Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Taas eilen tapahtui se, mikä tapahtuu kerta toisensa jälkeen. Käymme kaverini kanssa eri tapahtumissa yhdessä, ts. konserteissa, teatterissa ja muissa. Mutta vähän kummallista on se, että kun en lähde jonnekin mukaan, tuntuu, että juuri silloin on meneillään jotain aivan ainutlaatuista. Silloin siitä hehkutuksesta ei tunnu loppua tulevan. "Menetit todella paljon kun et ollut mukana! Olisitpa täällä, olisit tykännyt varmasti. Mieletön konsertti, ei sanat riitä kuvaamaan. Tämä oli nähtävä!"
Minulla on vähän huonot vibat tämän suhteen.
Mitä mieltä olette tuollaisesta?

• ylös 14
  • alas 6

Kommentit (13)

Vierailija

No mikset mennyt mukaan? Etkö halunnut? En usko, että pahalla tarkoittaa. Jos oli hyvä tapahtuma, jota kannattaa hehkuttaa.

• ylös 10
  • alas 5
Vierailija

Ei ole läheskään aina varaa lippuihin. Joskus on työvuoro jne. Ei sitä aina pääse kaikkialle. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Erittäin hyvä, ellei..

Pöh. Sitä ketuttaa, kun et tullut mukaan ja haluaa tehdä sinulle pahan mielen, jotta seuraavalla kerralla varmasti tulet.
Itseäni ärsyttää muutenkin liioittelijat ja hehkuttajat. On se kumma, että oman elämän tapahtumat ovat niiiiiin fantastisia, mutta auta armias, jos joku muu puhuu saman tyyppisestä tapahtumasta, se ei olekkaan sitten ollenkaan erityistä😁

• ylös 20
  • alas 7
Vierailija

Haluaa vaan jakaa asian kanssasi, kun et päässyt mukaan. Sama  juttu kuin matkalta otetut valokuvat.

• ylös 16
  • alas 5
Vierailija

Kaipaa sinua ja pelkää että hän on sinun mielestäsi tylsää seuraa. Yrittää epätoivoisesti pönkittää asemaansa ystävänäsi.

Vierailija

Mulle on käynyt noin monta kertaa. ja mitäkö olen ajatellut... Sitä että joo, olis varmasti ollut kivaa, mut ehkä seuraavalla kerralla, ja olen ollut tyytyväinen että kaverilla oli kivaa. Olen ilmeisesti aika yksinkertainen ja suoraviivainen ihminen, kun en koskaan hae ihmisten puheista mitään piilomerkityksiä tai vihjailuja, vaan otan ihmisten sanomiset kirjaimellisesti, enkä analysoi niiden syvempää merkitystä. Suoraan sanoen en pidä ihmisistä jotka analysoivat toisten sanomiset niin pitkälle, että loppupeleissä se mitä ihminen sanoi, on analysoijan mielessä ihan jotain muuta.. Etkö ap vain voi ajatella, että ystävän mielestä olis ollut kiva jos olisit ollut mukana?

• ylös 17
  • alas 1
Vierailija

Oho. Mä lähetin kuvaviestin kaverille keikalta jonne pyysin ekana häntä muttei päässyt. Ja viestiin kirjoitin että mahtava keikka, ehkä ens kerralla päästään yhdessä. En tajunnut että se voi loukata. Ajattelin edes sen verran "jakaa iloa" ja vihjata että joskus taas jaetaan tämä kokemus yhdessä.

• ylös 12
  • alas 2
Vierailija

Samaa mieltä kuin viestin 6 kirjoittaja. Ei kaikilla ole ikäviä tarkoituksia tehdessään sitä tai tätä. :) Kokoaikaa, aina kaikissa asioissa. 

Vierailija

Syö minunkin ystäväni IKEASSA gourme lihapullia, kun itse syön ihan tavallisia. Ei minua haittaa, hyvä ystävä on, ja ihan tahattomasti hehkuttaa milloin mitäkin.
Osaan itse vuosien kokemuksella suodattaa jutut gourme-suodattimen läpi.

Vierailija

Hei kiitos oikein paljon vastauksista. Kiva kuulla, ettei teidän mielestänne tässä ole mitään sen kummempaa kuin normaali jakamisen ilo. Unohdan nyt kaikki mahdolliset piilomerkitykset ja moniulotteisemmat syyt. ap

Vierailija

Jotkut on sellaisia hehkuttajia että heille tapahtuu aina jotain vähän jännempää ja vähän enemmän kuin muille. Mulla on tuollainen gourmet-ystävä myös. Oli ilmeisesti jonkinlainen lähetti yhdessä firmassa ja aina kun yritin kysyä mitä tekee siellä, alkoi kehuskella että firma on maailman suurin sen ja tän ja ton jutun suhteen ja mielettömät edut (ilmeisesti parkkipaikka ja ainakin osalle työntekijöistä liikuntasetelit). On suunnilleen nykyisenkin työpaikkansa toimitusjohtaja. Ei koskaan oikeasti pysty kertomaan mitä työtä tekee vaan kysyttäessä alkaa sellainen ylenpalttinen maalailu. Se on ihan veikeää kun siihen osaa ottaa oikean asenteen.

Vierailija

Mun kaveri oli kerran bileissä ja hehkutti kokoajan mulle WhatsAppissa miten "kivaa" siellä on ja spämmi mulle kuvia sieltä, mut mietin et mitenköhän kivaa siellä oikeesti on, jos oikeesti vaan istuu ja viestittelee puhelimella. Tää kyseinen kaveri on yrittänyt saada mut kateelliseksi monta kertaa..

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat