Onko mitään sisustuksessa mauttomampaa kuin musta nahkasohva!
Kommentit (52)
Mun mielestä mautonta on minkä tahansa muun väriset nahkasohvat kuin mustat.
taitaa olla varsinainen "stailaaja" XD
todellakin on.. nahkasohva ei ole mauton.. mutta yleensä se sijoitetaan väärin.. Vääriin väreihin ja väärää kokoa. Musta nahkasohva sopii harmaa-valkoiseen tyyliin loistavasti.. hiukan kromia mausteeksi.. rottinkia harmaana pehmentämään ilmettä ja vastapainoksi esim utuisen harmaat verhot.. ja samaa sävyä matto.. Kaikesta saa mauttoman sijoittamalla väärin.
haha, karstaisinta on tämän ketjun aloittajan rihkama koriste-esineitä ja pastellisävyjä täynnä oleva oksu-koti
Köyhä mamma, hae sinä kankaiset halppissohvasi ikeasta ja ole hiljaa
Tarkoittikohan aloittaja joitakin tiettyä tyyliä olevia sohvia vai periaatteesta kaikki mustat nahkasohvat ovat tyylittömiä, mutta ripulinruskeat ovat tyylikkäitä?
En ole ollenkaan samaa mieltä aloittajan kanssa. Oikeantyyliset sohvat sopivassa ympäristössä ovat hyvännäköiset, joissakin tilanteissa paras on musta nahkasohva, mutta ei sama ei sovi joka paikkaan. 80-luvulle jämähtäneet halvannäköiset nahkasohvat voisi kieltää kokonaan nykysisustuksessa, mustat ja muun väriset.
Onhan niitä monenlaisia mustia nahkasohvia
Børge Mogensenin musta nahkasohva on tanskalainen design-ikoni, jota en junttina pitäisi.
Nahkasohvat ovat parhaita, tosin mustasta en minäkään tykkää. Aina kun minulla on ollut kangassohva niin siitä on tullut sellainen tunkkainen fiilis. Nahkasohva on helppo pitää puhtaana ja jos hoitaa hyvin niin kestää kestää ja kestää.. aina raikas nahkasohva ah!
Musta nahkasohva on tres chic jos sitä vertaa mihin tahansa kakanruskeaan nahkasohvaan.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 10:27"]
Onhan niitä monenlaisia mustia nahkasohvia
Børge Mogensenin musta nahkasohva on tanskalainen design-ikoni, jota en junttina pitäisi.
http://www.fredericia.com/ProductDetails.aspx?id=454
[/quote]
Oi, tuohan on tosi hieno!! Mulla on ollut musta nahkasohva alitajuisessa hankinnassa jo jonkin aikaa. En ole aktiivisesti siis mitään etsinyt, lähinnä todennut "ei " kaikille vastaaville joihin olen sattumalta törmännyt.
Täytyykin ottaa tuosta Mogensenista/Fredericiasta enemmän selvää. Kiitos linkittäjälle :)
Yllätyin aivan kun näin mustan nahkasohvan ja se oli minusta hieno!
Olisin jopa voinut harkita meille sellaista. Pitää vaan olla suht pelkistetty malli.