Menkat ja uiminen?? Apua
Olisko hyviä neuvoja. Ollaan kylpylään menossa ja menkat lopuillaan just sillon. Eli menkat niin niukat että ei voi käyttää tamponia, kuukuppi ei mulle sovellu. Mutta sellaista tuhrua vuotaa. Jättäisinkö siis kokonaan uimatta vai mitä teen? Mukana kaksi pientä lasta jotka kuitenkin haluaa altaaseen. :( onko siinä joku tulehdusriski jos ui kloorivedessä menkkojen viimeisenä päivänä?
Kommentit (11)
Jos et tamponia saa römpsään tulpaksi, et altaaseen mene. Piste.
Miksi ei voi muka käyttää tamponia??
Mikset voisi käyttää pienintä tampoonia? Itse käytän tuhrupäivinäkin, ei mitään ongelmaa.
No ei se mene sinne kuivaan toosaan! Vuoto on tosi vähäistä. Mua kiinnosti nyt tuo tulehdusriski, ei sielt mitään altaaseen valu! Ap
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä ällöttävää ajatellen muita altaassa olijoita. Hyi hemmetti.
Enemmän mua ällöttää kaikki ne mummot ja papat joiden venttiilit eivät taatusti täysin pidä. Kaikki ne jotka eivät peseydy kunnolla ts. karvakolmiota EI SAA (?) pestä saippualla.
Tunge vaan se tamponi ;)
Kyllä se tamponi menee sisään. Kostuta vähän kärkeä, tai käytä sellaista missä on asetin.
Äh, jos noin vähän tulee, niin ennen altaaseen menoa käyt sormella koukkaisemassa (vessan puolella) röörin puhtaaksi. Pari kertaa pohjaa myöten, niin hyvin sujuu.
En tiedä saako näin tehdä, mutta itse olen suihkuttanut vedellä puhtaaksi. Pari tuntia on vuodoton noina viimeisinä päivinä ollut kun noin olen tehnyt. En silti uimassa ole käynyt, tiedän vain että pikkuhousunsuoja on pysynyt puhtaana.
Sinne vaan sekaan. Mä välillä kusen altaassa samalla kuin uin ja piereskelen myös. Välillä pesen esinahan alta hajut ja smegmat vedellä siten, että kukaan ei huomaa. Siellä on niin paljon vettä, että ei se pieni kusenloraus vaikuta mihinkään. Oletteko miettineet sitä miten paljon se uintivesi on käynyt esimerkiksi ihmisten suussa ja takaisin altaaseen syletty?
Lähinnä ällöttävää ajatellen muita altaassa olijoita. Hyi hemmetti.