Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan nykyaikaa

Vierailija
31.01.2016 |

Inhoan sitä, että ihmiset kuvittelevat olevansa mielenkiintoisia ja kuvaavat arkeaan jonka jälkeen laittavat videonsa nettiin.

Inhoan sitä että ihmiset ottavat itsestään ja jugurttipurkeistaan kuvia ja kuvittelevat niiden olevan kiinnostavia muiden mielestä.

Inhoan sitä että kaikilla on koko ajan älypuhelin kädessä. Myös pienillä lapsilla mikä on kaikkein kamalinta.

Inhoan sitä että tv suoltaa jatkuvasti pinnallista jenkkipaskaa tosi-tv:n muodossa.

Inhoan sitä että koko elämä levitetään netissä. Ihan jokaisesta tapahtumasta täytyy raportoida muille. Ihmiset tekevät asioita nykyään vain näyttääkseen muille tekevänsä.

Inhoan sitä että länsimaissa ihmiset saavat helvetin hyvää palkkaa siihen nähden kuinka vähän panostavat itse työntekoon kun taas monissa muissa maissa ihmiset rehkivät niska limassa vaarantaen terveytensä ja saavat siitä palkakseen kourallisen riisiä.

Inhoan materiakeskeisyyttä ja kertakäyttökulttuuria. Koko ajan pitää ostaa uusia rättejä joita käytetään vain muutaman kerran.

Inhoan sitä että ihmiset ovat itsekeskeisiä, tyhmiä, kohtelevat julmasti eläimiä ja tuhoavat luontoa.

Minun ei olisi pitänyt syntyä ollenkaan.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman mielenrauhan tähden olen jo erakoitunut niin paljon kuin mahdollista. Voin kertakaikkisen pahoin siinä oravanpyörässä, johon minutkin yritettiin pakottaa. Ihmiset vaikuttaa häiriintyneiltä. Ai että v*tuttaa kaikki ne tilanteet, joissa joutuu väkisin kuuntelemaan jotain p*ska radiokanavaa tai telkkariohjelmaa, kun evvk. Tämä yhteiskunta on niin erilainen kuin haluaisin sen olevan. Tavallisesti ihmisten ajatusmaailma tuntuu poikkeavan omastani sen verran paljon, että joskus mietin, että ollaanko me edes samalta planeetalta kotoisin. On vaikeaa sopeutua yhteisöön, jonka kokee perustuvan epäoikeudenmukaiselle toiminnalle. Onneksi voi tehdä omia valintoja aika pitkälle, mutta melko yksinäinen polku se on kulkea, kun valtavirta on mitä on.

Vierailija
42/57 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sitä aikaa kun Raamattu päätti kaikesta ja jokaisella oli hyvä olla. Pahaa ja väärin eläviä rangaistiin. Nykyään synnintekijät ja riettailijat riekkuvat näkyvästi televisioissa ja keskellä päivääkin saattaa nähdä suutelua yms haureutta.

Jumala on asettanut tietyt normit joiden mukaan eletään. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää.

Naiset pysyköön kotona lapsia hoitamassa ja miehet päättäköön maansa asioista. Raiskaukset ja nämä tapahtumat ovat miesten vika, kun eivät osaa suojella naisiaan ja suojata heitä oikein. Moni nainen kulkee liian näyttävissä asusteissa kuin kurtisaanit konsanaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman mielenrauhan tähden olen jo erakoitunut niin paljon kuin mahdollista. Voin kertakaikkisen pahoin siinä oravanpyörässä, johon minutkin yritettiin pakottaa. Ihmiset vaikuttaa häiriintyneiltä. Ai että v*tuttaa kaikki ne tilanteet, joissa joutuu väkisin kuuntelemaan jotain p*ska radiokanavaa tai telkkariohjelmaa, kun evvk. Tämä yhteiskunta on niin erilainen kuin haluaisin sen olevan. Tavallisesti ihmisten ajatusmaailma tuntuu poikkeavan omastani sen verran paljon, että joskus mietin, että ollaanko me edes samalta planeetalta kotoisin. On vaikeaa sopeutua yhteisöön, jonka kokee perustuvan epäoikeudenmukaiselle toiminnalle. Onneksi voi tehdä omia valintoja aika pitkälle, mutta melko yksinäinen polku se on kulkea, kun valtavirta on mitä on.

Niin kauan kun olet maksanut tuon elämän itse etkä elä noin tukien avulla niin se on ok.

Mussa tapauksessa sun pitäisi mennä ihan oikesti töihin.

Vierailija
44/57 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhoan some kulttuuria, selfieitä ja sitä että ihmiset käyttää koko ajan älypuhelimiaan. minusta ihmisten pitäisi tavata toisiaan kasvotusten ja viettää aikaa muuallakin kuin tietokoneella.

ravintolassakin haluan puhua ystävän kanssa en katsoa hänen näppäilevän älypuhelintaan.

onneksi itse voi päättää mitä omalla vapaa ajallaan tekee ja mihin aikansa käyttää. jossain tutkimuksessa ihmisestä tuli onnellisempi kun hän sulki Facebook profiilinsa enkä yhtään ihmettele.

osittain teknologia on hyödyllistä osittain se vain lisää ihmisten keskinäistä vertailua, kadehtimista ja lisää yksinäisyyden ja huonomuuden tunnetta.

Vierailija
45/57 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos keskittyisit enemmän hengellisiin asioihin? Omasta kotiseurakunnasta ja Jeesuksen läheisyydestä löytyy vastapainoa pintaliitoon!

Vierailija
46/57 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on itse asiassa neljäs teollinen vallankumous menossa. Googlatkaa. Elämme kiinnostavia aikoja. :) Minusta on mahtavaa olla elossa juuri nyt! Kyllä Suomikin vielä nousuun lähtee.

Vierailija
47/57 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

eliitti

testaan tässä kiellettyjä sanoja

Vierailija
48/57 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä nykyajassa vihaan kun kirjoitin oravanpyörästä ja eliitistä, niin sitä ei julkaistu erään sanan takia.

Sana alkoi v-kirjaimella ja kuvasti vajaaälyistä henkilöä.

Vihaan tätä moderointi ja sensurointi kulttuuria.

Halveksin suunnattomasti.

Kun ei tämä ollut ensimmäinen kerta.

Ylipäätään järkyttää ihmisten sananvapauteen mielivaltaisesti puutuminen.

Vierailija
49/57 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään nykyajassa siitä että anaaliseksi on yleisempää ja arkea.

Tykkään siitä ettei jumalalla ole suurta valtaa maailmalla ja erilaisuutta ei enää tuomita niin voimakkaasti.

Tykkään että ihmiset voivat hankkia oikeaa tietoa asioista eivätkä ole valheen uhreja.

Tykkään että kannabis laillistuu ympäri maailmaa. Toivottavasti pian Suomessakin.

Tykkään että ihmiset huomaavat ettei populisteja tai oikeistoa äänestämällä hyvä heilu.

Tykkään ylitarjonnasta.

Tykkään naisten ylivallasta.

Tykkään junista

Tykkään suklaasta (en fazerista)

Tykkään skeittipuistoista

Tykkään räkiä parvekkeelta parkkipaikalle

Tykkään rikkoa pulloja kerrostalon seinään

Tykkään rikkoa sääntöjä ymmärtäväisessä ympäristössä

Tykkään adhd lääkkeistä

Tykkään savuttomasta diskosta

Alapeukutin koska en tykkää nykyään savuttomista diskoista tai baareista ylipäätään. Minusta tupakkaa kuuluu ja saa polttaa anniskelupaikoissa?

Alapeukutin koska en pidä junista enkä junissa matkustavista ihmisistä.

Vierailija
50/57 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ennen oli kaikki paremmin kun ei ollut mitään. Järvikalaa ja kyrpää sai, kaikesta muusta oli puute.

Vierailija
51/57 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sasu kirjoitti:

inhoan some kulttuuria, selfieitä ja sitä että ihmiset käyttää koko ajan älypuhelimiaan. minusta ihmisten pitäisi tavata toisiaan kasvotusten ja viettää aikaa muuallakin kuin tietokoneella.

ravintolassakin haluan puhua ystävän kanssa en katsoa hänen näppäilevän älypuhelintaan.

onneksi itse voi päättää mitä omalla vapaa ajallaan tekee ja mihin aikansa käyttää. jossain tutkimuksessa ihmisestä tuli onnellisempi kun hän sulki Facebook profiilinsa enkä yhtään ihmettele.

osittain teknologia on hyödyllistä osittain se vain lisää ihmisten keskinäistä vertailua, kadehtimista ja lisää yksinäisyyden ja huonomuuden tunnetta.

Minä puolestani pidän kovadtikin facebookista. Kun läheiset ovat hajaantuneet ympäri maailmaa ja itsekin olen muuttanut ulkomaille, se on mitä näppärin tapa pitää yhteyttä kun tapaaminen ei ole helppoa. Yhteydenpito jäisi paljon vähemmälle jos aina pitäisi soittaa tai kirjoittaa meili joka asiasta jonka haluaa kertoa jokaiselle erikseen. Facebook on kuin kahvihuone tai kantakuppila: ihmiset tulevat sinne kun haluavat, vaihtavat kuulumisia ja juttelevat siitä mikä nyt ketäkin sattuu kiinnostamaan.

Vierailija
52/57 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan sitä, että ihmiset kuvittelevat olevansa mielenkiintoisia ja kuvaavat arkeaan jonka jälkeen laittavat videonsa nettiin.

