Mies lähti juhliin mä jäin kuumeisena lasten kanssa
Mulla on yli 39 kuumetta enkä jaksa kuin maata peiton alla.Varmaan influenssaa.Mies lähti juhliin joihin meidän piti mennä yhdessä.Toivon että selviän tästä illasta 3 lapsen kanssa ja huomisesta päivästä kun hän makaa krapulassa..Onko tää ihan ok teiän mielestä?Mä en ehkä olis lähtenyt ja jättänyt toista näin kipeenä yksin lasten kanssa..Harmittaa kyl tosi paljon!
Kommentit (57)
En kyllä toisaalta ihmettele,meillä on aika arkiseksi mennyt tämä yhteiselo.Ri puhuta mistään ja molemmilla omat juttunsa.Tämä ehkä vahvisti ajatusta siitä että kannattaako näin kylmässä suhteessa jatkaakaan..Töihin meno on mielestäni eri asia kuin juhlimaan meno..
En nyt oikein ymmärrä, miten et pärjäisi noin vanhojen lasten kanssa. Annat heidän poikkeuksellisesti katsoa videoita / pelata pelejä ja palkkaat 11-vuotiaan hoitamaan iltapalan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä ollut lapsille hoitajaa juhlien ajaksi?
niinpä :D
Meillä ei olis mies lähtenyt juhlimaan. Tai meillä ei kumpikaan jättäisi toista yksin lasten kanssa kipeenä. Se olisi päivänselvä asia.
Mummi oli pyydetty meille hoitamaan lapsia mutten halua tartuttaa häntä influenssaan yli 70 v ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä ollut lapsille hoitajaa juhlien ajaksi?
niinpä :D
Eli tahalleen aletaan tartuttamaan muitakin että isi pääsee nollaamaan kun on niin rankkaa?
Ne lapset ovat saattaneet jo saada tartunnan ja sit ois mummolla tauti kohta. Isän vastuu olisi tässä tilanteessa jäädä kotiin hoitamaan lapsia ja vaimoa.
Riippuu juhlista. Jos joku "kavereiden kanssa ryyppäämään" niin tietenkin jäisin kotiin. Jos joku etukäteen paljon suunnitelty tärkeä vaikka työhön liittyvä edustustapahtuma, niin se pitäisi sitten miettiä erikseen.
- mies
Ite sairastin influenssan joulukuussa ja kuumetta oli pahimmillaan yli 40C. Mies tietty työmatkalla sillon ja kotona 3 tenavaa: nuorin 10kk, vanhin 12v poika. Hienosti hoiti poika pikkusiskoaan ja viihdytti häntä, että sain levätä. Tuntui isoveli saavan tästä vielä rohkeutta lisää, kun huomasi että häneen luotin. Eipä ollut muuta vaihtoehtoa kuin antaa vastuuta jotta se yksi ilta selvittiin.
Mulla on tällä hetkellä influenssa (jo paranemaan päin kylläkin) ja siinä pahimmassa kuumeessa en pystynyt tekemään mitään muuta kuin nukkumaan ihan koko päivän.
Ei ole tainnu näillä miehen puolustelijoilla itsellään olla koskaan influenssaa. Olo on tuolloin aivan hakattu, kaukana normaalista nuhakuumeesta. Koko vartalon lihaskipu on lamaannuttavaa ja repivä päänsärky pahenee heti kun nousee sängystä.
Mulla ei ole lapsia, ja pelkästä koirastakin huolehtiminen olisi ollut liikaa. Onneksi mies hoiti sen puolen.
Niin siis mummon piti tulla meille hoitamaan lapsia kun meidän piti yhdessä mennä mut en missään nimessä olis mummoa nyt tänne päästänyt.Mun illalliskortti tuolla lipaston päällä könöttää😔Ei ollu työhön liittyvä tilaisuus ihan vapaaehtoinen iltajuhla.Jotenki jäi kolkko olo kun puku päällä lähti iloisena,mä makaan sängyssä peiton alla puolikuolleena..
Ehkä sinulla on "vain" flunssa jos pysyt vielä tänne kirjoittamaan ja ajattelemaan järkevästi.
Minulla on ollut kerran influenssa ja hädin tuskin kykenin huolehtimaan edes itsestäni! Viimeiset voimat meni hengittämiseen ja siihen etten tukehtunut omaan yrjööni.
Mutta nyt tiedät mikä on tärkeintä miehelle elämässä ja se et ole sinä ja lapset. Muista tämä kun mies seuraavan kerran sairastaa tai on vailla apua...ei tipu! Elämässä pitää näköjään pärjätä yksin vaikka olisi parisuhteessa ja sairas.
Otin buranaa että olo vähän paranisi,ilman lääkettä en olisi mitenkään voinut jäädä lasten kanssa.5 vuotias lähinnä tarvitsee vielä vahtijaa..No hyvin ollaan tähän saakka pärjätty,ehkä pärjätään jatkossakin keskenämme sairaana ja terveenä..
Tasapuolisuuden nimissä, mies voi sitten hoitaa ne lapset krapulassa niin sinä saat levätä.
Vierailija kirjoitti:
Niin siis mummon piti tulla meille hoitamaan lapsia kun meidän piti yhdessä mennä mut en missään nimessä olis mummoa nyt tänne päästänyt.Mun illalliskortti tuolla lipaston päällä könöttää😔Ei ollu työhön liittyvä tilaisuus ihan vapaaehtoinen iltajuhla.Jotenki jäi kolkko olo kun puku päällä lähti iloisena,mä makaan sängyssä peiton alla puolikuolleena..
Miksi lapsia ei voinut viedä mummolle?
Taitaa vaan harmittaa, kun mies pääsi juhliin ja itse ei. En ymmärrä, miksi noin isojen lasten kanssa ei pärjäisi??
Sä hoidat lapset tänä iltana kipeänä ja huomenna nukut pitkään, kun miehes hoitaa ne, krapula tai ei.
Pitääkö sun miehen ottaa lomaa töistäkin jos sä tulet kipeäksi? T. Eilen 40 astetta kuumetta, yrjö lensi ja 2,5kk kaksoset, esikoinen 3v ja mies saksassa työmatkalla.