Vierailija

Mistä tämä muutos on johtunut?

• ylös 1
  • alas 0

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

Tämä on vähän subjektiivinen mutta omasta mielestäni näytän paljon upeammalta kun leikkasin hiukseni. Olin vaikka kuinka pitkään sellainen ''pitkät hiukset ovat parhaat'' -tyyppi. Hyvä muuten mutta omat hiukseni ovat sellaiset perussuomalaiset suorat ja ohuet. Leikkasin hiukseni olkapäille ja olen kuullut helvetisti kehuja. :D Näytän ihan erilaiselta, paljon ryhdikkäämmältä ilman hirveää hiirenhäntää.

• ylös 34
  • alas 4
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tunnen. Yks sellanen oli mun luokalla aikoinaan yläasteella, oli sillon silmälasipäinen albiino peikkohiuksineen ja ihan lauta, jos näin nätisti saa sanoo.:D Näin tän naisen viime vuonna enkä meinannut tunnistaa. Oli kasvattanut pitkät hiukset ja hankkinut piilarit, muotoja oli tullut ja oli muutenkin ihan eri tasoa kun yläasteella. Hymyilytti kyllä kun näin sen jonkun miehen kanssa, yläasteella en ois uskonu että tulee ikinä seurustelemaan.:D

• ylös 23
  • alas 52
Vierailija

Joo yläasteella oli yksi tyttö. Jännä miten paljon ulkonäkö vaikuttaa, ihan kuin olisi ollut eri ihminen.

• ylös 29
  • alas 0
Vierailija

Tunnen. Ala-ja yläasteella oli luokallani tyttö jolla oli tylsän/mitäänsanomattoman-ruskeat/harmaat hiukset Paha iho-ongelma ja ylipainoa. Vaatteet aina sisarusten vanhat, usein kuluneet. Koulun pissikset ottivat tietysti asiakseen kiusata häntä. Nyt tämä tyttö tuli vastaan kerran ravintolassa. Juttelin hänen kanssaan ja hän kertoi että oli eronnut uskonlahkosta, jossa joutui lapsuutensa ja nuoruutensa viettämään ja oli vihdoin onnellinen.

Hän oli todella upean näköinen, pitkät vaaleat hiukset (hiusten värjäys oli ankarasti kielletty hänen nuoruudessaan) nätisti kiharrettuna, hoikistunut huomattavasti, mutta kurvit kohdallaan, suuret siniset silmät ja pitkät tuuheat ripset. Kaunis asu ja miehistäkin huomasi että tuijottivat häntä.

Kertoi että heillä ei ollut silloin aikanaan varaa ihotautilääkäreihin tai uusiin vaatteisiin vaan ne kierrätettiin aina sisarukselta nuoremmalle kunnes olivat puhki. Jos olisin tiennyt silloin hänen tilanteensa niin olisin ollut enemmän hänen tukenaan ja kaverinaan. (en siis todellakaan häntä koskaan kiusannut) Oli heti 18-vuotiaana eronnut siitä lahkosta ja löytänyt miehen. Elämä heillä kaikin puolin kunnossa.

Sen sijaan nämä kiusaajat ovat nykyään ylipainoisia, osa yh-äitejä jotka polttavat ja juovat ja vinkuvat somessa kuinka arki on raskasta. Voin sanoa että tämä tyttö on heidän rinnallaan missi. Lisäksi omistaa vielä suuren sydämen.

• ylös 116
  • alas 7
Vierailija

Tunnen useita harmaita hiirulaisia. Monet ovat puhjenneet kukkaan oikean kumppanin löydettyään. Onnellisuus tekee ihmeitä. Lisäksi ovat varmaan, ehkä parisuhteenkin myötä, alkaneet tuntea itsensä paremmin ja pitävät huolta ulkonäöstään.

• ylös 40
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tunnen. Yks sellanen oli mun luokalla aikoinaan yläasteella, oli sillon silmälasipäinen albiino peikkohiuksineen ja ihan lauta, jos näin nätisti saa sanoo.:D Näin tän naisen viime vuonna enkä meinannut tunnistaa. Oli kasvattanut pitkät hiukset ja hankkinut piilarit, muotoja oli tullut ja oli muutenkin ihan eri tasoa kun yläasteella. Hymyilytti kyllä kun näin sen jonkun miehen kanssa, yläasteella en ois uskonu että tulee ikinä seurustelemaan.:D

Sä olet vastenmielinen ihminen.

• ylös 55
  • alas 19
Vierailija

Itseni. Olin lapsena aina se luokan ylipainoinen tukevatyttö. Nykyisin (itseasiassa koko aikuisikäni kun aloin itse päättää ruokavaliostani), olen hoikka/ normaalipainoinen (175/60). Muutenkin pidän huolta ulkonäöstäni ja on vanhojen tuttujen monttu loksahtanut selälleen, jos on jossain törmätty.

• ylös 40
  • alas 1
Vierailija

Yhden tiedän, joka kovasti yritti. Äitiyslomien jälkeen hän meni jollekin tyylikonsultille tms. Hänelle leikattiin hyvin sopiva tukka, uudet näyttävät silmälasit ja hän hankki paljon uusia vaatteita mm. hameita ja korkkareita. Alkoi meikkaamaan jne.

Hetken hän näytti kukoistavalta, mutta kun muutos ei lähde sisältä ja kaikki on päälle liimattua, niin äkkiä se rapisee. Kun valitut asukokonaisuudet oli käytetty, ei hän itse osannut koostaa mitään ja näytti lähinnä säälittävän koomiselle.

• ylös 14
  • alas 31
Vierailija

Minä itse. Olin koulussa alipainoinen, itsestäni epävarma, pelokas tyttö. Iän myötä olen alkanut pitää itseäni kauniina, toki tähän auttaa rakas aviomieheni, joka kertoo minulle joka päivä miten kauniina minua pitää. Olen onnekas.

• ylös 32
  • alas 1
Vierailija

Tunnen, ja itse asiassa koen itsekin olevani tällainen henkilö. En nyt ehkä kutsuisi itseäni "upeaksi kaunottareksi", mutta entiseen verrattuna olen muuttunut todella paljon. Olin koulussa ja lukiossa sellainen todella hiljainen ja yksinäinen silmälasipäinen tyttö, joka pukeutui tyylittömästi, ei meikannut, ei omannut minkäänlaisia muotoja, oli kiusattu jne. Nykyään olen mielestäni ihan nätti ja kivakroppainen, hoidan itseäni, pukeudun ainakin omasta mielestäni hyvin. Olen edelleenkin introvertti, mutta en enää ankea seinäruusu. Suurin muutos on ollut juuri itsetunnossa, ja minusta sisäinen hyvä olo vaikuttaa suuresti myös ulkonäköön. Myös ystäväni ja sukulaiseni ovat huomanneet eron, mikä on todella ilahduttavaa.

• ylös 39
  • alas 1
Vierailija

Moni hiirulaistyttö muuttuu teini-iässä todella upeaksi.

Miksi muuten kaikki täällä ottavat esimerkiksi oman itsensä? Onko taas kerran Suomen kauneimmat naiset kokoontuneet av:lle?

Mä tunnen muutamia naisia, jotka ovat alkaneet panostaa hiukan itseensä ja muuttuneet sitä myöten järjettömän hyvännäköisiksi. Joku ennen niin tavanomainen pallero on saattanut laihduttaa parikyt kiloa ja alkaa käyttää meikkiä. Siihen vielä maltilliset silikonit, niin hoblaa!

Itse olin pikkutyttönä söpö ja nuorena nätti. Suunta on ollut kuitenkin koko ajan alaspäin. Yleensä ne häkellyttävimmät kaunokaiset on niitä, jotka oli kouluaikoina ihan tavallisia, ujoja tyttöjä.

• ylös 12
  • alas 28
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Moni hiirulaistyttö muuttuu teini-iässä todella upeaksi.

Miksi muuten kaikki täällä ottavat esimerkiksi oman itsensä? Onko taas kerran Suomen kauneimmat naiset kokoontuneet av:lle?

Mä tunnen muutamia naisia, jotka ovat alkaneet panostaa hiukan itseensä ja muuttuneet sitä myöten järjettömän hyvännäköisiksi. Joku ennen niin tavanomainen pallero on saattanut laihduttaa parikyt kiloa ja alkaa käyttää meikkiä. Siihen vielä maltilliset silikonit, niin hoblaa!

Itse olin pikkutyttönä söpö ja nuorena nätti. Suunta on ollut kuitenkin koko ajan alaspäin. Yleensä ne häkellyttävimmät kaunokaiset on niitä, jotka oli kouluaikoina ihan tavallisia, ujoja tyttöjä.

No, en voi vastata kuin omasta puolestani, mutta kyllä mullakin tuli heti otsikon luettuani mieleen "tunnen, itseni". En muuttunut teini-iässä upeaksi, olin ala-asteen ja vielä seiskaluokankin se hiljainen, kiusattu, ylipainoinen lukutoukka, joka valittiin viimeisenä mukaan esim. liikuntatunneilla. Koskaan ei mua kutsuttu vaikkapa syntymäpäiville. Ennen kahdeksatta luokkaa laihdutin 15kg samalla kun kasvoin yli 5cm pituutta, loppu yläasteajan olin suorastaan anorektisen laiha, mutta ei se musta mitään kaunotarta tehnyt.

Löysin oman tyylini pitkälti päälle parikymppisenä, suomeksi sanottuna haistatin paskat sille, tuijotetaanko mua vai ei, käytän paljon mekkoja, sukkanauhoja, korkokenkiä jne., olen siis päivittäin suunnilleen sen näköinen kuin stailatut mallit pin up-kuvissa. Ja kyllä, mua tuijotetaan, jopa ruokakaupassa. Ja vaikka itse sanonkin, näytän hyvältä. Paino on asettunut kohdilleen, rinnat kasvoi vasta kolmekymppisenä nykyiseen kuppikokoonsa, tiedän, mikä hiusmalli ja -väri mulle sopii, samoin vaatteiden kohdalla.

Musta tuli kaunotar, olen kuullut sen riittävän monta kertaa. Enkä häpeä sitä. En ole Suomen kaunein nainen, mutta tuntuihan se helvetin hyvälle, kun luokkakokouksessa entiset kiusaajapojat yritti raivoisasti iskeä mua samalla kun ne tytöt, jotka systemaattisesti jättivät mut pois joukosta, kihisivät taustalla.

Edelleenkin olen lukutoukka ja pikkuisen erakko. Mutta kummasti se ulkomuoto muuttaa ihmisten suhtautumista. Läskistä hiirulaisesta isostissiseksi blondiksi, vittu luulin että tällaista käy vaan vitseissä :D

T. nim. 17-vuotiaana ei neito ollut todellakaan kauneimmillaan.

• ylös 36
  • alas 9
Vierailija

Joo vanha koulukaveri, meni kosmetoligikouluun ja otti rikkaan miehen :D Siinäpä sitten. Pitkä ja laiha ollut aina mutta nyt vasta oppinut sitä hyödyntämään... T. Kateellinen persjalka

Vierailija

Kaikki me, joilla on silmälasit ja pitkät, kiinni olevat hiukset.

Lasit pois ja huikea hiusten irrottaminen nutturalta. Näytämme välittömästi Bondin naishahmoilta. Tosin kompastelevilta, mutta silti.

Tätä ei moni tiedä.

• ylös 42
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Silarit on hyvä vaihtoehto. Katse pysyy pois rumasta naamasta.

Terveisin Sara Forsberg?

• ylös 8
  • alas 15
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tämä on vähän subjektiivinen mutta omasta mielestäni näytän paljon upeammalta kun leikkasin hiukseni. Olin vaikka kuinka pitkään sellainen ''pitkät hiukset ovat parhaat'' -tyyppi. Hyvä muuten mutta omat hiukseni ovat sellaiset perussuomalaiset suorat ja ohuet. Leikkasin hiukseni olkapäille ja olen kuullut helvetisti kehuja. :D Näytän ihan erilaiselta, paljon ryhdikkäämmältä ilman hirveää hiirenhäntää.

Samiksii. Ulkonäkö muuttui oleellisesti pirteämmäksi kun leikkautin lyhyeksi! Hiukset näyttää myös paljon paksummilta ja jaksaa pysyä ryhdissä.

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Tunnen. Peruskoulussa eräs ystäväni oli aika hiirulainen. Hän oli silloinkin hyvin kaunis, mutta hakeutui piiloon, eikä kukaan muu huomannut. Peruskoulun jälkeen hän pikkuhiljaa sai lisää itsevarmuutta ja tajusi oman kauneutensa. Nykyään hän onkin varsinainen kaunotar. Ei ole kusi kuitenkaan noussut päähän :) Ihana tyyppi! On kiva katsoa, kun hän on vihdoin päässyt kuorestaan.

• ylös 24
  • alas 0

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat