Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähti juhliin mä jäin kuumeisena lasten kanssa

Vierailija
30.01.2016 |

Mulla on yli 39 kuumetta enkä jaksa kuin maata peiton alla.Varmaan influenssaa.Mies lähti juhliin joihin meidän piti mennä yhdessä.Toivon että selviän tästä illasta 3 lapsen kanssa ja huomisesta päivästä kun hän makaa krapulassa..Onko tää ihan ok teiän mielestä?Mä en ehkä olis lähtenyt ja jättänyt toista näin kipeenä yksin lasten kanssa..Harmittaa kyl tosi paljon!

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään olisi jättänyt sairasta puolisoa pienten lasten kanssa, ellei kyse olisi jostain älyttömän tärkeästä juhlasta, mummon satavuotisbileistä tai työn takia tärkeästä, missä on näyttäydyttävä. Silloinkin olisin koittanut hommata jotain apua sairaalle. 

Vierailija
2/57 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ollut lapsille hoitajaa juhlien ajaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitäkin minkä ikäiset lapset. Jos aivan pieniä, niin ei ole reilua.

Vierailija
4/57 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin olisi mies saanu lähteä juhlimaan. Ei ole mielestäni reilua, että toinenkaan ei pääse paljon odotettuun tapahtumaan vain siksi, että toinen sattuu olemaan kipeänä.

Vierailija
5/57 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se kivaa ole.. Ilmaisitko mielipiteesi selkeästi etukäteen vai oletitko miehen toimivan toiveittesi ja ajatustesi mukaan? Miten teillä on aiemmin toimittu vastaavanlaisissa tilanteissa?

Vierailija
6/57 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ei vienyt lapsia hoitoon?

Vierailija
7/57 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lasten iästä. Jos kolme alle 4-vuotiasta, niin minusta miehen olisi ainakin pitänyt järjestää jotain lastenhoitoapua. Jos taas kaikki lapset ovat vähintään 5-vuotiaita, niin sitten oli mielestäni ok.

Vierailija
8/57 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua :( Itsekin olin pari päivää sitten yhtä kovassa kuumeessa ja olisin varmaan tuupertunut jos mies ei olisi katsonut meidän 1, 5 vuotiaan perään. Aika itsekäs mies sulla!

Vierailija
9/57 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliäkö kerjäät? Vai paheksuntaa miehellesi?

Vierailija
10/57 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat 5-11 vuotiaita eli ei ihan pieniä enää.Mummon piti tulla lasten kanssa mut en viitsi häntä tänne pyytää saamaan tartuntaa kun oireet viittaa vahvasti influenssaan.Olin siinä luulossa ettö hän jäisi kotiin mutta kipakasti sanoi menevänsä ja ilman autoa kun ei pitkään aikaan ole päässyt juhlimaan.Sekin totta mutta itselle olisi tullut huoli miten sairas pärjää lasten kanssa että en olisi mennyt tai autolla korkeintaan käväissyt.Inhoan tätä marttyyrifiilistä

Vierailija
11/57 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta.on ollut samanlaista aloitusta ennenkin ja silloinkin aloittaja hävisi heti kun alettiin kyselemään että missä lapset ois ollu juhlien ajan ja miksi se apu ei ole nyt sit käytettävissä.

Vierailija
12/57 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lähinnä siis mietin että onko tää ihan normaalia toimia näin..

Vierailija
13/57 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin isot lapset pärjää. 11v. ottaa vähän roolia, lupaa palkkaa ("isä maksaa"). Älä jaksa olla rasittava marttyyri.

Vierailija
14/57 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 6- ja 8-vuotiaat lapset eikä haittaisi tuollainen. Kunhan mies laittaisi ruoan, sen jälkeen voisi lähteä. Isomman lapsen laittaisin tekemään iltapalan ja aamupalan huomenna ja tarvittaessa "passaamaan" minua. Lapset saisi pelailla ja katsoa piirrettyjä niin paljon kun lystää ja minä saisin levätä rauhassa, mies pääsis pippaloimaan. Kaikki olis tyytyväisiä :)

Vierailija
15/57 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaa vaan itseään jos noin toimii. Edes lasten vuoksi olisi saanut jäädä kotiin. 39kuumetta ja vaimo vaan kotiin yksin jätetään. Huh huh. No aamulla tämä krapulainen miehesi saa hoitaa lapset. Kyllähän sinäkin pärjäsit illan korkeassa kuumeessa lasten kanssa. Kömmit itse petiin ja mies aamutoimiin.

Vierailija
16/57 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et pärjäisi? Ja jaksathan siellä nytkin oikein mainiosti av:lla surffailla vaikka vastuullasi on kolme kakaraa... Joopa joo, Buranaa poskeen vaan ja surffailu onnistuu vieläkin paremmin. Kakarat saavat otettua kaapista mitä tarvitsevat ja voit heitä vielä käskyttää piikomaan sinuakin. Kaikki osaavat varmasti myös katsoa telkkaria, harjata hampaansa ja mennä nukkumaan, joten älä liioittele.

Vierailija
17/57 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä olis kyl olettanu miehen jäävän, jos on noin isot lapset.

Vierailija
18/57 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli eilen myös rapiat 39 kuumetta ja en kuollut. Makasin kyllä sohvalla pahimmat ajat kun lääke ei vaikuttanut. Katselin telkkaria lasten kanssa, join pullollisen Jaffaa ja välillä pelasin Candy Crushia, välillä olin tällä palstalla ja en nyt tiedä miten ilta olisi ollut erilainen jos mieheni ei paikalla olisi ollutkaan. Puhekaveri olisi vain puuttunut, muut asiat kyllä hoituvat.

Vierailija
19/57 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli hirvittävä vatsatauti, samoin 2 v esikoisella. Kuopus 2 kk, täysimetyksellä. Mies lähti päiväksi menoihinsa, vaikka itkin ettei jättäisi. Onkin nykyään exä.

Vierailija
20/57 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti miehellä on mukava ilta! En jostakin syystä ihmettele ollenkaan, että hän lähti. Ihmetteletkö ap sinä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä