Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teille, jotka ihmettelette miksi mies ei ota yhteyttä treffien jälkeen

Vierailija
31.01.2016 |

Todella usein törmää kirjoituksiin joissa ihmetellään että mies oli mukava ja vaikutti kiinnostuneelta treffeillä (tai Tinder-keskustelussa) mutta ei sitten otakaan enää myöhemmin yhteyttä vaikka antoi kuvan että ottaisi.

Selvennetään nyt vielä, kun kaikille tämä ei tunnu olevan vielä itsestäänselvyys, että tuollaiset miehet ovat niitä kympin miehiä joilla riittää naisia mistä valita. He ovat löytäneet jo jonkun omasta mielestään paremman naisen ja siirtyneet eteenpäin. Näin tämä yhteiskunta vaan toimii. Todella isolle osalle naisväestöä kelpaa vain se paras noin 10 prosenttia miesväestöstä, ja nämä pelimiehet kohtelevat sitten naisia miten huvittaa. Loput miehet pääsevät ehkä joskus treffeille tai hieman pidemmälle joskus, mutta naiset toteavat heistä lopulta, että ei vaan kolahtanut. Ja sitten nämä naisetkin jäävät lopulta yksin.

Loppujen lopuksihan naiset voi jakaa kahteen kastiin: niihin, jotka myöntävät avoimesti, että ovat todella nirsoja miesten suhteen ja vaativat heiltä paljon, ja sitten niihin naisiin jotka väittävät että riittäisi kun mies täyttää muutamat kolme kriteeriä (esimerkiksi että on kiltti, huomaavainen ja luotettava), mutta tosiasiassa sitten kun nämä kolme kriteeriä täyttävä mies tulee kohdalle, niin nainen kuitenkin kiinnittää huomiota niihin muihin asioihin, niihin huonompiin puoliin jotka käyvät ilmi miehestä, ja yhtäkkiä mies "ei vaan oikeen ollut mun tyyppiä kuitenkaan".

Ei ole elämä helppoa meillä ihmisillä, ei kummallakaan sukupuolella.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alennettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Vaimoni kerää vieläkin huomiota kun kuljemme kaupungilla vaikka on melkein 40v. Hän on kaunis, hoikka blondi. Itse olen melko keskinkertainen häiskä. Silti olemme olleet naimisissa kohta kymmenen vuotta ja hyvin menee. Että älä viitti, vain pieni osa naisista tavoittelee jotain huippu-uroita.

Ulkonäkö ei merkkaa miehessä paljon mitään. Saatat olla tietämättäsi huippu-uros.

Tämä. Olen komea, lihaksikas ja pukeudun tyylikkäästi, mutta työtön = kelpaan naisille vain nussijaksi. Ulkomailla naiset lähestyvät minua ilman rahankiiltoa silmissä.

Missä ulkomailla? Norjassa? Alemman elintason maissa naiset ovat huomattavasti rahanahneempia. Baltiassa, Aasiassa...

Vierailija
22/34 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alennettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Vaimoni kerää vieläkin huomiota kun kuljemme kaupungilla vaikka on melkein 40v. Hän on kaunis, hoikka blondi. Itse olen melko keskinkertainen häiskä. Silti olemme olleet naimisissa kohta kymmenen vuotta ja hyvin menee. Että älä viitti, vain pieni osa naisista tavoittelee jotain huippu-uroita.

Ulkonäkö ei merkkaa miehessä paljon mitään. Saatat olla tietämättäsi huippu-uros.

Tämä. Olen komea, lihaksikas ja pukeudun tyylikkäästi, mutta työtön = kelpaan naisille vain nussijaksi. Ulkomailla naiset lähestyvät minua ilman rahankiiltoa silmissä.

Täs pitäis määritellä ulkomaat. Esim. Itä-Euroopan ja Aasian maat, vai tyyliin Saksa, Ruotsi, USA, Iso-Britannia... Uskon jos kyseessä jälkimmäiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alennettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täs pitäis määritellä ulkomaat. Esim. Itä-Euroopan ja Aasian maat, vai tyyliin Saksa, Ruotsi, USA, Iso-Britannia... Uskon jos kyseessä jälkimmäiset.

Espanja, Ranska ja Hollanti mm.

Vierailija
24/34 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten on vielä vaihtoehtona nirso ei kympin mies, joka kuvittelee saavansa kympin naisen mutta ei koskaan saa ja jää lopulta sinkuksi kun tavallinen mukava nanen ei kelpaaa.

Tai se että mies on vätys joka jää odottelemaan naisen yhteydenottoa tapaamisen jälkeen.

Vierailija
25/34 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän pätee myös toiseen sukupuoleen. Eli miehet, jotka ihmettelette miksei nainen ota yhteyttä treffien jälkeen, lukekaa aloitus.

Tiedossa on kyllä, että tämä pätee naisiin ja vielä korostetusti, koska naisilla on vähintään 10 kertaa enemmän valinnanvaraa kuin miehillä. Ihan tavalliset naiset ovat miesten valinnassa kuin karkkikaupassa samaan tapaan kuin kaikista parhaat miehet naisten valinnassa. Huippunaiset ovat sitten aivan oma lukunsa.

Parhaan käsityksen mies saa naisten ylivoimasta pariutumisasioista sillä tavalla, että tekee feikin, kuvattoman nettideittiprofiilin, kirjoittaa siihen vaikka "Moi vaan, kirjoita niin katsotaan mitä tuleman pitää! :)" ja sitten odottaa. Viestejä tulee vähintäänkin kymmeniä muutaman ensimmäisen päivän aikana. Miettikää sitten kaunis nainen profiilikuvalla ja pidemmällä tekstillä.

Ihan kuin kaikki viestittelijät olis vapaasti valittavissa. Niidenkin kanssa jotka tapaa, voi käydä just niin että mies ei tapaamisen jälkeen enää otakaan yhteyttä. Tämä oma kokemus enkä ole mikään erityisen rumakaan.

Vierailija
26/34 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alennettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasketaan jälkimmäisiin. Hyvä, et ole höynäytetty (täs pitää tietää, että on mun puolesta ihan okei etsiä vaimo vaikka Venäjältä tai Aasiasta, mutta se, että luulee kaikkien niiden naisten lankeavan vain miehen itsensä vuoksi, on puppua tai yksittäistapaus. Ihana länkkäri = rahaa ja passi vakaampaan yhteiskuntaan).

Vierailija
27/34 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaan niin munatonta, jos ei voi sanoa suoraan ettei kiinnosta. Minä ainakin laitan aina viestiä, että kiitos treffeistä mutta taidan hakea jotain muuta. Tai jos mies on mukava mutta vain friedzonella, niin ehdotan että näkisimme jatkossa kaverillisissa merkeissä.

Ja kyllä, sain itsekin tindermieheltä pelkkää hiljaisuutta vastaukseksi. Treffit keskivät koko päivän ja minulla ainakin oli hauskaa, nauroin todella paljon. Myös mies nauroi jutuilleni ja hänellä olisi ollut monta hyvää tilaisuutta paeta seurastani halutessaan. Koen että minua on johdettu harhaan.

Vierailija
28/34 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vaan niin munatonta, jos ei voi sanoa suoraan ettei kiinnosta. Minä ainakin laitan aina viestiä, että kiitos treffeistä mutta taidan hakea jotain muuta. Tai jos mies on mukava mutta vain friedzonella, niin ehdotan että näkisimme jatkossa kaverillisissa merkeissä.

Ja kyllä, sain itsekin tindermieheltä pelkkää hiljaisuutta vastaukseksi. Treffit keskivät koko päivän ja minulla ainakin oli hauskaa, nauroin todella paljon. Myös mies nauroi jutuilleni ja hänellä olisi ollut monta hyvää tilaisuutta paeta seurastani halutessaan. Koen että minua on johdettu harhaan.

Niin ja kyse ei ollut mistään kympin miehestä.

Vierailija
29/34 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alennettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasketaan jälkimmäisiin. Hyvä, et ole höynäytetty (täs pitää tietää, että on mun puolesta ihan okei etsiä vaimo vaikka Venäjältä tai Aasiasta, mutta se, että luulee kaikkien niiden naisten lankeavan vain miehen itsensä vuoksi, on puppua tai yksittäistapaus. Ihana länkkäri = rahaa ja passi vakaampaan yhteiskuntaan).

Nohh Venäjällä on kyllä aika vaurasta väkeä. Olin tekemisissä erään Pietarista kotoisin olevan erittäin kauniin venäläisen neidon kanssa ja ei häntäkään pahemmin kiinnostanut minun varallinen tilanteeni vaan ihan jotkin muut asiat.

Vierailija
30/34 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella usein törmää kirjoituksiin joissa ihmetellään että mies oli mukava ja vaikutti kiinnostuneelta treffeillä (tai Tinder-keskustelussa) mutta ei sitten otakaan enää myöhemmin yhteyttä vaikka antoi kuvan että ottaisi.

Selvennetään nyt vielä, kun kaikille tämä ei tunnu olevan vielä itsestäänselvyys, että tuollaiset miehet ovat niitä kympin miehiä joilla riittää naisia mistä valita.

Jaa, no aika hyvin miehillä kyllä menee, jos kymppiin riittää se, että on sairaanhoitajaopiskelija tai introvertti, joka on tatuoinut itsensä kaulaan saakka.

Yhteydenottoa tässä odottelen. FB-kaveriksi kyllä pyysi.

Vierailija
31/34 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alennettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nohh Venäjällä on kyllä aika vaurasta väkeä. Olin tekemisissä erään Pietarista kotoisin olevan erittäin kauniin venäläisen neidon kanssa ja ei häntäkään pahemmin kiinnostanut minun varallinen tilanteeni vaan ihan jotkin muut asiat.

Kiva jos olet päätynyt treffeille jonkun oligarkin tyttären kanssa, mutta fakta vain on se, että ne Nevski Prospektilla parhaimmat vetimet päällään kävelevät neitoset todennäköisesti asuvat aivan hirveissä neuvostoslummeissa. Naiset laittautuvat, koska se kuuluu kulttuuriin, ja eihän koskaan voi tietää, josko tänään joku sinkku miljonääri istuisi Stolovajassa samaan pöytään. Tavallisten ihmisten palkat eivät todellakaan ole esim. Suomen tasoa. En nopealla googletuksella löytänyt tarpeeksi tuoretta tilastoa, joten jätetään luvut nyt mainitsematta. Mutta olen kuullut, että esim. opettajan palkka on reippaasti alle 1000 €/kk.

Vierailija
32/34 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ikinä edes päässyt juttusille, saatika treffeille niiden "kympin" miesten kanssa. Ja miksi olisinkaan? Olenhan vain todella keskinkertaisen näköinen nainen, enkä muutenkaan erotu joukosta millään tavalla. Treffeille olen päässyt vain tasoisteni tavismiesten kanssa jotka eivät myöskään erityisemmin erotu joukosta. Hyvin moni näistä miehistä olisi kelvannut minulle suhteeseen, mutta valitettavasti mies on useimmiten se joka päättää jatkuuko suhde vakiintumiseen asti vai ei. Harmikseni lähes kukaan tapailemistani miehistä ei ole valinnut minua. Itse asiassa selvä enemmistö deiteistäni ovat päättäneet lempata minut jossain vaiheessa tapailua, ja vain noin 5% tapailusuhteista ovat päättyneet minun tahdostani (näissä miehissä ilmeni jokin äärimmäisen häiritsevä seikka, kuten katkeruus, ilkeys, pinnallisuus, jokin riippuvuus...). 

Miehet ovat tarjonneet jättämisen syiksi "kaverillisuuden", siis sitä etten kuulemma herätä heissä minkäänlaisia seksuaalisia haluja. En ole koskaan ymmärtänyt tätä, koska itse olen kyllä lähes aina kokenut seksuaalista vetovoimaa näitä miehiä kohtaan (enkä itse ole esim. lihava tai suoranaisen ruma). Enkö siis ole tarpeeksi kaunis tai seksikäs näille miehille? Sitäkö he tarkoittavat? Jos näin on, niin miksi miehet eivät sitten myös myönnä olevansa pinnallisia, ja että naisessa miehille merkitsee eniten ulkoinen kauneus?

Vierailija
33/34 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan kuolla sinkkuna...

N30

Vierailija
34/34 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla voi olla paljon näennäistä valinnanvaraa esim. netissä, kun seuraa etsivät miehet sohivat vähän joka naisen suuntaan. Todellisuudessa määrä ei takaa sitä, että yksikään olisi sopiva kumppaniksi tai että se mies edes oikeasti haluais mitään kumppania.