Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovikellosi soi nyt! Mitä teet?

Vierailija
31.01.2016 |

Avaatko oven?

Nostatko jotain nopeasti pois silmistä?

Puetko päälle?

Onko paniikki kutsumattomista vieraista?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En avaa.

Vierailija
2/56 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudan lapselle että menee avaamaan oven. Todennäköisesti olisi joku hänen kaverinsa. Itse olen pyjamahousuissa enkä jaksanut vaihtaa pois vaikka lapsi tuli juuri kotiin kaverinsa kanssa. Itsepähän tulivat ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon teetä.

Vierailija
4/56 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistän paidan päälle ja kurkkaan ovisilmästä

Vierailija
5/56 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En avaa. Eikä kyllä ole kelloakaan.

Vierailija
6/56 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee mitään.

Vierailija
7/56 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä varmaan ihailija tai utelias naapuri

Vierailija
8/56 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan soida, kunnes soiminen loppuu. Virkavalta ja pelastuslaitos osaavat ilmoittaa itsestään muillakin tavoin, jos on tarpeen, ja muut eivät ole tervetulleita ilman kutsua.

Vierailija
9/56 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen avaamaan oven. Mitäs muutakaan voisin tehdä?

Vierailija
10/56 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulen harhoja.

Vierailija
11/56 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuisin edelleen persus puuduksissa koneella. Meillä ei oo ovikelloo.

Vierailija
12/56 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin komennan koiraa, joka haukkuu tulijaa ja sitten avaan oven ja sanon tervetuloa. Hirrveen outoo.

Vierailija
13/56 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaatko oven?: Avaan, mutta sitä ennen tipahdan tuoliltani, kun en voi käsittää miten ovikello voi soida, kun olen ottanut sen irti tapetoidessani ja seinässä törröttää vain sähköjohdot!

Nostatko jotain nopeasti pois silmistä?: En.

Puetko päälle?. Ei tarvitse, olen pukeissa kerrankin.

Onko paniikki kutsumattomista vieraista?: Ei, mutta en todellakaan pidä sellaisista enkä koskaan mene itse kylään sopimatta asiasta etukäteen.

Vierailija
14/56 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, missä vaiheessa mun oveen on asennettu ovikello.

Vierailija
15/56 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen avaamaan ja tarjoan laskiaispullaa. Just siivosin joten ei edes tarvis siirtää mitään mihinkään. Vaatteetkin on päällä ja meikit naamassa kun kävin hetki sit kaupassa. Ikinä vaan kukaan ei tule näin seesteiseen aikaan.

Vierailija
16/56 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn postiluukun kautta kuka siellä ja väitän olevani just saunassa, joten en voi tulla avaamaan nyt. Hyvä kikka selvittää, onko tuttu. 

Vierailija
17/56 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuvitellut olevani harvinainen tapaus kun en raotakaan ovea kutsumattomille vieraille.. Terapeuttista tietää muista samanluontoisista.

Vierailija
18/56 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen avaamaan tai huudan lapselle, että menee avaamaan. Todennäköisesti siellä olisi kaveri, joka pyytää meidän lasta leikkimään, tai fb-kirppikseltä ihminen tulossa hakemaan multa vaatetta, kun kerran lupasi tulla.

Silloin kun asuttiin isossa kaupungissa kerrostalossa, en avannut ovea, jos en tiennyt odottaa ketään, sen verran epämääräistä porukkaa asui naapurustossa, lisäksi meillä oli alaovet lukossa ja koodi siellä, mutta joskus joku päästi epähuomiossa jehovan todistajia rappuun.

Vierailija
19/56 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En avais ja toivosin että ei soi uudestaan. Eniten toivosin ettei isäni ois tulossa käymään, kun ei huvittais häntä nähdä ja joskus on tullut yllätysvisiitille. Hänen lisäksi vois olla joku kaveri joita ei huvittais nähdä myöskään, tai sitten joku kaupustelija, tai talonyhtiön juttuja. Haluisin vaan että saisin olla ihan rauhassa omissa oloissani. Onneksi harvoin kukaan mua häiritsee.

Vierailija
20/56 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaan oven, luonnollisesti. Monesti ovella on joku lasten kavereista, joku joka tuo papereita seuraavaa kokousta varten tai joku naapuri, jolla on avun tarvetta. Kylään tulijoita ei meidän ovelle ilmoittamatta ilmesty, mutta ilmoitus saattaa tulla 5min ennen ovikellon soimista. Ja se on ihan ok.

Kamalimmassa kaaoksessa suljen tuulikaapin oven ennen ulko-oven avaamista, mutta normaalisti kohautan olkiani, talo elää tavallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä