Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mitään sisustuksessa mauttomampaa kuin musta nahkasohva!

Vierailija
15.02.2006 |

Ja tietty 2+3 istuttavat.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä mautonta on mäntykalusteet kerrostaloasunnossa, mökillä nekin ihan ok.

Vierailija
2/52 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jacobsenin nahkasohva on musta,mutta se onkin design ja niiiin ihana.Ostan kun on varaa =(

Sotka sohvat häpeävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiseen yksinkertaiseen moderniin tyyliin musta sopii. Pehmeät pöyheät nahkasohvat á la 80-luku on kamalia.

Vierailija
4/52 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hyi hyi yäk yäk yäk

Vierailija
5/52 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tv-tuolit noin ekana tulee mieleen...

Vierailija
6/52 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sohvat 600 Eurolla ja opiskelijoita kun oltiin, niin eipä paljon valinnan varaa ollut. Ja olin tyytyväinen. Hyvin ne istui muihin väreihin ja hyvät oli maata.

Vierailija
7/52 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohva beige, seinät valkoiset tai beiget, matto beige, tyynyt beiget, verhot esim. pellavaa tai vaalean ruskeaa puuvillaa. Huonekalut kaikki samaa puulajia esim. tammiviilua tai pyökkiä. Nojatuoli beige. Voiko olla tylsempää ja persoonattomampaa?

Vierailija
8/52 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan kamalat on. Kuluneetkin vielä. Miehen sukulaiselta saatiin ne joskus. Oon aina inhonnut niitä. Ollaankin ostamassa uusia. Ei missään nimessä nahkasohvia enää meille, varsinkaan mustia!

Vierailija
9/52 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse inhoan nahkasohvia, olivatpa ne väriltään mitä tahansa :). Mutta helppohoitoisiahan nuo kaiketi ovat.

Vierailija
10/52 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja huoneesta tulee muuten tosi makea: safarihenkinen " sikarihuone" itämaisella höysteellä muuten skandinaavisesti ja retrostikin sisustetussa uudessa 250m2 asunnossamme. Tulee olemaan miesten suosikkihuone, bambutapeteilla.

Elikkäs riippuu siitä mihin ne sohvat laittaa ja miten! Ei kaikki voi osata sisustaa.

Vierailija
11/52 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ovat alle kolmekymppisiä molemmat tapaukset. Itse en tykkää nahkasohvista, en mistään hinnasta ottaisi omaan kotiini.

Vierailija
12/52 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mustat nahkasohvat juuri 2+3. =) Itse olen tosi tyytyväinen noihin ja ovat mielestäni ihan kivan näköiset. Parasta niissä on helppohoitoisuus, kun on asunnossa myös kaksi pientä lasta. Ennen tätä (ja ennen lapsia) meillä oli vaalea kangassohva, joka oli ihan katastrofi! Kaikki lika näkyi samantien, väri haalistui, sohvatyynyt meni ihan muodottomiksi ym...

Vierailija
13/52 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tosi tyylikäs hyvin tumma nahkasohva sopivassa ympäristössä on tosi hieno! Harvalla vaan on tarpeeksi hyvä " silmä" tosi tyylikkääseen ja omalaatuiseen sisustukseen.

Joku kangassohva, suoraan avotakasta, on tosi tylsä!

Vierailija
14/52 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempien varastosta kun muutin,eikä ihan juuri oo rahaa ostaa uutta sohvaa. toi on kyllä kieltämättä ruma! :)

Vierailija
15/52 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli koko asunto sisustettu Muuramen kolmosilla, Artekin huonekaluilla ja Marimekon sekä DesignersGuildin kankailla.

Vierailija
16/52 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienten lasten kanssa aivan ehdottoman helppohoitoinen.

Ei tahraisille kangassohville!

Vierailija
17/52 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökkis!

Vierailija
18/52 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta aitoa nahkaa ole va sohva on tyylikäs.

Vierailija
19/52 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ruskeat nahkasohvat, jotka saa kyllä kyytiä viimeistään seuraavassa muutossa. Tilalle haaveilen mikrokuitupäällysteistä kulmasohvaa, jotka nekin taitaa olla jo out mutta sekös minua liikuttaa.

Vierailija
20/52 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan pulleat 3+2 istuttavat, mustat nahakasohvat. Meillä on kyllä sohvista huolimatta hyvännäköinen sisustus :). Ja sohvia ei vaihdeta, ennen kuin lapset ovat isompia.