Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähti juhliin mä jäin kuumeisena lasten kanssa

Vierailija
30.01.2016 |

Mulla on yli 39 kuumetta enkä jaksa kuin maata peiton alla.Varmaan influenssaa.Mies lähti juhliin joihin meidän piti mennä yhdessä.Toivon että selviän tästä illasta 3 lapsen kanssa ja huomisesta päivästä kun hän makaa krapulassa..Onko tää ihan ok teiän mielestä?Mä en ehkä olis lähtenyt ja jättänyt toista näin kipeenä yksin lasten kanssa..Harmittaa kyl tosi paljon!

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis mummon piti tulla meille hoitamaan lapsia kun meidän piti yhdessä mennä mut en missään nimessä olis mummoa nyt tänne päästänyt.Mun illalliskortti tuolla lipaston päällä könöttää😔Ei ollu työhön liittyvä tilaisuus ihan vapaaehtoinen iltajuhla.Jotenki jäi kolkko olo kun puku päällä lähti iloisena,mä makaan sängyssä peiton alla puolikuolleena..

Joo, olisi pari krokotiilinkyynelettä pitänyt laittaa, ja todeta nyt vähintään, että "harmittaa lähteä yksin käymään, vitsi kun et olisi kipeä, tosi ikävä juttu :(" ja sitten lähteä :)

Oikeesti...

Vierailija
42/57 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis mummon piti tulla meille hoitamaan lapsia kun meidän piti yhdessä mennä mut en missään nimessä olis mummoa nyt tänne päästänyt.Mun illalliskortti tuolla lipaston päällä könöttää😔Ei ollu työhön liittyvä tilaisuus ihan vapaaehtoinen iltajuhla.Jotenki jäi kolkko olo kun puku päällä lähti iloisena,mä makaan sängyssä peiton alla puolikuolleena..

Hyvin tuntuu netin selaus ja kirjoittaminen sujuvan vaikka oletkin puoliksi kuollut :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite sairastin influenssan joulukuussa ja kuumetta oli pahimmillaan yli 40C. Mies tietty työmatkalla sillon ja kotona 3 tenavaa: nuorin 10kk, vanhin 12v poika. Hienosti hoiti poika pikkusiskoaan ja viihdytti häntä, että sain levätä. Tuntui isoveli saavan tästä vielä rohkeutta lisää, kun huomasi että häneen luotin. Eipä ollut muuta vaihtoehtoa kuin antaa vastuuta jotta se yksi ilta selvittiin. 

tolla kuumeella sun paikka olisi ollut sairaala eikä olla kotona

Vierailija
44/57 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vain laittanut makkarin oven kiinni, niin hyvin olisi voinut mummo tulla teille. Et sinä sieltä sängystä peiton alta pääse mummoa tartuttamaan.

Vierailija
45/57 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tän miehen puolustelijat on mieltä siitä että äiti lähtee juhlimaan kavereiden kanssa ja mies influenssassa jäisi yksin lasten kanssa, oisko yhtä ok?

Vierailija
46/57 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite sairastin influenssan joulukuussa ja kuumetta oli pahimmillaan yli 40C. Mies tietty työmatkalla sillon ja kotona 3 tenavaa: nuorin 10kk, vanhin 12v poika. Hienosti hoiti poika pikkusiskoaan ja viihdytti häntä, että sain levätä. Tuntui isoveli saavan tästä vielä rohkeutta lisää, kun huomasi että häneen luotin. Eipä ollut muuta vaihtoehtoa kuin antaa vastuuta jotta se yksi ilta selvittiin. 

tolla kuumeella sun paikka olisi ollut sairaala eikä olla kotona

Niin varmaan olis ollutkin. Mutta oli täys mahdottomuus ajatella selvästi siinä tilassa. Korkein tulos minkä mittasin sen illan aikana oli 40,6C. Onneksi laski seuraavan yön aikana. 

Vierailija
47/57 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on vaikea kuvitella, että mun mies olis vastaavassa tilanteessa lähtenyt... Erityisesti, kun kyse ei ollut mistään elintärkeästä juhlasta. En olis lähtenyt kyllä itsekään. Ymmärrän miltä susta tuntuu. Kyllä varmaan lasten kanssa pärjäätkin, mutta se toisen välinpitämättömyys...

Vierailija
48/57 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan ok, jos on tehnyt ennakkovalmisteluja, että esim. lapset vaan pystyy lämmittämään ruuan jne.

Mut sit iskän on turha itkeä krapulassa, ettei jaksa lapsille tehdä aamupalaa. Juhlia voi myös ilman perseiden vetämistä, ainakin silloin kun toinen on kipeänä.

Vierailija
49/57 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä toi välinpitämättömyys on se joka tässä eniten harmittaa.Buranan voimin pääsin sängystä ylös ja pystyn jotenkin olemaan.Mä en ehkä olis lähtenyt ja oli viel avec kutsu,olisin tuntenut itteni orvoks ilman miestäni ja samalla miettinyt miten pärjäävät kotona.

Vierailija
50/57 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lapsia ei voinut viedä mummolle?

Tartuntavaara se on siinäkin. Vaikka ei olis vielä sairas voi jo tartuttaa.

Vierailija
51/57 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tän miehen puolustelijat on mieltä siitä että äiti lähtee juhlimaan kavereiden kanssa ja mies influenssassa jäisi yksin lasten kanssa, oisko yhtä ok?

Miksi ei olisi ok? Kun kyse on vieläpä noin isoista lapsista, että osaavat jo itse ottaa jääkaapista ruokaa ja vaihtaa yöpuvut päälle, ei tarvitse vaihtaa vaippoja tms. Eikä taida olla kovin pahasta influenssasta kyse, jos kerran pystyy huoletta palstailemaan. Minä en pystyisi kipeänä edes katsomaan näin valkoista näyttöä.

Vierailija
52/57 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan, että mieheenkin iskee influenssa ja sitten järkkäät itselles jonkin tärkeän menon ;)

Vierailija
53/57 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olisin tuntenut itteni orvoks ilman miestäni

Nyt annat tosi avuttoman ja epäitsenäisen kuvan itsestäsi.

Vierailija
54/57 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olisin tuntenut itteni orvoks ilman miestäni

Nyt annat tosi avuttoman ja epäitsenäisen kuvan itsestäsi.

Tuli mieleen, että harmitus taitaakin johtua siitä, että mies kehtasi ylipäätään mennä ilman vaimoaan, eikä niinkään siitä, että ap jäi kipeänä lastenvahdiksi.

Vierailija
55/57 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei olisi? Olen itse mies, ja ei ole minun mielestä sukupuolikysymys. Toki tietyt muuttujat vaikuttavat kuten esim. lasten iät, kuinka kipeä on yms., mutta lähtökohtaisesti on ihan ok ja pätee molempiin osapuoliin.

Vierailija
56/57 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä teitä naisia! Miksi miestä pitää rangaista siitä että menee juhliin jotka on ollut tiedossa jo hyvissä ajoin. Varmasti on odottanut juhlia. "saa tehdä krapulassa lapsille aamupalat blaablaa". Ap:n lapset on jo sen verran vanhoja, että pärjäävät ilman jatkuvaa hyysäystä, ja kuten moni jo sanonutkin vanhimman lapsen voi hyvin"lahjoa" tekemään iltapalat ja huolehtimaan iltatoimet.

Enkä usko että ap on niin kipeä kuin väittää. Itse en ainakaan 39 asteen kuumeessa influensaa sairastavana pysty tekemään mitään muuta kuin nukkumaan. Palstailu ei todellakaan olisi se mitä tekisin.

Vierailija
57/57 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTÄ SE SIKA!!