Teille, jotka ihmettelette miksi mies ei ota yhteyttä treffien jälkeen
Todella usein törmää kirjoituksiin joissa ihmetellään että mies oli mukava ja vaikutti kiinnostuneelta treffeillä (tai Tinder-keskustelussa) mutta ei sitten otakaan enää myöhemmin yhteyttä vaikka antoi kuvan että ottaisi.
Selvennetään nyt vielä, kun kaikille tämä ei tunnu olevan vielä itsestäänselvyys, että tuollaiset miehet ovat niitä kympin miehiä joilla riittää naisia mistä valita. He ovat löytäneet jo jonkun omasta mielestään paremman naisen ja siirtyneet eteenpäin. Näin tämä yhteiskunta vaan toimii. Todella isolle osalle naisväestöä kelpaa vain se paras noin 10 prosenttia miesväestöstä, ja nämä pelimiehet kohtelevat sitten naisia miten huvittaa. Loput miehet pääsevät ehkä joskus treffeille tai hieman pidemmälle joskus, mutta naiset toteavat heistä lopulta, että ei vaan kolahtanut. Ja sitten nämä naisetkin jäävät lopulta yksin.
Loppujen lopuksihan naiset voi jakaa kahteen kastiin: niihin, jotka myöntävät avoimesti, että ovat todella nirsoja miesten suhteen ja vaativat heiltä paljon, ja sitten niihin naisiin jotka väittävät että riittäisi kun mies täyttää muutamat kolme kriteeriä (esimerkiksi että on kiltti, huomaavainen ja luotettava), mutta tosiasiassa sitten kun nämä kolme kriteeriä täyttävä mies tulee kohdalle, niin nainen kuitenkin kiinnittää huomiota niihin muihin asioihin, niihin huonompiin puoliin jotka käyvät ilmi miehestä, ja yhtäkkiä mies "ei vaan oikeen ollut mun tyyppiä kuitenkaan".
Ei ole elämä helppoa meillä ihmisillä, ei kummallakaan sukupuolella.
Kommentit (34)
Aika vähän tuntuu olevan palstan miesvalittaja-mammoilla kommentoitavaa tähän :) Totuus vetää hiljaiseksi vissiin.
Vierailija kirjoitti:
Aika vähän tuntuu olevan palstan miesvalittaja-mammoilla kommentoitavaa tähän :) Totuus vetää hiljaiseksi vissiin.
Mitä tuohon nyt voi sitte sanoa....
Vierailija kirjoitti:
Olet tyytymätön, kun väsynyt provosi ei saa aikaan riitaa alle 16 minuutissa. Jatka itsellesi vastailua, kyllä se siitä lähtee. Kuten aina.
Miehen ulkonäkö, työllisyys ja varallisuus ratkaisee lähes kaiken, siihen ihastutaan. Sitten tulee huumorintaju, luonne, itse persoona mihin rakastutaan. Kun tarjontaa on ihan mielettömästi, niin sitten tietysti aletaan valkata sieltä sitä parasta mitä vaan pystytään saamaan. Ihan samalla tavalla se on miehilläkin, jos vaikka saisit 100 viestiä eri naisilta, niin tietysti valkkaisit eka ulkonäön perusteella ja sitten tapailisit vain niitä kaikista kauneimpia ja sitten niistäkin valikoisit sen kenen kanssa parhaiten tulet juttuun. Ero on vaan siinä että miehet yleisesti saavat vaan sen 1-5 naista mistä valita, kun naisilla voidaan puhua melkein tuhansista.
Onhan tämä ollut yleistä tietoa jo kauan. He's just not that into you.
Olet varmasti aivan oikeassa siinä, että monelle (useimmille?) naisille ei riitä kriteeriksi se että toinen osapuoli on kiltti, huomaavainen ja luotettava. Mutta minä kyllä väitän että pätee tuo miehiinkin. Naisella voi olla miten ihana persoonallisuus hyvänsä, mutta jos naisesta puuttuu se tietty "jokin" joka tekee hänestä miehen silmissä nimenomaan naisen, niin kukaan ei kiinnostu. Ylipäätään voisi tiivistää että maskuliiniset miehet ja naiselliset miehet saavat sitä kiinnostusta vaikka persoonallisuus olisi miten paska. Jos kuulut siihen aavistukseen tylsään ja sukupuolettomaan kategoriaan niin saa kyllä tosissaan töitä tehdä, että mukavalla persoonalla kompensoi tuota puutetta ja siltikin voi olla, että parisuhdekumppani lähtee kävelemään kun tulee vetävämpi tapaus eteen.
Jotkut naiset suunnittelee jo suunnilleen häitä yksin treffien jälkeen. Vähemmästäkin mies ahdistuu.
Höpö höpö. Vaimoni kerää vieläkin huomiota kun kuljemme kaupungilla vaikka on melkein 40v. Hän on kaunis, hoikka blondi. Itse olen melko keskinkertainen häiskä. Silti olemme olleet naimisissa kohta kymmenen vuotta ja hyvin menee. Että älä viitti, vain pieni osa naisista tavoittelee jotain huippu-uroita.
Sitten on vielä vaihtoehtona nirso ei kympin mies, joka kuvittelee saavansa kympin naisen mutta ei koskaan saa ja jää lopulta sinkuksi kun tavallinen mukava nanen ei kelpaaa.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Vaimoni kerää vieläkin huomiota kun kuljemme kaupungilla vaikka on melkein 40v. Hän on kaunis, hoikka blondi. Itse olen melko keskinkertainen häiskä. Silti olemme olleet naimisissa kohta kymmenen vuotta ja hyvin menee. Että älä viitti, vain pieni osa naisista tavoittelee jotain huippu-uroita.
Ulkonäkö ei merkkaa miehessä paljon mitään. Saatat olla tietämättäsi huippu-uros.
Tämähän pätee myös toiseen sukupuoleen. Eli miehet, jotka ihmettelette miksei nainen ota yhteyttä treffien jälkeen, lukekaa aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän pätee myös toiseen sukupuoleen. Eli miehet, jotka ihmettelette miksei nainen ota yhteyttä treffien jälkeen, lukekaa aloitus.
Naisila on turha kysyä yhtään mitään. Ette osaa muuta kuin valehdella, oli asia mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Miehen ulkonäkö, työllisyys ja varallisuus ratkaisee lähes kaiken, siihen ihastutaan. Sitten tulee huumorintaju, luonne, itse persoona mihin rakastutaan. Kun tarjontaa on ihan mielettömästi, niin sitten tietysti aletaan valkata sieltä sitä parasta mitä vaan pystytään saamaan. Ihan samalla tavalla se on miehilläkin, jos vaikka saisit 100 viestiä eri naisilta, niin tietysti valkkaisit eka ulkonäön perusteella ja sitten tapailisit vain niitä kaikista kauneimpia ja sitten niistäkin valikoisit sen kenen kanssa parhaiten tulet juttuun. Ero on vaan siinä että miehet yleisesti saavat vaan sen 1-5 naista mistä valita, kun naisilla voidaan puhua melkein tuhansista.
Aargh että mua ärsyttää tollainen yleistäminen! Mua ei rehellisesti kiinnosta pätkääkään mitä mies tekee. Minä etsin seuraavia asioita: nro 1 on karisma. Äärimmäisen seksikästä, sillä karismaattinen ihminen on myös hyvin pitkälle sinut itsensä kanssa. Intohimin ja mielenkiinnon kohteita tulee olla, eli asioita jotka elämässä kiinnostaa ja ajaa eteenpäin. Eli ei paikallaanjunnaaja. Ulkonäkö,.liikunnallisuus ja siisteys. Ne vaikuttaa. Mutta toi raha-asia, sitä ennymmärrä. Mitä mä miehen rahoilla tekisin? Tienaan itse rahani.
Vierailija kirjoitti:
Tiedossa on kyllä, että tämä pätee naisiin ja vielä korostetusti, koska naisilla on vähintään 10 kertaa enemmän valinnanvaraa kuin miehillä. Ihan tavalliset naiset ovat miesten valinnassa kuin karkkikaupassa samaan tapaan kuin kaikista parhaat miehet naisten valinnassa. Huippunaiset ovat sitten aivan oma lukunsa.
Parhaan käsityksen mies saa naisten ylivoimasta pariutumisasioista sillä tavalla, että tekee feikin, kuvattoman nettideittiprofiilin, kirjoittaa siihen vaikka "Moi vaan, kirjoita niin katsotaan mitä tuleman pitää! :)" ja sitten odottaa. Viestejä tulee vähintäänkin kymmeniä muutaman ensimmäisen päivän aikana. Miettikää sitten kaunis nainen profiilikuvalla ja pidemmällä tekstillä.
Petyin. Odotin jotain oikeaa vastausta entiseen ongelmaani. Mutta AP ei kyllä vastausta tiennyt. Deittailemani miehet olivat kaikki netistä ja lähet kaikki enempi tai vähempi nörttejä. Kokeilun vuoksi sovin tapaamisen myös parin "kympin miehen" kanssa. Toinen ei ilmestynyt paikalle ja toinen jaksoi sentään vuoden chattailla kuulumisia tapaamisen jälkeenkin.
Pöh. Onneksi nykyään parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedossa on kyllä, että tämä pätee naisiin ja vielä korostetusti, koska naisilla on vähintään 10 kertaa enemmän valinnanvaraa kuin miehillä. Ihan tavalliset naiset ovat miesten valinnassa kuin karkkikaupassa samaan tapaan kuin kaikista parhaat miehet naisten valinnassa. Huippunaiset ovat sitten aivan oma lukunsa.
Parhaan käsityksen mies saa naisten ylivoimasta pariutumisasioista sillä tavalla, että tekee feikin, kuvattoman nettideittiprofiilin, kirjoittaa siihen vaikka "Moi vaan, kirjoita niin katsotaan mitä tuleman pitää! :)" ja sitten odottaa. Viestejä tulee vähintäänkin kymmeniä muutaman ensimmäisen päivän aikana. Miettikää sitten kaunis nainen profiilikuvalla ja pidemmällä tekstillä.
Tuo "feikkiprofiilitesti" vähän ontuu. Tottakai tuollaiseen salamyhkäiseen profiiliin voi tulla runsaasti kaikenlaisia "onnen onkijoita", koska kaikki kokevat olevansa potentiaalista kohderyhmää. Jos taas oikeasti teet pitkän profiilin, jossa kerrot itsestäsi, elämästäsi, luonteestasi ja vieläpä rajaat toivekumppaniasi, viestejä tulee satunnaisemmin. Kyllä, joka viikko (jipii naiseus), mutta ei todellakaan kymmeniä tai useita päivässä. Pyörin 4 vuotta deiteissä oikeana naisena ja pitkällä profiililla, tiedän mistä puhun.
Karkkikauppavertauskin on vähän niin ja näin. Ainahan voi toki yrittää valita tarjolla olevista parhaimman, mutta ei koskaan voi tietää, millainen mies päättää rekisteröityä vaikkapa huomenna tai viikon päästä. Nettideittailusta voi tulla naiselle jonkinlainen "kierre", joka pitäisi osata lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö ei merkkaa miehessä paljon mitään. Saatat olla tietämättäsi huippu-uros.
Tämä. Olen komea, lihaksikas ja pukeudun tyylikkäästi, mutta työtön = kelpaan naisille vain nussijaksi. Ulkomailla naiset lähestyvät minua ilman rahankiiltoa silmissä.
Niin totta.