Eikö naiset tiedä "normaalipainon"
Normaalipainon ylärajoilla on jo tukevasti ylimääräisiä kiloja. Eivätkö naiset tätä tiedä, vai esittävätkö vain tyhmää?
Sinkkumies
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalipainon ylärajoilla on jo tukevasti ylimääräisiä kiloja. Eivätkö naiset tätä tiedä, vai esittävätkö vain tyhmää?
Sinkkumies
Sinäkin voit mennä pro ana -sivustolle oksentamaan.
Kai sinä itsekin ymmärrät, että bmi 20 tai bmi 25 on runsaasti eroa (kiloissa), ellei se johdu _oikeasti_ ruumiinrakenteesta.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
No mitä sä siellä "akkojen hameen alla teit"? Eikö löydy miehekästä tekemistä? Jos naiset keskustelevat painosta, ei siihen mitään hinttejä tarvita kommentoimaan.
Meitä hinttejä ei voisi vähempää kiinnostaa naisten paino kun se ei meidän päälle sängyssä romahda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä sä siellä "akkojen hameen alla teit"? Eikö löydy miehekästä tekemistä? Jos naiset keskustelevat painosta, ei siihen mitään hinttejä tarvita kommentoimaan.
Meitä hinttejä ei voisi vähempää kiinnostaa naisten paino kun se ei meidän päälle sängyssä romahda.
Näin minäkin veikkaisin. Se mikä on omassa elämässä koskettanut, niin varmasti vaikuttaa mielipiteisiin.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumiehen ihannevartalo on tissitön ja perseetön.
Nuoren naisen ja miehen vartaloiden ainoa ero on tissit ja perse.
Sinkkumiehen ihannevartalo on hoikka ja kiinteä nuoren pojan vartalo89.
Sinkkumies on homo.
M.O.T.
Homoja kiinnostaa miesvartalo. Vaikka nainen olisi miten hoikka ja kiinteä tahansa niin miestä siitä ei tule. Minkäänlainen naisvartalo ei ole homolle ihanne.
Paljonko itse painat ja miten pitkä olet? :D
T. Oon sua miehekkäämpi. Nainen 185cm, 70kg, lihaksikas.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Läskit vähättelee aina kilojaan. Niitä kutsutaan mm. "naiselliseksi muodoiksi".
Vierailija kirjoitti:
Paljonko itse painat ja miten pitkä olet? :D
T. Oon sua miehekkäämpi. Nainen 185cm, 70kg, lihaksikas.
Ei naiset ole miehekkäitä. Tunsin esim. aikoinaan punttisalilta yhden naisen Gladiaattorit tv showsta. Nainen oli naisellinen, vaikka olikin lihasta ja hartiat kuin ladon ovet.
Sinkkumies
Ööh .. siis 185 cm mies joka painaa 70kg on riisitautinen ;)
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Riisitautiset on metrin mittaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Riisitautiset on metrin mittaisia.
Sinä ja ystäväsi? (vitsi vitsi)
Sinkkumies
Normaalipainon alapuolella oleva on tietenkin sen alapuolella oleva, mutta se ei tarkoita etteikö ihmisellä olisi läskiä, ja eikö tämä ihminen voisi sitä itse havannoida. Ei taulukkoa tuijottamalla laihdu.
En ole uutta naista ottamassa. Kuten olen kertonut, niin kaikista iskuyrityksistä olen kieltäytynyt ja tulen kieltäytymään jatkossakin.
Sinkkumies