Vierailija

Olen siivooja.

• ylös 2
  • alas 5

Kommentit (16)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tämä on jo toinen aloitus sinulta täällä samasta aiheesta. Muistaakseni edellinenkin oli just sunnuntaina. Onko sulla pahasti putki päällä, ap?
Työehtosopimukset ja laki määrittävät humalassa töissäolon irtisanomisperusteeksi, ja jopa välittömäksi sellaiseksi.
Joten et saa. Sorry.
Ps. Vaikka et olisikaan itse vaarassa, voit aiheuttaa työvälineille ja kohteelle vaurioita kännissä työskentelemällä. Teet myös hallaa sitä kautta työnantajasi maineelle. Vähintäänkin työn jälki on huonoa.

Vierailija

Mitenhän olisi työsi jäljen laita? Tekisitkö virheitä, olisitko huolimaton? Onko sillä sinulle merkitystä vai onko pääasia, että sinulla on hauskempaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tämä on jo toinen aloitus sinulta täällä samasta aiheesta. Muistaakseni edellinenkin oli just sunnuntaina. Onko sulla pahasti putki päällä, ap?
Työehtosopimukset ja laki määrittävät humalassa töissäolon irtisanomisperusteeksi, ja jopa välittömäksi sellaiseksi.
Joten et saa. Sorry.
Ps. Vaikka et olisikaan itse vaarassa, voit aiheuttaa työvälineille ja kohteelle vaurioita kännissä työskentelemällä. Teet myös hallaa sitä kautta työnantajasi maineelle. Vähintäänkin työn jälki on huonoa.

Joo tosiaan minäkin muistan. Se oli sunnuntai ja taisi olla vielä sama kellon aikakin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat