Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teillä syödään tänään?

Vierailija
31.01.2016 |

Laitetaanpa taas tällainen kysely käyntiin, kun näitä on mielestäni aina niin mukava lukea ja hyviä ideoitakin saattaa saada :-)

Itse laitoin just ensimmäistä kertaa elämässäni bataattilohkoja öljyssä ja mausteissa uuniin. Hetken päästä seuraksi menee fetakirjolohifile. Lisänä salaattia ja kermaviilikastiketta. Tällaisen sinkkunaisen taloudessa ei paljon kummempaa huvita yksin kokkailla.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blinejä

Vierailija
22/27 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkarakastiketta ja keitettyjä petunoita. Salaatti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkikastiketta ja perunaa :)

Vierailija
24/27 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalisti riittää kun syö viikossa 3 lämmintä ateriaa ja sitten muina päivinä syö esim. banaanin ja viilin. Emme me suomalaiset edes kuluta ollenkaan energiaa vaan makaamme telkun ääressä tai sitten istumme tietokoneen vieressä...

Sitten siihen vielä älytön pullan ja makeisten syönti... Oi voih miksi sitten pitää ahtaa suu täyteen lounasta, päivillistä.... joka päivä?

Ai kauheeta... kolme lämmintä ateriaa viikossa... siis musta toi on aika paljon, jos siis on vähääkään kiinnostunut painostaan. Ja päivittäin banaani ja viili... en kyllä voisi ihan suositella noin isoja syömisiä. Mun neuvo on, että vettä, ja jos oikein kova nälkä on, niin polttaa sitten vaikka yhden tupakan.

No ei minun paino ainakaan ole tippunut kun vähensin syömistä. Kohta kai en voi syödä mitään.

Vierailija
25/27 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilistä pizzaa juuri lämmitän uunissa. Iltanaposteltavaksi on ruissipsejä, juustoa ja eiliseltä myös karkkeja leffan seuraksi.

Vierailija
26/27 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähteitä syötiin lounaaksi, ja kun pakkasessa oli ruotoja niin jos kalasopan keittäisin vielä, vähän savukalaa olisi siihen nakattavaksi.

Vierailija
27/27 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisiä tortilloja ja laskiaispullia!