Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella kiltin ja herkän miehen kanssa?

Vierailija
30.01.2016 |

Vai ovatko nämä ominaisuudet turnoff?

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vienyt sellaisen vihillekin. 

Vierailija
2/84 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nope. 

Ilkeä ja tunteeton pitää olla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nope. 

Ilkeä ja tunteeton pitää olla. 

Jep. Kunnon jännämies on ihana.

Vierailija
4/84 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni jos kerrot mistä sellaisen löytää.

Vierailija
5/84 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty, en mä mitään vittuilijaa ja ilkeilijää katsoisi.

Vierailija
6/84 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja seurustelisin edelleen jos se minusta olisi ollut kiinni, vaan kyllä nuo kiltit ja herkätkin joskus jättää.

Vierailija
7/84 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut sellaisen kanssa viimeiset 6 vuotta. Maailman ihanin ihminen <3

Vierailija
8/84 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen onnellisesti aviossa tuollaisen miehen kanssa :)

Vierailija
9/84 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten kiltti ja herkkä - yhden kanssa seurustelin joka oli niin kiltti ja herkkä että koko ajan piti olla varppeillaan sanomisista kun niin herkästi tuli paha mieli kaikesta. Kaikki edes lievästi eriävät mielipiteet piti verhota sellaiseen ylenmääräiseen "olis musta niiiin kiva jos vaikka ehkä voitais harkita ehkä että vaikka kokeiltaisiin" -lässytykseen kun ei voinut suoraan sanoa että "en halua että [x] koska [y]", ja jos vähänkään oli poikkipuolista sanottavaa niin draamahan siitä tuli. Ei semmoista kyllä kauaa jaksa.

Vierailija
10/84 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on sellanen..=) On se ihan ihana =)

Vierailija
11/84 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kiltti ja herkkä mies<3 siis oikeasti kiltti, eikä lassukkamääritelmän mukainen kiltti.

Vierailija
12/84 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, sellainen on parempi, joka lyö ja juo.

Vierailija
13/84 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen juuri haluan <3

Vierailija
14/84 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä herkkyys on erittäin viehättävä piirre miehessä, yks toivotuimpia ominaisuuksia.

Vierailija
15/84 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh, ollut jo 4v.

Etsin sellaista, ja ennen kuin tuon "oikean" löysin, havaitsin että valitettavasti moni mies joka identifioi itsensä kiltiksi ja herkäksi, on sisimmissään katkera ja vihainen. Naureskelee ilkeästi muille ihmisille, jotka "kuvittelee olevansa parempia", kun itse vaan kompensoi sitä, että luulee olevansa huonompi ja muiden paremmuus on joku hyökkäys heitä kohtaan.

Vierailija
16/84 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuh, ollut jo 4v.

Etsin sellaista, ja ennen kuin tuon "oikean" löysin, havaitsin että valitettavasti moni mies joka identifioi itsensä kiltiksi ja herkäksi, on sisimmissään katkera ja vihainen. Naureskelee ilkeästi muille ihmisille, jotka "kuvittelee olevansa parempia", kun itse vaan kompensoi sitä, että luulee olevansa huonompi ja muiden paremmuus on joku hyökkäys heitä kohtaan.

Mun on hankala kuvitella kiltti ja herkkä katkeraksi. Enemminkin tulee mieleen joku luonnonlapsi ja sellainen positiivinen ja valoisa ihminen. Ehkä taiteellinen.

Vierailija
17/84 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei, jos mies (tai ihminen ylipäätään...) on muuten mukava. Kukaan ei kuitenkaan ole pelkästään kiltti ja herkkä, kokonaisuus ratkaisee. Ilman mitään taustatietoja kiltti ja herkkä ovat neutraaleja tai positiivisia ominaisuuksia.

Vierailija
18/84 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin alfan tuollaiseen, mutta yllärit, sillä on erektiohäiriö/ seksuaalinen haluttomuus. Silti ottaisin samanlaisen, jos ees muna seisoisi.

Vierailija
19/84 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni, jos kiltteys ja herkkyys on tosiaan sitä, eikä marttyrointia ja yliherkkyyttä.

Oma poikani on kiltti ja herkkä, ja maailman ihanin ihminen. Hän on myös tosi hauska ja fiksu, ja hänellä on mielenkiintoisia ajatuksia. Joku onnellinen tyttö saa hänestä vielä ihanan puolison.

Vierailija
20/84 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuh, ollut jo 4v.

Pillunpuute tekee kiltinkin lopulta katkeraksi ja vihaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän