Voisitko seurustella kiltin ja herkän miehen kanssa?
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielelläni, jos kiltteys ja herkkyys on tosiaan sitä, eikä marttyrointia ja yliherkkyyttä.
Oma poikani on kiltti ja herkkä, ja maailman ihanin ihminen. Hän on myös tosi hauska ja fiksu, ja hänellä on mielenkiintoisia ajatuksia. Joku onnellinen tyttö saa hänestä vielä ihanan puolison.
Vaan niin tuskin käy. Poikasi tulevaisuus on noilla ominaisuuksilla yksinäinen lassukkuus.
Miksi ihmeessä niin kuvittelet?
Kysyn siis ihan vilpittömästä mielenkiinnosta tätä lassukkateoriaa kohtaan, en siksi että olisin yhtään huolissani.
Kiltti ja herkkä ei pärjää sellaisessa sosiaalisessa kanssakäymisessä, jossa naiset jaetaan. Tuollaisen janarin kun pistät johonkin Namuun, niin reunoilla päivystävät lätkätjätkät ja kovisnekuthan ajelee pikkupellesi pystyyn.
Mitähän nämä "sosiaaliset tilanteet joissa naisia jaetaan " oikein on ? Näin naisena kiinnostaa...tarkoitatko jotain baarien lihatiskejä joilla illasta toiseen notkuu vähän vähemmän älykkäät ja herkät ihmiset kauppaamassa alapäätään.
Omissa opiskelijaporukoissani kiltit ja herkät olivat kuumaa kamaa. Itse olen seurustellut aina kilttien ja herkkien kanssa.
Miksi tällainen kysymys, kun valitat toisin ajattelijoille, että kyllä KIlTTI JA HERKKÄ on kuitenkin parempi. Taidat kuitenkin miettiä toisin, heh heh!
Nyt en kyllä enää tajua ajatuksenjuoksuasi.
Oikeasti herkkyys miehessä on piirre jota kauheasti kannata piilotella.
Tunneälyttömille sarvikuonoillekin löytynee jostain baarista vastaava kumppani, mutta miehen herkkyys, kiltteys ja erityisesti niistä tuleva turvallisuudentunne on useimpien naisten mieleen. Onneksi meitä on monenlaisia.En ole muuten koskaan innostunut missään baarissa miehistä.
Kaikki ovat vaikuttaneet siellä aina humalaisilta idiooteilta. Koulu ja opiskelukuvioissa on helpompi tutustua ja sieltä niitä poikakavereita on löytynyt.Taidat olla sellainen huolimaton tai iloluonteinen nainen, kun kirjoitat poikakavereistasi monikossa.
Tällä tyypillä on kyllä jännä maailmankuva. Haukkuu naisia siitä ettei saa pillua, muttei myöskään salli sitä että nainen olisi seurustellut enemmän kuin yhden kanssa. Onnea vaan sen vittumaista luonnetta miehessä arvostavan neitsyen etsintään, sitä tullaan varmaankin tarvitsemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielelläni, jos kiltteys ja herkkyys on tosiaan sitä, eikä marttyrointia ja yliherkkyyttä.
Oma poikani on kiltti ja herkkä, ja maailman ihanin ihminen. Hän on myös tosi hauska ja fiksu, ja hänellä on mielenkiintoisia ajatuksia. Joku onnellinen tyttö saa hänestä vielä ihanan puolison.
Vaan niin tuskin käy. Poikasi tulevaisuus on noilla ominaisuuksilla yksinäinen lassukkuus.
Kysyn siis ihan vilpittömästä mielenkiinnosta tätä lassukkateoriaa kohtaan, en siksi että olisin yhtään huolissani.
Kiltti ja herkkä ei pärjää sellaisessa sosiaalisessa kanssakäymisessä, jossa naiset jaetaan. Tuollaisen janarin kun pistät johonkin Namuun, niin reunoilla päivystävät lätkätjätkät ja kovisnekuthan ajelee pikkupellesi pystyyn.
Mitähän nämä "sosiaaliset tilanteet joissa naisia jaetaan " oikein on ? Näin naisena kiinnostaa...tarkoitatko jotain baarien lihatiskejä joilla illasta toiseen notkuu vähän vähemmän älykkäät ja herkät ihmiset kauppaamassa alapäätään.
Omissa opiskelijaporukoissani kiltit ja herkät olivat kuumaa kamaa. Itse olen seurustellut aina kilttien ja herkkien kanssa.
Miksi tällainen kysymys, kun valitat toisin ajattelijoille, että kyllä KIlTTI JA HERKKÄ on kuitenkin parempi. Taidat kuitenkin miettiä toisin, heh heh!
Tunneälyttömille sarvikuonoillekin löytynee jostain baarista vastaava kumppani, mutta miehen herkkyys, kiltteys ja erityisesti niistä tuleva turvallisuudentunne on useimpien naisten mieleen. Onneksi meitä on monenlaisia.En ole muuten koskaan innostunut missään baarissa miehistä.
Kaikki ovat vaikuttaneet siellä aina humalaisilta idiooteilta. Koulu ja opiskelukuvioissa on helpompi tutustua ja sieltä niitä poikakavereita on löytynyt.Taidat olla sellainen huolimaton tai iloluonteinen nainen, kun kirjoitat poikakavereistasi monikossa.
Tällä tyypillä on kyllä jännä maailmankuva. Haukkuu naisia siitä ettei saa pillua, muttei myöskään salli sitä että nainen olisi seurustellut enemmän kuin yhden kanssa. Onnea vaan sen vittumaista luonnetta miehessä arvostavan neitsyen etsintään, sitä tullaan varmaankin tarvitsemaan.
Tietenkin, koska nainen likaantuu ja vammautuu henkisesti, jos niitä seksikumppaneita on kovin paljon. Kannattaa googlata "thousand cock stare".
Pelkkää naisten parasta minä vain ajattelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset aina tykkävät käyttää itseään esimerkkinä, joten jos minäkin nyt sitten:
Munkin äiti sanoo musta just noin, melkein sanasta sanaan. Mutta silti olen naisille kelpaamaton.
Hyvää tarkoittavat äidit kasvattavat poikansa usein väärin (eli kilteiksi ja naista arvostavaksi, vaikka pitäisi opettaa röyhkeäksi ja aggresiiviseksi siaksi) ja näkevät aikuiset poikansakin aina äitivinkkelistä, eivät samalla lailla miehinä, kuten muut naiset heitä arvioivat.
Enpä ole tähänikään mennessä tavannut yhtäkään naista joka haluaisi röyhkeän ja agressiivisen sian, saati olisi sellaisen kanssa parisuhteessa. Olen aina ihaillut nimenomaan (aidosti) herkkiä miehiä (ja naisia).
No vaikka tämä pariskunta Kärpänen & Lampela?
Julkisuudesta vastaavia löytyy vaikka kuinka.
Julkisuuteen hakeutuu tietyntyyppisiä ihmisiä. Vaikka sellaisia, jotka haluavat olla voimakkaasti esillä ja jotka hakevat elämäänsä jännitystä. Miksi pitäisi näiden ihmisten perusteella tehdä jotain yleispäteviä päätelmiä ihmisistä yleensä? Se aiempi kirjoittaja sanoi, ettei ole tavannut sellaista naista, joka haluaisi ikävästi käyttäytyvän miehen. En ole minäkään. En osaa sanoa, missä näitä jännitystä ja draama hakevia naisia voi kohdata. Varmaan ne hakeutuvat julkisuuteen ja löytävät seuransa jostain. En tunne sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö vuonna 2016 Suomesta mies (...? vai olitko lestanainen ?) jonka mielestä on omituista jos nainen on seurustellut useamman kuin yhden kanssa ...?
Mahdolliset syyt tähän harvinaiseen kommenttiin:
a) kuulut johonkin ääriuskonnolliseen yhteisöön (tod. näk. lesta )mikä selittää ahdistuneisutesi ja kummallisen suhtautumisesi naisiin, (herran siunausta ja hyvää jatkoa vaan)
b) olet "turvis" eli muslimiuskoinen turvapaikan hakija
c) tarvitset ammattiapua henkisten lukkojesi avaamiseksi ( hae apua pian)
d) oletkin vain neitsyt ja häpeät sitä hirveästi (sellaiseksi jäät jollet muuta asenteitasi)
En voisi seurustella muunlaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En voisi seurustella miehen kanssa joka ei uskalla edes puhua minulle.
Selvä. Entä voisitko seurustella kiltin ja herkän miehen kanssa?
Herkistä taiteilijamiehistä tulee ekana mieleen Jonne Aaron ja Irwin Goodman. Molempien (nuoren Irwinin) kanssa voisin hyvinkin kuvitella seurustelevani, ts heidänkaltaistensa, ei ntarvitsisi olla mikään kuuluisuus eikä edes taiteilija. Irwinin tapaan ei kyllä viinaa tarvitsisi ottaa.
En voisi seurustella miehen kanssa jonka mielestä naisella ei voi olla enempää kuin yksi poikaystävä.
En voisi seurustella miehen kanssa joka on ahdasmielinen tai ääriuskovainen laholainen, kyvytön ajattelemaan omilla aivoillaan.
Rakastan avarakatseisia, luovia, herkkiä, taiteellisia, kilttejä ja huumorintajuisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
En voisi seurustella miehen kanssa jonka mielestä naisella ei voi olla enempää kuin yksi poikaystävä.
En voisi seurustella miehen kanssa joka on ahdasmielinen tai ääriuskovainen laholainen, kyvytön ajattelemaan omilla aivoillaan.Rakastan avarakatseisia, luovia, herkkiä, taiteellisia, kilttejä ja huumorintajuisia miehiä.
Eli sinulla on ollut enemmän kuin yksi poikaystävä.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään. Mutta herkän ja kiltin kanssa voisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voisi seurustella miehen kanssa joka on ahdasmielinen tai ääriuskovainen laholainen, kyvytön ajattelemaan omilla aivoillaan.Rakastan avarakatseisia, luovia, herkkiä, taiteellisia, kilttejä ja huumorintajuisia miehiä.
Eli sinulla on ollut enemmän kuin yksi poikaystävä.
Joo sori. Ja olen ollut onnellisesti naimisissa jo 21 vuotta... :) niin että unohda mut vaikka kuinka mun yksityiselämäni kiinnostaisi.
Aika jännä, mutta omasta kokemuksesta kiltti ja herkkä mies ei kelpaa. On mulla toki muitakin tärkeitä ominaisuuksia suhteeseen. Mutta tuo kiltti ja herkkä sanottu päin naamaa. En tiedä mitä nuo naiset tahtovat? M28v
Voishan semmosen lapasen tänne tossun alle ottaa
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä, mutta omasta kokemuksesta kiltti ja herkkä mies ei kelpaa. On mulla toki muitakin tärkeitä ominaisuuksia suhteeseen. Mutta tuo kiltti ja herkkä sanottu päin naamaa. En tiedä mitä nuo naiset tahtovat? M28v
Olet kyllä aika pihalla siitä miten nämä pariutumisasiat oikein menee.
Naisille ylipäätään kelpaa noin 1/100 miehestä seurustelukumppaniksi, ja seurustelukumppaneistakin sitten vain osa osoittautuu sopivaksi.
Nainen etsii omille geeneilleen ja persoonallisuudelleen sopivaa kumppania. Jokaisella naisella on vähän erilaiset kriteerit joten hylätyksi tuleminen EI tarkoita että mies olisi jotekin huono.
Joku herkkyys on vain yksi ominaisuus kaikkien muiden joukossa.
Esim. Miehen immuniteettijärjestelmän (=tuoksun) ja maskuliinisuuden asteen pitää olla juuri naiselle sopiva. Miehen ulkonäön tulee olla jotenkin sopiva tai tutun näköinen, älyn mielellään suunnilleen samaa tasoa, tempperamentin naisen tempperamenttiin sopiva jne.
Kaikkia toivottuja ominaisuuksia ei yleensä yhdestä miehestä löydy, joten naisen on vaan hyväksyttävä miehessä joitain puutteita mikäli ei halua jäädä yksin.
Tämä tarkoittaa sitä että miehen on vaan oltava rennosti ja luontevasti tekemisissä noin 100 naisen kanssa jotta sen oikean voi löytää. Kouluissa, harrastuksissa ja työpaikoilla joissa on molempia sukupuolia syntyy näitä parisuhteita.
Jollekin esim. teekkarille tämä voi olla vaikeaa kun näitä sopivia naisia ei koulussa ja työpaikoilla niin paljoa ympärillä ole.
Juu. Oli kiltti ja herkkä ja korostikin sitä kovin; eli passiivisaggressiivinen ja herkkähipiäinen itsensä suhteen. Muunlaista herkkyyttä en havainnutkaan kuin herkkä loukkantumiskynnys. Sitten kohtasin oikeasti kiltin ja herkän miehen. Hän on täydellinen. On kilttejä ja kilttejä. Kannattaa olla tarkkana onko se kiltteys patoutunutta vihaa vai oikeasti hyvää tahtoa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen löytänyt just tuollaisen. Parempaa ei ole olemassakaan, olen niin onnellinen. Ja juu, kauheinta olisi naisenpelkoinen, ahdasmielinen ääliö. Eihän sellaisen rinnalla vois elää ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä aika pihalla siitä miten nämä pariutumisasiat oikein menee.
Naisille ylipäätään kelpaa noin 1/100 miehestä seurustelukumppaniksi, ja seurustelukumppaneistakin sitten vain osa osoittautuu sopivaksi.
Nainen etsii omille geeneilleen ja persoonallisuudelleen sopivaa kumppania. Jokaisella naisella on vähän erilaiset kriteerit joten hylätyksi tuleminen EI tarkoita että mies olisi jotekin huono.
Joku herkkyys on vain yksi ominaisuus kaikkien muiden joukossa.
Esim. Miehen immuniteettijärjestelmän (=tuoksun) ja maskuliinisuuden asteen pitää olla juuri naiselle sopiva. Miehen ulkonäön tulee olla jotenkin sopiva tai tutun näköinen, älyn mielellään suunnilleen samaa tasoa, tempperamentin naisen tempperamenttiin sopiva jne.
Kaikkia toivottuja ominaisuuksia ei yleensä yhdestä miehestä löydy, joten naisen on vaan hyväksyttävä miehessä joitain puutteita mikäli ei halua jäädä yksin.Tämä tarkoittaa sitä että miehen on vaan oltava rennosti ja luontevasti tekemisissä noin 100 naisen kanssa jotta sen oikean voi löytää. Kouluissa, harrastuksissa ja työpaikoilla joissa on molempia sukupuolia syntyy näitä parisuhteita.
Jollekin esim. teekkarille tämä voi olla vaikeaa kun näitä sopivia naisia ei koulussa ja työpaikoilla niin paljoa ympärillä ole.
On kokemusta 16 vuotiaasta asti eri naisten kanssa. Kiltti ei saa olla. Herkkä ei saa olla. Silloin jätetään. Tuon sinun vuodatuksen ymmärsin aivan täysin. Naiset haluaa renttuja ja kovia hakkaavia miehiä. Näin se menee.
kirjoitti:
No, kiltti ja herkkä ei riitä mulle. Mun miehessä pitää olla kyllä kiltteyttä, mutta myös kovuutta ( ns. "munaa" sanoa, tehdä asioita). Mutta jos sä tykkäät kiltistä ja herkästä, niin se on sun juttu.
Eihän kiltteys (eikä herkkyys) sulje pois suoraselkäisyyttä eikä rohkeutta. Kumman moni luulee että ne ovat synonyymejä tylsälle hissukalle.