Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko huonolle iholle tehdä mitään, jos ei ole oikein rahaa?

Vierailija
31.01.2016 |

Niin, siinäpä se kysymys :)

Ihoni on pintakuiva, posket punottaa. Mikään meikki ei oikein levity kauniisti, vaikka sekoittaisin kosteusvoidetta joukkoon. Otsa ja nenä on ihan täynnä mustapäitä. Voiko tälle oikeasti mitään vai onko tyydyttävä kohtaloonsa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sille jotain voi. Hyvä kosmetiikka?

Vierailija
2/17 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tehdä: korjaa ruokavalio kuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesetkö sitä liikaa? jos vähentäisit vain kertaan päivässä illalla?

Vierailija
4/17 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nooh runsas vedenjuonti ja terveellinen ruokavalio vaikuttavat jonkin verran. Itsellä on samankaltainen iho  ja alkoholin välttely toimii myös. Joku hyvä seerumi tekee myös ihmeitä, talvella laitan aamun illoin ennen päivävoidetta ja kesällä illalla ennen nukkumaanmenoa. 

Vierailija
5/17 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tehdä. Siispä lisää pizzaa, hampurilaisia ja sokeria koneeseen ja eteenpäin.

Vierailija
6/17 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta joku sensitive -sarjan voide jos iho herkkä. Ja vaikka neutrogenan mustapääainetta

Vierailija
7/17 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon alkoholia aika harvoin, kerran kuussa siiderin korkeintaan. Sokeria kyllä syön liikaa. Sitä vaan mietin, että voiko noista monta vuotta olleista mustapäistä päästä eroon? Pari kertaa olen elämäni aikana käynyt perinteisessä ihonpuhdistuksessa ja millään mustapääraudalla kosmetologi ei ole saanut mustapäitä pois, ei ainakaan muutamaa enempää.

Seerumia pitää kokeilla. Ap

Vierailija
8/17 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pelastus on ollut merisuolavesi, jonka annan vaikuttaa yön ajan. On ainakin halpaa ja käyttöä löytyy vaikka ei toimis :)

Vierailija
9/17 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon alkoholia aika harvoin, kerran kuussa siiderin korkeintaan. Sokeria kyllä syön liikaa. Sitä vaan mietin, että voiko noista monta vuotta olleista mustapäistä päästä eroon? Pari kertaa olen elämäni aikana käynyt perinteisessä ihonpuhdistuksessa ja millään mustapääraudalla kosmetologi ei ole saanut mustapäitä pois, ei ainakaan muutamaa enempää.

Seerumia pitää kokeilla. Ap

Vaihdat sokerin syönnin rasvan syöntiin, niin ihokin tykkää.

Vierailija
10/17 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesi, ruokavalio, ulkoilu ja liikunta tekee paljon. Ihonhoitotuotteet tai kosmetologi ei auta jos peruselämäntavat eivät ole kunnossa.

Itselläni on pintakuiva sekaiho, ja puhdistan sen kylmäpuristetulla kookosrasvalla. Kasvoveden sijaan käytän mineraalisuolavettä. Nämä löytyy ruokakaupasta ja apteekista. Kulut on alle parikymppiä vuodessa, ja iho tykkää. Yöksi laitan Nivea Cremeä eritysesti poskiin, mutta välttämättä kookospesun jälkeen ei tarvitse kosteuttaa erikseen. Itsellä tuo ei ole rahasta kiinni, vaan haluan välttyä kemikaaleilta, eikä sen puoleen kalliit tuotteet ole tuoneet apua.

Mustapäitä voit kosmetologin sijaan hoitaa itse samoilla menetelmillä, jos ei ole varaa käydä ihonpuhdistuksessa. Googlaapa ohjeita tähän.

Vierailija
11/17 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsas ulkoilu, riittävä uni, terveellinen ruokavalio ja se veden juonti...

Vältä suklaata, juustoja, mausteisia ruokia ja alkoholia. Joillekin myös sitrushedelmät aiheuttavat ihon punoitusta (vaikka ei sinänsä allergiaa olisikaan).

Merisuolaa voi käyttää kevyeen kuorintaan silloin tällöin. On halpaa.

Kaurahiutaleista saat kasvonaamion. Myös kurkkuviipaleita voi käyttää kasvonaamiona.

Perusvoide, esim. Aqualan L, on ihan loistava ihon kosteuttaja joka ei kuitenkaan tee ihoa rasvaiseksi. 

Ja stressikin vaikuttaa ihon kuntoon huonontavasti, stressittömyys parantaa ihoa. Rakastuminen saa ihon hehkumaan ja runsas seksi rakastetun kanssa näkyy naamassa sekin... Sitä en tiedä miten näitä asioita voi hallita, mutta, tiedoksi.

Vierailija
12/17 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika meikki pois. Ei tee hyvää iholle.

Vierailija
13/17 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on mustapäihin auttanut Lumenen syväpuhdistava turvenaamio. Ei ilmaista, mutta edullinen tuote muihin verrattuna. Savi imee ihohuokosista talia.

Vierailija
14/17 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile Konjac nimistä ihonpuhdistussientä, mulla hieman tasoittanut ihon sävyä. Kannattaa syödä hyviä rasvoja, D-vitamiinia, A-vitamiinia ja sinkkiä (kunnon annos, eikä sitä suositeltua 15mg/d)

Vierailija
15/17 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä :) ap

Vierailija
16/17 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda seerumit ja tökötit, ruokavalio on se juttu. Usko pois, näin se on.

Vierailija
17/17 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile seuraavanlaista kuorintavoidetta : puolikas asperiinitabletti ja teelusikallinen ruokasoodaa liuotetaan teelusikalliseen vettä. En suosittelele, jos on couperosaa. Mulla on paksu sekaiho, toimii hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi