Onko täällä muita joilla ei ole kotivakuutusta?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Täh???? Ihanko oikeasti?
Ihan oikeasti.
No jos oisit mun lapsi tai sisarus tai ystävä, niin ostaisin sulle kotivakuutuksen. Sehän ei maksa juuri mitään, mut pienituloisena olet todella kusessa jos sulla ei sitä ole.
Mikä järki siinä siis on ettet saa vakuutusta? Olet tosi pahassa kusessa, sit jos kämpäs jotain sattuu
Ei mullakaan ole vakuutusta. En viitsi vakuuttaa omaisuuttani, jolla ei ole mitään arvoa. Arvokkain omaisuuteni on viisi vuotta vanha läppäri, jonka arvo uutena on halvempi kuin vakuutusten omavastuu.
Kerrostalossa asuva ei tarvitse kotivakutusta. Taloyhtiö on ottanut vakuutuksen,
Vuokrasopimuksessa lukee, että pitää olla kotivakuutus, jossei, on korvausvelvollinen ja vuokrasopimus on mitätön.
Sulla on oikeus kotivakuutuksee vaikka sulla ei oo luottotietoja. Mun ymmärtääkseni se UO merkitäkään ei pitäs vaikuttaa. Se on laissa säädetty juttu. Se on jokaisen oikeus.Voi olla, että se on kalliimpi ja se pitää aina maksaa vuodeksi kerrallaan.
Mut ei ne sitä tosta vaan anna niiden kanssa pitää väätää.
Eikö vakuutusta muka voi ostaa käteisellä tai maksaa ennakkoon? Itse en ole ulosotossa, mutta maksan silti kerran vuodessa kertamaksulla vakuutuksen seuraavaksi vuodeksi.
Vierailija kirjoitti:
Kerrostalossa asuva ei tarvitse kotivakutusta. Taloyhtiö on ottanut vakuutuksen,
Taloyhtiön vakuutus ei korvaa jos aiheutat vaikka vesivahingon naapurin asuntoon.
Pankki vaatii asuntolainan vakuudelle vakuutuksen. Kotivakuutus on suppea ja suurella omavastuulla, ei maksa paljon vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taloyhtiön vakuutus ei korvaa jos aiheutat vaikka vesivahingon naapurin asuntoon.
Tai tulipalon.
Vierailija kirjoitti:
Ei mullakaan ole vakuutusta. En viitsi vakuuttaa omaisuuttani, jolla ei ole mitään arvoa. Arvokkain omaisuuteni on viisi vuotta vanha läppäri, jonka arvo uutena on halvempi kuin vakuutusten omavastuu.
Kotivakuutus ei ole omaisuusvakuutus. Kun aiheutat esim. Vesivahingon tai tulipalon niin maksat kaiken ITSE. Idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on oikeus kotivakuutuksee vaikka sulla ei oo luottotietoja. Mun ymmärtääkseni se UO merkitäkään ei pitäs vaikuttaa. Se on laissa säädetty juttu. Se on jokaisen oikeus.Voi olla, että se on kalliimpi ja se pitää aina maksaa vuodeksi kerrallaan.
Mut ei ne sitä tosta vaan anna niiden kanssa pitää väätää.
Ei vakuutusyhtiöllä ole mitään velvollisuutta myöntää kotivakuutusta. Liikennevakuutus on ainoa vakuutus, joka on pakko ottaa ja pyydettäessä myöntää.
Vierailija kirjoitti:
Taloyhtiön vakuutus ei korvaa mitään sun vahinkoja. Miten tyhmiä ihmiset voi olla.
Vakuutusyhtiöt eivät myönnä kotivakuutusta maksuhäiriöisille. Liikennevakuutus on pakollinen ja sen he myöntävätkin, mutta vaativat maksun etukäteen vuodeksi tai jopa kahdeksi.
Kotivakuutus ei ole lakisääteinen, eikä sitä tarvitse myöntää.
Ihanko tämä on uusi asia täällä, että maksuhäiriöiset eivät saa vakuutuksia?!
Vierailija kirjoitti:
Käyppä laskemassa vaatteesi ja jos lasket vaikka että uushankintana maksaisi keskimäärin edes 20€/rätti, niin melkoinen summa.
Kyllä vakuutuksen saa vaikka luottotiedottomana, maksaa vuoden kerrallaan. Ei ole suuri summa.
Vierailija kirjoitti:
Ei taloyhtiön vakuutus korvaa mitään osakkaan omaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotivakuutus ei ole omaisuusvakuutus. Kun aiheutat esim. Vesivahingon tai tulipalon niin maksat kaiken ITSE. Idiootti.
Onhan, idiootti. Millä sen vesivahingon aiheutan, kun en omista edes pesukonetta. Aivan turhaa vakuutusyhtiöiden pelottelua. Oletko itse kenties vakuutusyhtiössä töissä?
Täh???? Ihanko oikeasti?