Eikö naiset tiedä "normaalipainon"
Normaalipainon ylärajoilla on jo tukevasti ylimääräisiä kiloja. Eivätkö naiset tätä tiedä, vai esittävätkö vain tyhmää?
Sinkkumies
Kommentit (31)
No mitä sä siellä "akkojen hameen alla teit"? Eikö löydy miehekästä tekemistä? Jos naiset keskustelevat painosta, ei siihen mitään hinttejä tarvita kommentoimaan.
Ai joo, toivottavasti ehdin ensin: "Se kalikka..." Näin se tietenkin menee... -2
Älkää ruokkiko trollia - se saattaa lihoa.
Vierailija kirjoitti:
Ai joo, toivottavasti ehdin ensin: "Se kalikka..." Näin se tietenkin menee... -2
Jep, en minä tuollaisille jaksa edes vastata.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Oot sinkkuainesta! :D
Oon mä nykyään aina. Kun naiset tekee aloitteita, niin ei jaksa lähteä siihen showhun mukaan enää.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Älkää ruokkiko trollia - se saattaa lihoa.
En ruoki. Siksi jätin tuon yhden välistäkin, etten vastannut.
Sinkkumies
No...ehkä me tiedetään, ehkä ei...ehkä me ei välitetä tietää...ehkä me haistatetaan isot peet kaikille vouhotuksille...ken tietää....
Sinkkumies: On kaksi eri asiaa, normaalipaino ( terveyden kannalta) ja sinun henkilökohtaiset mieltymyksesi.
Maailmasta löytyy kyllä mieleisiäsi naisia yllinkyllin. Se on sitten toinen asia kokonaan pystytkö heitä saamaan.
Vierailija kirjoitti:
No...ehkä me tiedetään, ehkä ei...ehkä me ei välitetä tietää...ehkä me haistatetaan isot peet kaikille vouhotuksille...ken tietää....
Mitä itse olen asiaa haistellut, niin se on juuri tuo, ettei halua tietää. Kielletään asia, jotta voi vain tuijottaa lukemia, vaikka itse sisimmässään tietää, että niitä liikakiloja on. Minä ainakin vertaan itseeni, että onko tullut lisää kiloja/tai onko niitä, enkä tuijota mitään taulukoita.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies: On kaksi eri asiaa, normaalipaino ( terveyden kannalta) ja sinun henkilökohtaiset mieltymyksesi.
Maailmasta löytyy kyllä mieleisiäsi naisia yllinkyllin. Se on sitten toinen asia kokonaan pystytkö heitä saamaan.
Terveyden kannalta puhuttuna on huvittavaa tietenkin väittää ettei ole ylipainoa. Kyllä sitä on normaalipainon ylärajoilla, mutta onko se epäterveellistä on aivan eri asia.
Minulla ei ole mitään erikoisesti mieleistäni naistyyppiä. Monista eri naistyypeistä löytyy kauniita naisia.
Sinkkumies
Sinkkumiehen ihannevartalo on tissitön ja perseetön.
Nuoren naisen ja miehen vartaloiden ainoa ero on tissit ja perse.
Sinkkumiehen ihannevartalo on hoikka ja kiinteä nuoren pojan vartalo89.
Sinkkumies on homo.
M.O.T.
Vierailija kirjoitti:
Normaalipainon ylärajoilla on jo tukevasti ylimääräisiä kiloja. Eivätkö naiset tätä tiedä, vai esittävätkö vain tyhmää?
Sinkkumies
Eivät tiedä. Eivät myöskään pysty käsittämään että bmi on naisille muutenkin suosiollinen. Heidän mielestään geneettisesti samantasoiset tavikset 175/75 mies ja nainen ovat yhtä hoikkia.
Joku karvainen karpaasi on löytänyt tiensä vauvapalstalle akkoja analysoimaan :D
Missä sun kaverit, ne oikeat miehet on? Vai oletko yksinäinen luopio, porukasta pois heitetty? Av-postimerkki persuksissa?
No mut joo, "tirkistele" sinä vain täällä ja kummastele meidän kotkotuksia, siinähän ne sinkun päivät kuluu kivasti ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailmasta löytyy kyllä mieleisiäsi naisia yllinkyllin. Se on sitten toinen asia kokonaan pystytkö heitä saamaan.Terveyden kannalta puhuttuna on huvittavaa tietenkin väittää ettei ole ylipainoa. Kyllä sitä on normaalipainon ylärajoilla, mutta onko se epäterveellistä on aivan eri asia.
Minulla ei ole mitään erikoisesti mieleistäni naistyyppiä. Monista eri naistyypeistä löytyy kauniita naisia.
Sinkkumies
Grammakin normaalipainon ylärajan alapuolella on normaalipaino ja siten täysin terveyden kannalta ok.
Jos sinun mielestäsi ei näytä hyvältä, on se kuitenkin vain sinun ongelmasi.
Hyvä toki että huolehdit omasta painostasi, mutta kerropa miksi olet noin yleisesti kiinnostunut naisten painosta kun miehet ovat useammin ylipainoisia kuin naiset?
Kun ulkonäöllisesti sinua miellyttäviä naisia varmasti on. Valitse heistä.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumiehen ihannevartalo on tissitön ja perseetön.
Nuoren naisen ja miehen vartaloiden ainoa ero on tissit ja perse.
Sinkkumiehen ihannevartalo on hoikka ja kiinteä nuoren pojan vartalo89.
Sinkkumies on homo.
M.O.T.
Sinkkumies ei suinkaan ole homo. Sinkkumies kertoi eilen olevansa tissimiehiä. Lisäksi sinkkumies tykkää naisen v kulmasta. Lantio vyötärö kulmasta toisin sanoen.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Joku karvainen karpaasi on löytänyt tiensä vauvapalstalle akkoja analysoimaan :D
Missä sun kaverit, ne oikeat miehet on? Vai oletko yksinäinen luopio, porukasta pois heitetty? Av-postimerkki persuksissa?
No mut joo, "tirkistele" sinä vain täällä ja kummastele meidän kotkotuksia, siinähän ne sinkun päivät kuluu kivasti ;D
Kiva että sinullakin on huoli minusta, kuin monella muullakin, vai olisikohan se kateellisuus kuitenkin.
Tällä hetkellä elämäntilanne on sellainen, että on aikaa palstailla, jota ei viimeiseen 20 vuoteen ole ollut. Nyt nautin siitä, mutta kohta on tulossa taas muutos asioihin. Kiitos kuitenkin kiinnostuksesta.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Sinäkin voit mennä pro ana -sivustolle oksentamaan.
Lueskelin vain noita eilisiä viestejä huvittuneena.
Sinkkumies