Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö naiset tiedä "normaalipainon"

Vierailija
31.01.2016 |

Normaalipainon ylärajoilla on jo tukevasti ylimääräisiä kiloja. Eivätkö naiset tätä tiedä, vai esittävätkö vain tyhmää?

Sinkkumies

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies: On kaksi eri asiaa, normaalipaino ( terveyden kannalta) ja sinun henkilökohtaiset mieltymyksesi.

Maailmasta löytyy kyllä mieleisiäsi naisia yllinkyllin. Se on sitten toinen asia kokonaan pystytkö heitä saamaan.

Terveyden kannalta puhuttuna on huvittavaa tietenkin väittää ettei ole ylipainoa. Kyllä sitä on normaalipainon ylärajoilla, mutta onko se epäterveellistä on aivan eri asia. 

Minulla ei ole mitään erikoisesti mieleistäni naistyyppiä. Monista eri naistyypeistä löytyy kauniita naisia.

Sinkkumies

Grammakin normaalipainon ylärajan alapuolella on normaalipaino ja siten täysin terveyden kannalta ok.

Jos sinun mielestäsi ei näytä hyvältä, on se kuitenkin vain sinun ongelmasi.

Hyvä toki että huolehdit omasta painostasi, mutta kerropa miksi olet noin yleisesti kiinnostunut naisten painosta kun miehet ovat useammin ylipainoisia kuin naiset?

Kun ulkonäöllisesti sinua miellyttäviä naisia varmasti on. Valitse heistä.

Normaalipainon alapuolella oleva on tietenkin sen alapuolella oleva, mutta se ei tarkoita etteikö ihmisellä olisi läskiä, ja eikö tämä ihminen voisi sitä itse havannoida. Ei taulukkoa tuijottamalla laihdu.

En ole uutta naista ottamassa. Kuten olen kertonut, niin kaikista iskuyrityksistä olen kieltäytynyt ja tulen kieltäytymään jatkossakin.

Sinkkumies

Vierailija
22/31 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalipainon ylärajoilla on jo tukevasti ylimääräisiä kiloja. Eivätkö naiset tätä tiedä, vai esittävätkö vain tyhmää?

Sinkkumies

Sinäkin voit mennä pro ana -sivustolle oksentamaan.

Kai sinä itsekin ymmärrät, että bmi 20 tai bmi 25 on runsaasti eroa (kiloissa), ellei se johdu _oikeasti_ ruumiinrakenteesta.

Sinkkumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä sä siellä "akkojen hameen alla teit"? Eikö löydy miehekästä tekemistä? Jos naiset keskustelevat painosta, ei siihen mitään hinttejä tarvita kommentoimaan.

Meitä hinttejä ei voisi vähempää kiinnostaa naisten paino kun se ei meidän päälle sängyssä romahda.

Vierailija
24/31 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä sä siellä "akkojen hameen alla teit"? Eikö löydy miehekästä tekemistä? Jos naiset keskustelevat painosta, ei siihen mitään hinttejä tarvita kommentoimaan.

Meitä hinttejä ei voisi vähempää kiinnostaa naisten paino kun se ei meidän päälle sängyssä romahda.

Näin minäkin veikkaisin. Se mikä on omassa elämässä koskettanut, niin varmasti vaikuttaa mielipiteisiin.

Sinkkumies

Vierailija
25/31 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumiehen ihannevartalo on tissitön ja perseetön.

Nuoren naisen ja miehen vartaloiden ainoa ero on tissit ja perse.

Sinkkumiehen ihannevartalo on hoikka ja kiinteä nuoren pojan vartalo89.

Sinkkumies on homo.

M.O.T.

Homoja kiinnostaa miesvartalo. Vaikka nainen olisi miten hoikka ja kiinteä tahansa niin miestä siitä ei tule. Minkäänlainen naisvartalo ei ole homolle ihanne.

Vierailija
26/31 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko itse painat ja miten pitkä olet? :D

T. Oon sua miehekkäämpi. Nainen 185cm, 70kg, lihaksikas.

Vierailija
27/31 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Läskit vähättelee aina kilojaan. Niitä kutsutaan mm. "naiselliseksi muodoiksi".

Vierailija
28/31 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko itse painat ja miten pitkä olet? :D

T. Oon sua miehekkäämpi. Nainen 185cm, 70kg, lihaksikas.

Ei naiset ole miehekkäitä. Tunsin esim. aikoinaan punttisalilta yhden naisen Gladiaattorit tv showsta. Nainen oli naisellinen, vaikka olikin lihasta ja hartiat kuin ladon ovet.

Sinkkumies

Vierailija
29/31 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh .. siis 185 cm mies joka painaa 70kg on riisitautinen ;)

Sinkkumies

Vierailija
30/31 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Riisitautiset on metrin mittaisia.

Vierailija
31/31 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Riisitautiset on metrin mittaisia.

Sinä ja ystäväsi? (vitsi vitsi)

Sinkkumies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan