Lopetetaan palstailu ja ruvetaan tekemään lisää vauvoja
"Suomea uhkaa paha vauvapula"
Kommentit (37)
Mielelläni tekisin vauvoja, mutta mies ei jaksa rakastella kuin kerran kuussa, joten palstailen
Tehkää ihmiset ihan mitä tahansa muuta, kuin niitä vauvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailmaa ei uhkaa ihmispula.
Mutta ei se tarkoita sitä, että Suomi pitää näivettää.
Jos valtaosassa maapallon maita väkiluku laskee tai pysyy samana, niin tilanne on kohta se, että maailmassa asuu lähinnä afrikkalaisia. Nykyisin liki ainoa paikka maailmassa, missä väkiluku kasvaa todella voimakkaasti (keskimääräiset lapsiluvut ovat luokkaa 4-6) on Saharan eteläpuolinen Afrikka.
Valtaosassa maapallon maita väkiluku EI laske eikä pysy samana vaan kasvaa.
Rajat kiinni ja äkkiä. Piikkilankaa!
Suomalainen ei vain nussi tarpeeksi ja tee tarpeeksi lapsia. Näkyyhän se siinä ettei väkiluku ole kasvanut 50v aikana yhtään. Ei suomesta tule koskaan mahtavaa ja itsenäistä maata. Suomalaiset naiset eivät vain pidä seksistä ja lapsista, ja suomalainen mies juo mielummin maailman paskinta kaljaa lähi baarissa, kuin olisi kotona hoitamassa tätä perhettä, jotta tulevaisuudessa saataisiin uutta voimaa yhteiskuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Mielelläni tekisin vauvoja, mutta mies ei jaksa rakastella kuin kerran kuussa, joten palstailen
Kuulostaa väkisin panemiselta eikä rakastelulta
No syntyisi tämäkin nyt ensiksi
terv. 40+5
Eihän siitä nyt tulisi mitään jos eivät täällä voisi käydä kyselemässä että miten niitä vauvoja tehdään!
Vierailija kirjoitti:
Eihän siitä nyt tulisi mitään jos eivät täällä voisi käydä kyselemässä että miten niitä vauvoja tehdään!
Ei tärppäis ei, jos pitäis aaveella samalla kysellä neuvoja. Ovulaatio, mukava sänky ja lasi punaviiniä. Äh vaisto on tärkein; valitse sopiva mies geenien jatkajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko tehdä molempia? Vauvan tekemiseen menee se hetki ja sit taas vaan venttaillaan, niin saanko palstailla sen lopun ajan?
Mutta sehän edellyttää intensiivistä harjoittelujaksoa... Ei hyvää vauvaa tule hutaisemalla.
Olen jo harjoitellut ja kehittynyt täydelliseksi mutta ei se venttailujakso ole yhtään lyhentynyt.
Vierailija kirjoitti:
Noniin ap housut kinttuun. Minä valitsen sinut siemenieni kohteeksi. m25
Haittaaks jos mä olen sua vanhempi mutta peppu kuin 20 vuotiaalla? ;-) t, ei ap
Muuten joo, muttakun ne vauvat on niin ällöttäviä riippakiviä ja roikkuvat mukana jonkun 18 vuotta, niin ei Kiitos. En haluu ketään kontolleni.
Asia hoidettu tältä päivältä. Siksipä onkin nyt palstailuaikaa.
Tämä on eräs niistä harvoista ongelmista joista miestä ei pysty syyllistämään :D
Vierailija kirjoitti:
No kun tää vatsassa oleva tulis eka ulos:D
Voi ihme!
Miten voi olla raskaana jos on noin huono biologian tuntemus! EI se vauva ole VATSASSA!
Se on KOHDUSSA!
Telluksen kannalta parasta olisikin että me pohjoiset kansat hiipuisimme pois. Kaikkein ekologisinta olisi, että ihmiset asuisivat etelässä, pienissä mökkeröissä ja eläisivät askeettisesti, juuri kuten köyhimmät afrikkalaiset. Minä en lapsia tee, yhteiskunnan työläisiksi. Aivan sama vaikka kuolisin yksin vanhana, mun elämäni on yks hyttysen pska tässä maailmassa. Suosittelen että jokainen oikeasti miettii sitä lisääntymistään itsensä kannalta, ja tekee erotuksen siinä tahtooko itse todellakin sen lapsen, vai tekeekö sen vain siksi että niin kuuluu tehdä ja koska kaikki muutkin. Hienoa että vapaaehtoinen lapsettomuuskin on vaihtoehto. Jokainen myös lasta yrittäköön, jos todella sen haluaa. Ahdistaa vaan tämä yhteiskunnan: Tehkää nyt niitä veronmaksajia tänne, muuten ollaan pulassa -vihjailu.