Epätoivoinen rakastaja

Olemme seurustelleet vuoden 2013 kesästä ja eronneet tänä aikana 2 kertaa. Nyt erostamme oli kulunut jo lähes vuosi ja emme olleet koko vuoden aikana missään tekemisissä. Olemme viettäneet yhdessä aikaa viimeiset kolme viikkoa. Toinen on niin tuttu ja "turvallinen" ja tunteet ovat taas nousseet pintaan todella voimakkaina. Valitettavasti kyseinen mies on hieman alkoholismiin kallistuvaa sorttia ja 3 viikon aikana sitä on myös uponnut. Pelkään kyseistä miestä kännissä, enkä tiedä mitä hänen kanssa tekisin koska en ole saanut tähän päivään mennessä alkoholin käyttöä kuriin. :( Meillä on ikäeroa 17 -vuotta eli itse olen 26-vuotias ja mies on 43v. Olen umpikujassa, mitä teen? Yrittääkö tunteen takia vai hautaanko tunteet ja ajattelen järjellä?

• ylös 0
  • alas 9

Kommentit (4)

Vierailija

Käyt jossain katsomassa kuusikymppistä alkoholistia ja sitten ajattelet sitä aina kun mies tulee mieleesi. Nelikymppinen menee, mutta 20 v ja lisää viinaa... kun olet itse vielä täydessä kunnossa.
Sinun on päästettävä jollain tapaa irti, koska et halua elää noin. Ja on melko pieni mahdollisuus että mies raitistuisi, sen varaan ei kannata laskea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mies on kuitenkin sinua niin paljon vanhempi, että ehtii kuolla pois ja voit sitten aloittaa oman elämäsi ilman sitä juoppoa, eli nauti nyt elämästäsi hänen kanssaan. Pidä vaan huolta, että saa tarpeeksi viinaa. Sinä itse olet vielä parhaassa iässä siinä vaiheessa, kun tuota hautaat.

Jaa että pelkäät?  No sehän on ihan sinun oma valintasi, haluatko pelätä tuon miehen kanssa eläessä vai pelkäätkö elämää yleensä.

Vierailija

Pelottava alkoholisti on todella hyvä valinta jokaiselle alle kolmikymppiselle! ILman muuta ihana mennä tunteen mukana, niinhän se mieskin tekee viinaa saatuaan ja ryhdyttyään vaikka mustasukkaiseksi. Pidä siitä äijästä kiinni, se on varsinainen aarre!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat