... :(

pähkinät väli- tai jälkipalana on aika kova sana

Vierailija
70/74 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Atkins indukstio, kahdessa viikossa jo nopeat tulokset. EI tarvitse edes liikkua ja rasva palaa kunhan hiilihydraattisa max 20g päivässä, muuten vihreitä vihanneksia, proteiinia ja rasvaa niin paljon kun napa vetää. Ei näläntunnetta ja saat syödä hyvää täyttävää ruokaa. Googleta kiellettyjen ja sallittujen ruoka-ainesten lista niin pärjäät. Ja tosiaan polttaa rasvaa ei vie lihaksia.

Toimii kenellä toimii, minulla ei. Lähti se kaksi kg nestettä, joka lähtee minkä tahansa kuuri alussa ja sen jälkeen ei mitään. Kymmenen kiloa tuolla systeemillä pois olisi ollut mahdottomuus. Nälkä ei ollut, mutta söin ihan tajuttomia annoksia jotain rasvaista sianlihaa, broiskua nahkoineen ym. (En siis ole aloittaja, kunhan muuten vain kerron kokemuksestani.)

Ei mikään ihme, että sulla ei toiminut. Ei Atkinsilla ole tarkoitus syödä tajuttomia annoksia.

Vierailija
71/74 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vh-dieetti on ehkä epäterveellisin mahdollinen , ihmiskeho on suunniteltu ensisijaisesti hiilareille! Mä ryhdyin vegaaniks pari kuukautta sitten ja oon laihtunu jo 7kg, vaikka olen syönyt _enemmän_. enkä ole edes lisännyt liikuntaa. Syön nykyisin paljon mm. hedelmiä, perunaa, riisiä ja pastaa ja ei ole tarvinnut nälästä kärsiä :) joku vh-dieetti voi toimia hetkellisesti, mutta on erittäin epäterveellinen sekä ei toimi pitkällä aikavälillä...

Jätä pois etenkin punainen liha  ja maitotuotteet jos et muuta. Punainen liha on ehkä epäterveellisintä mahdollista ruokaa ja lehmän maidon alkuperäinen tarkoitus on kasvattaa pienestä vasikasta täysikokoinen lehmä mahd. nopeasti = ei mitään laihdutusruokaa. Syö mahdollisimman vähän kaikenlaista prosessoitua ruokaa.

Muistakaa, että on ihan turhaa kitua jollain dieetillä, missä pitäisi mättää vain vihreitä kasviksia, protskua tai pussikeittoja ja ainoana ilona on yksi hedelmä per viikko. Jossain vaiheessa sitä sortuu kuitenkin. Mitä ikinä teettekään niin älkää ainakaan sortuko syömään proteiinilisiä...

Vhh on yksi terveellisimmistä ruokavaliosta. Sen ymmärtää, jos on tietoa mitä siinä syödään ja miksi. Siinä ei ensinnäkään mätetä ruokaa. Eikä pelkästään vihreitä vihanneksia, ei myöskään protskua yli tarpeen eikä pussikeitot siihen kuulu.

Vierailija
72/74 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

VHH on paras tapa laihdutukseen ja vielä terveellinenkin.

Vähän hiilaria, prodea sopivasti ja eniten rasvaa.  Paino lähtee laskuun aika äkkiä.  Magnesiumia kannattaa syödä ja ehkä suolaakin enemmän.  Leivästä luopuminen vie runsaimman suolanlähteen pois.

Helppoa!

Vierailija
73/74 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Millä saisi jatkuvasti olevan pienen nälän ja aterioiden jälkeisen tyytymättömyyden (=ei-kylläisyyden) pois vegaanisella ruokavaliolla? Vaikka söisin miten isoja aterioita, joissa on hiilaria, rasvaa, prodea ja ruokamääriä tarpeekis, kunnollista kylläisyyden tunnetta ei vain tunnu saavan millään :( Lähtee ainoastaan jollain lihalla... :("

Kerro esimerkki ruokapäiväsi. Vaikea sanoa kun ei tiedä mitä syöt.

Ihme juttu, itse kyllä saan syötyä ähkyyn itseni vegaaniruoalla. Mutta samanlaista ähkyä ei kyllä saa kuin lihalla, se menee nopeasti ohi. Liikun paljon ja olen aktiivinen ja ruokahaluni on iso ja itse kyllä saan lihottua myös näin vegaanina. Tosin en ihan hirmu isoihin lukemiin. 

Vierailija
74/74 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankka noro tai anoreksia. Molemmat vie 10kg hetkessä, joskin yhtä terveellisiä kuin moni tässäkin ketjussa hehkutettu höpö-dietti.

Sisko laihtui lievästä ylipainosta alipainoon ihan avioeron (hyvin riitaisa) "avulla".