Inhoan sitä että ihmiset ottavat itsestään ja jugurttipurkeistaan kuvia ja kuvittelevat niiden olevan kiinnostavia muiden mielestä.

Inhoan sitä että kaikilla on koko ajan älypuhelin kädessä. Myös pienillä lapsilla mikä on kaikkein kamalinta.

Inhoan sitä että tv suoltaa jatkuvasti pinnallista jenkkipaskaa tosi-tv:n muodossa.

Inhoan sitä että koko elämä levitetään netissä. Ihan jokaisesta tapahtumasta täytyy raportoida muille. Ihmiset tekevät asioita nykyään vain näyttääkseen muille tekevänsä.

Inhoan sitä että länsimaissa ihmiset saavat helvetin hyvää palkkaa siihen nähden kuinka vähän panostavat itse työntekoon kun taas monissa muissa maissa ihmiset rehkivät niska limassa vaarantaen terveytensä ja saavat siitä palkakseen kourallisen riisiä.

Inhoan materiakeskeisyyttä ja kertakäyttökulttuuria. Koko ajan pitää ostaa uusia rättejä joita käytetään vain muutaman kerran.

Inhoan sitä että ihmiset ovat itsekeskeisiä, tyhmiä, kohtelevat julmasti eläimiä ja tuhoavat luontoa.

Minun ei olisi pitänyt syntyä ollenkaan.

Ap, ryhdy taiteilijaksi. Sinulla näkyy olevan kykyä ja uskallusta havaita ja pohtia asioita näkökulmista, jotka poikkeavat vahvasti valtavirrasta. Tee itsellesi palvelus ja jalosta inhostasi vimmaa ja vimmastasi taidetta. :) (kutsu sitten joskus tulevaisuudessa minut näyttelyyn, tulen ihan varmasti paikalle,  koen nimittäin erittäin vahvasti olevani kanssasi samalla aaltopituudella arvojen suhteen)

Vierailija
53/57 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmantuska on nuorten ongelma. Odota 10 vuotta, niin elämä maistuu taas. :)

Miten niin nuorten ongelma. Olen kohta 70 ja olen ap:n kanssa täysin samaa mieltä.

Vierailija
54/57 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin fiksu kommentti tällä palstalla!Täysin samaa mieltä kanssasi aloittaja.

Vierailija
55/57 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on yliarvostettua paskaa.

Vierailija
56/57 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa somea ollenkaan. En jaa myöskään nykyajan arvoja monissa asioissa. Esimerkiksi luin Yhteishyvää eräänä päivänä, ja siinä paasattiin kuinka entisaikaan lapsen oli syötävä ruoka vaikka oli pahaa ja syöminen ja ruokailu oli ahdistava, ikävä kokemus, mutta onneksi nykyään lapsia voi osallistuttaa kokkaamiseen ja ruuasta tulee positiivinen kokemus. Minun pöydässäni ei kyllä ruuasta valita omat eikä vieraat lapset nykypäivänäkään, ja mielestäni lasten pitäisi leikkiä keskenään omaa mielikuvitustaan käyttäen, eikä olla koko ajan aikuisen valvomana ja viihdytettävänä, eikä lasten tarvitse osallistua joka helvetin juttuun, mitä aikuisen on arkena tehtävä. Ja lapsi syö koska on nälkäinen, ei siksi että sille pitää tarjota joku mahtava elämys siinäkin. En ole lasten kanssa kokkailua vastaan, mutta tuo tekstistä huokuva asenne häiritsi.

Lapsi osallistuu arkisiin juttuihin ja kokkaukseen tietysti oppiakseen tekemään ne jonain päivänä ihan yksin. Ja saahan siinä samalla olla kivaa yhdessäoloakin, ei kaiken tarvi olla niin rankkaa ja suorittavaa.

Vierailija
57/57 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sasu kirjoitti:

Minä puolestani pidän kovadtikin facebookista. Kun läheiset ovat hajaantuneet ympäri maailmaa ja itsekin olen muuttanut ulkomaille, se on mitä näppärin tapa pitää yhteyttä kun tapaaminen ei ole helppoa. Yhteydenpito jäisi paljon vähemmälle jos aina pitäisi soittaa tai kirjoittaa meili joka asiasta jonka haluaa kertoa jokaiselle erikseen. Facebook on kuin kahvihuone tai kantakuppila: ihmiset tulevat sinne kun haluavat, vaihtavat kuulumisia ja juttelevat siitä mikä nyt ketäkin sattuu kiinnostamaan.

Yhteydenpito jää kovin pinnalliseksi jos kaikille kertoo samat yleiset kuulumiset. Kun taas ennen vanhaan rupateltiin henk.kohtaisia asioita juuri niiden läheisimpien kanssa eikä ne jutut kuuluneet taas kaikille. Some tekee ja on tehnyt ihmisistä pinnallisia, ulkonäkö-, ja suorituskeskeisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan